Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 01:07
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
Bijna heel de vakantie heb ik gewerkt en ik ben van plan een deel daarvan te investeren in mijn kamer . Helaas, driewerf helaas, ik ben niet zo goed in kamers inrichten . Daarom graag wat ideetjes aub.

Over mijn kamer:

Een ruime kamer, met aan weerskanten een schuin plafond
--> Dus als ik naar mijn venster kijk v.l.n.r.: muur - schuin plafond - horizontaal plafond - schuin - muur <--

Meubilair: Kleerkast, 2 bureaus (die momenteel samen een hoek vormen), bed, nachtkast, kast - allemaal van hetzelfde (eikenhout denk ik, bleek van kleur) + mijn oude bureau die niet gebruikt wordt + een multicolor zitzak

Behang: Papier met 'zandmotief' dat geschilderd is in ongeveer hetzelfde kleur als de meubels => kale muren
Vloer: Kurk
Plafond: Houten latten, een beetje zoals parket

Belangrijke toestellen: PC, wekkerradio (aan vervanging toe), CD-speler (geen stereo-installatie, maar zo één met een handvat aan - wordt nooit gebruikt eigenlijk )

Ik weet dat het moeilijk is om te helpen inrichten, maar kleine tips zijn ook welkom, hoe kom ik bijvoorbeeld van die kale muren af. Hoe kan ik mijn twee nissen camoufleren. Enz.

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 01:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 06:14
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Hallo!

Wat leuk, zo'n vraag. Irritant zijn schuine muren, hè?! Had ik ook, mijn ouders hebben er later twee dakkapellen op laten zetten, toen was ik daar vanaf.

Ik weet natuurlijk niet wat jij leuk vindt. Maar wat voor nissen wilde jij camoufleren? (of bestaat er maar één soort?) Je bedoelt gewoon zo'n gleuf in de muur? Ik was daar eerst ook druk bezig met gordijntjes en alles. Maar nu heb ik met mijn vader (nou ja, voornamelijk mijn vader) een heel smal kastje gemaakt dat daar ik past. Daar staan allemaal mandjes in, een stuk of zeven bovenelkaar. Op het kastje staat een plank en daarboven heb ik een schemerlampje opgehangen. Camoufleren lukte voor geen drol, dus toen heb ik er de nadruk maar op gelegd.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 06:44
Verwijderd
Misschien kun je een foto posten van je kamer...? Ik heb nl ook (nog) niet echt een idee hoe ik het me voor moet stellen...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:51
Verwijderd
ik ben gek op mijn kamer veranderen. ik heb alleen niet zoveel mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:46
Silver rain
Silver rain is offline
die kale muren ben je zo vanaf: foto's, posters, tekeningen etc. Die nissen das moeilijk te zeggen zo. Kan je misschien een foto posten?
Oud 26-08-2003, 17:00
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
zal ik doen... later sry
Oud 26-08-2003, 18:09
Verwijderd
piece op je muren zetten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten