Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 23:07
Eurydice
Eurydice is offline
Ongeveer een 8 mnd geleden had ik half iets met Marcel, voor het echter echt iets kon worden begon hij me opeens van de ene op de andere dag te negeren. Na ongeveer anderhalve maand begon hij weer contact te zoeken en te zeggen dat ik niet kwaad op hem moest zijn en dat hij me leuk vond, maar zo gemakkelijk gaat dat natuurlijk niet.
Ongeveer 4mnd na onze vage relatie hebben we het uitgepraat (hij had wel een *redelijk* excuus) en heb ik hem vergeven. Maar ja, vergeten doe je zoiets niet, dus je blijft altijd wel een beetje achterdochtig naar zo’n persoon toe. Toen heb ik weer met hem gezoend en het leek weer even goed te gaan. Niet dat we wat hadden maar we daten en sliepen wel eens bij elkaar en ik dacht als ik nou maar geduld met hem heb (vanwege zn verleden) groeit het misschien langzaam tot iets. Nou, dat leek allemaal goed te gaan, maar een maand geleden hoorde ik opeens twee weken niks van hem. Toen smste hij opeens of ik met hem af wou spreken. Nou, als hij denkt dat hij 2weken niks van zich kan laten horen en dat ik daarna blij opspring als hij me weer smst, dat denkt hij dat verkeerd, dus ik negeerde het smsje.

Nu, 2weken later hangtie opeens aan de telefoon. Hij vroeg zich af of ik boos was, of ik hem negeerde, waarom hij niks van me hoorde, dat hij me miste en dat hij nota bene het gevoel had dat alles van zijn kant moest komen. Dat vond ik toch wel de beste grap die ik ooit gehoord had. Ook beweerde hij dat hij wel iets van zich had laten horen, maar dat was dan blijkbaar niet aangekomen. Ik dacht: nou het zal wel. Verder was het een heel lief gesprek, maar toch sta ik er een beetje sceptisch tegenover.

Ik had juist voor mezelf besloten dat ik hem uit m’n hoofd moest zetten. Maar steeds als ik dat besluit duikt ie weer op en overlaad me met liefdesverklaringen &Co. De reden dat ik de laatste keer dacht ‘flikker maar op’ was omdat hij niks van zich liet horen, maar als hij dat dus wel heeft gedaan en het is gewoon niet aangekomen, ga ik toch weer twijfelen. Aan de andere kant: als ik nu weer toegeef heb ik het gevoel dat ik hem steeds opnieuw een kans geef, ook al zeg ik steeds (tegen mezelf) dat dit zijn laatste kans is. En dat zal hij ook wel weten, als hij spelletjes met me speelt.
Heel veel mensen in mijn omgeving (incl ikzelf) denken dat hij gewoon niet eens door heeft waar hij mee bezig is en bedoelt hij het niet kwaad, maar ik kan het niet goed peilen. Aan de ene kant wil ik hem niet teveel pushen (ivm zn verleden), aan de andere kant heb ik geen zin om als oproepkracht gebruikt te worden. Oftewel, ik weet het niet meer. Inmiddels durf ik zijn naam ook niet meer te laten vallen in mijn omgeving want iedereen vindt hem een klootzak, dus vandaar dat ik jullie om raad vraag

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 23:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 23:26
hellion
hellion is offline
hmmmmz....ja...mannen zijn eikels, blij dat ik nog geen man ben maar nog gewoon een klein jongetje

maar nu ontopic: Snap eigenlijk niet waarom je hem die kansen blijft geven, probeer hem echt uit je hoofd te zetten en negeer zijn sms-jes en liefdesverklaringen. Misschien even heel lastig maar heb je niet steeds dat rotgevoel weer al laat ie weer een paar weken niets meer van zich horen.
Oud 25-08-2003, 06:44
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
vraag gewoon duidelijk waarom hij dat zo doet zodat je weet waarom.... en zeg gewoon dat jij het niet normaal vind enso...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:05
Verwijderd
Je zegt dat hij je begon te negeren destijds. Hoe deed hij dat? Reageerde hij niet op jou of meldde hij zich gewoon niet vanzelf?

Je hebt het steeds over zijn verleden. Is het een verlegen jongen? Misschien heeft hij ook wel de behoefte dat jij soms het contact opzoekt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 10:41
Lilything
Lilything is offline
kstop deze jongen met liefde in het hokje: playerrrrrr
en kzou zeggen zoek n jongen die meer moeite voor je doet
en iig meer dan 1 smsje stuurt in die 2 weken (die die waarschijnlijk geeneens gestuurd heeft)
Oud 26-08-2003, 14:33
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 25-08-2003 @ 07:44:
vraag gewoon duidelijk waarom hij dat zo doet zodat je weet waarom.... en zeg gewoon dat jij het niet normaal vind enso...
ja maar hij is raar.. volgens mij weet hij niet eens waar ik het over heb.. ik heb al tegen hem gezegd dat hij niet moet verwachten dat ik nog op hem zit te wachten als hij zo sporadisch iets van zich laat horen. En toen zei hij dus dat hij wel wat van zich had laten horen, maar dat ik maar niet reageerde waardoor hij dacht dat ik kwaad op um was en um wou lozen..
Oud 26-08-2003, 14:36
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
******** schreef op 25-08-2003 @ 10:05:
Je zegt dat hij je begon te negeren destijds. Hoe deed hij dat? Reageerde hij niet op jou of meldde hij zich gewoon niet vanzelf?
geen van beiden.. hij zei nog net gedag, eikel..

Citaat:
******** schreef op 25-08-2003 @ 10:05:
Je hebt het steeds over zijn verleden. Is het een verlegen jongen? Misschien heeft hij ook wel de behoefte dat jij soms het contact opzoekt.
tis meer dat zn ex um een heel gierig kunstje heeft geflikt... hij is absoluut niet verlegen verder..
Oud 26-08-2003, 17:03
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
hmmm vreemd figuur. ofwel hij speelt een spelletje met je (dit is voor mij het meest aannemelijk), ofwel het is een problematisch mannetje als ik het zo lees en in beide gevallen zou ik hard wegrennen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:35
smuidra
smuidra is offline
WHAAA jou exie lijkt zoow ongeveer de mijne wel en die eikul heet oowk Marcel dusz um over welke Marcel heb je het en waar woont die gast????? Als ut dezelfde is zouden we denk wel es wijzer uit elkaar kunnen worden. Trouwens gewoon niet aan hem denken en hem loslaten of jij moet hem gewoon vaker bellen ofzo. Want hij hoeft toch niet elke x te bellen of te smsen enzoow. jij mag ook wel eens wat doen volgens mij toch

Alvast sterkte kuz kuz
Reageren

Regels voor berichten