Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik herken 't wel een klein beetje...waarschijnlijk houdt je ook ontzettend veel van hem en wilt toch op de één of andere manier een bevestiging van hem, die hij vervolgens nooit echt geeft...(naja klinkt misschien 'n beetje vaag).
Het enigste wat je kunt doen is toch proberen om met hem erover te praten, te vertellen en uit te leggen hoe jij over jullie relatie denkt en hoe ellendig je er soms over kunt voelen.... Sterkte... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is kennelijk anders dan jij.. Hij praat niet veel over zijn gevoelens, jij moet maar geloven dat ze er zijn. Zijn er ook geen daden waaruit blijkt wat hij voor je voelt? Een plostelinge aanraking, een blik, een kusje.. dat soort dingen?
Nou ja, als jij maar voortdurend loopt te geven en er niet voor terug krijgt wat je nodig hebt houdt het op een gegeven moment op. Het lijkt alsof jij je maar aan hem moet aanpassen, maar je moet oppassen daar niet jezelf in te verliezen. Probeer er nog eens met hem over te praten en wees heel erg duidelijk in wat je wil. Wacht niet tot hij uit jouw woorden opmaakt wat hij moet doen, maar zeg het hem, vraag erom. Zeg dat je wil dat hij nu naar jou komt, zeg dat je wil dat hij je belt enzovoorts.. Wanneer de boodschap nog steeds niet over blijft komen zou ik dan toch maar eens gaan nadenken over een einde eraan breien.. |
![]() |
|
![]() |
dat de verliefdheid met de kriebels en de vlinders weggaat is normaal, maar als het goed is hou je dan nog wel steeds van elkaar. hij kan jou niet verliefd maken, als er al iemand is die dat kan, dan ben jij het, dus het is zijn verantwoordelijkheid op zich niet. Als je bedoelt dat hij ook weleens wat tijd en moeite in de relatie mag steken ben ik het wel met je eens, want een relatie komt van 2 kanten. Ga een gesprek aan, vertel precies wat je wil, duidelijk en direct, en vraag hem ook duidelijk wat hij wil.
Ook sluit ik me aan bij Gothic; hem vertellen dat je hem even niet wil zien omdat je wil horen dat hij je juist wel wil zien is een beetje krom en over het algemeen typische vrouwenlogica die eigenlijk niet werkt omdat mannen die niet begrijpen. Als je iets wilt moet je het gewoon duidelijk zeggen, daar heeft de andere partij ook stukken meer aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat ik zo in je post lees. Hij is echt heel anders dan jij, jij verwacht dingen van hem maar hij weet waarschijnlijk niet eens wat je bedoelt.
Tenzij jullie hier eens een goed gesprek over hebben is het misschien wel beter dat het uit is. Oke je gaat m missen, mis je dan hem of mis je een vriend om je heen? Dat is denk ik een vraag waar je goed over na moet denken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 rare kwast | 485 | 17-06-2006 22:57 | |
Liefde & Relatie |
meent hij het? flowergirl-B | 51 | 26-05-2005 22:21 | |
Psychologie |
Jezelf rot voelen blurred | 44 | 19-01-2005 14:53 | |
Psychologie |
Jezelf down voelen na afwijzing in de liefde meisje833 | 60 | 08-09-2004 18:45 | |
Psychologie |
hoe kan je je zomaar ineens rot voelen? smashmint | 12 | 30-10-2003 20:55 | |
Psychologie |
Jezelf de grond in drukken. Swissiegirl | 1 | 04-06-2002 13:40 |