Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2003, 13:52
Kirk22
Kirk22 is offline
Poll: Wie mag er niet meer in de basis van het Nederlands 11-tal? [*]Patrick Kluivert[*]Frank de Boer[*]Boudewijn Zenden[*]Clarence Seedorf[*]Edwin vd Sar[*]Alle hier genoemden[*]Edgar Davids[*]Michael Reiziger

Ook een poll maken? Klik hier

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 22:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 14:03
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Deze 5 mogen van mij gewoon nog in de basis, wanneer zij op dat moment goed presteren bij hun club op die positie.

Beetje vreemd topic. Ten eerste omdat je lang niet alle spelers kunt kiezen, ten tweede waar slaat t eigenlijk op dat je kiest welke nooit meer in de basis mag?
Oud 31-08-2003, 14:30
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Davids verpest de sfeer, en komt bij Juve ook al niet meer aan bod omdat hij de sfeer verpest weg met hem
Oud 31-08-2003, 14:35
Lovely007
Lovely007 is offline
Als ik dan per sé moet kiezen ga ik voor Seedorf.

Van den Sar is gewoon goed, en ook Kluivert doet het nog goed. Frank de Boer speelt over het algemeen ook goed, en hij is een goede aanvoerder. Boudewijn Zenden is eigenlijk ook gewoon goed, en Davids is over het algemeen een harde werker als de rest moe is of het ritme niet kan vinden en ik denk dat hij nog wel redelijk wat betekend voor het NE.
Eigenlijk vind ik Seedorf ook nog wel redelijk, maar ik kan hem die penalty's maar niet vergeven, en ik denk dat we voor hem nog wel wat redelijke vervangers hebben.

Maar normaal gesproken vind ik dat ze allemaal wel mogen blijven.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:46
Verwijderd
Voetbal: 'Nederland baalt van Oranje'
DEN HAAG - Voetbalminnend Nederland eist van bondscoach Dick Advocaat dat hij grote schoonmaak houdt in het Nederlands elftal. Dat blijkt uit een opiniepeiling van onderzoeksbureau NIPO, uitgevoerd in opdracht van de regionale kranten.

Na de vriendschappelijke interland tegen België (1-1) verklaarde 65 procent van de ondervraagden dat ze zich in vergelijking met vroeger vaker ergert aan de wedstrijden van het Nederlands elftal. Bijna drie op de vier ondervraagden (72 procent) meent dat de internationals zich zowel in als buiten het veld gedragen als verwende miljonairs. Een kleine meerderheid (51 procent) eist daarom ook van Advocaat dat hij een grote schoonmaak moet houden bij Oranje.

Iedere geënqueteerde mocht twee spelers noemen die in zijn of haar ogen per direct zou moeten afvallen. Die lijst wordt aangevoerd door Patrick Kluivert (32 procent). Tweede staat Clarence Seedorf (25 procent), gevolgd door Frank de Boer (20 procent) en Edgar Davids (14 procent).

Het vertrouwen in Advocaat zelf heeft blijkbaar niet geleden onder de matige optredens van het Nederlands team. 17 Procent van de ondervraagden wees hem aan als de meest geschikte coach. Advocaat kreeg daarmee de meeste stemmen. Johan Cruijff (13 procent), Guud Hiddink (12) en Ronald Koeman (11) hadden het nakijken.

zaterdag 30 augustus 2003

Bron: IJmuider Courant
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:25
Verwijderd
Alle bovengenoemde
Ga alsjeblieft weg met die oude garde
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:39
Verwijderd
Ik ben eigenlijk voor van Nistelrooy, maar anders kluivert. Die gast loopt all1 maar te showen en scoort bijna niet.

Van Nistelrooy scoort ook niet, maar kluivert heeft nog wel eens een goede voorbereidende actie voor een speler
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:53
walter
walter is offline
ik zat eigenlijk meer te denken aan verschrikkingen als van bommel , waterreus en ricksen....
Oud 31-08-2003, 19:22
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Allemaal eruit,het zijn net verwende kinderen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:31
Verwijderd
Seedorf, Davids, Ricksen, Ooijer, F. de Boer.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:14
Alexanchez
Alexanchez is offline
meschien een idee om reiziger ook aan je lijstje tot te voegen...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:18
Verwijderd
oke, doen we hem ook er bij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 20:52
Verwijderd
Davids
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 22:24
Kirk22
Kirk22 is offline
dat van Bommel er niet meer in mag leek me logisch
Oud 31-08-2003, 23:32
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 31-08-2003 @ 23:24:
dat van Bommel er niet meer in mag leek me logisch
Toen Davids en Van Bommel een conflict hadden en 'kenners' moetsen kiezen tussen deze twee, koos de overgrote meerderheid voor v. Bommel! Ikzelf denk dat als Bommel meer zijn eigen spel kan/mag spelen, jij veel beter uit de verf komt.
Nu wordt hij gewoon afgeremd door o.a. Davids en Seedorf

Let op mijn woorden: Hij is de drager voor het Ned11Tal na 2006...

Verder was deze poll ook bij Studio Voetbal, alleen lagen de verhoudingen anders
Oud 01-09-2003, 11:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Seedorf en Reiziger zeker buiten de basis, misschien niet buiten de selectie. Ricksen ook buiten de selectie.
Kluivert wel in de selectie, niet in de basis. Hetzelfde geldt voor Zenden.
Verder Davids en Van Bommel niet allebei opstellen. Nou ja, had het liever wel gehad, maar tegen Belgie en andere ploegen is het bewezen dat dat niet samen gaat.
Oud 01-09-2003, 12:00
squat
squat is offline
Citaat:
Ik hou het voorlopig toch op Van der Vaart.

Van mij mogen de volgende spelers er uit:

Seedorf.
Van Bommel.
Zenden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 12:58
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 01-09-2003 @ 13:00:
Ik hou het voorlopig toch op Van der Vaart.
v.d. Vaart heeft in het Nederlands 11tal nog niet veel goeds gedaan hoor! Dat het voor Ajax een belangrijke speler is, tuurlijk!
Van Bommel is voor PSV ook een belangrijke speler, maar heeft in Oranje toch wel een aantal keren goed voetbal laten zien. Denk terug aan zijn schitterende doelpunt tegen Engeland, en het optreden tegen Portugal en de oefenwedstrijd tegen de Argentijnen.

Dat v.d. Vaart een grote speler voor Oranje kán worden ben ik volkomen met je eens, maar de drager van een elftal is hij niet.
Oud 01-09-2003, 23:03
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 01-09-2003 @ 00:32:

mooi, dan hoef ik me de komende 3 jaar niet te ergeren hem.
Oud 02-09-2003, 14:16
Verwijderd
Frons de Boer, de man is te traag en voegt niets meer toe aan dit elftal. De vraag is alleen wie hem op moet volgen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:25
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 02-09-2003 @ 15:16:
Frons de Boer, de man is te traag en voegt niets meer toe aan dit elftal. De vraag is alleen wie hem op moet volgen.
De Boer is nooit echt snel geweest. Maar door de manier waarop hij speelt is dit niet echt een groot minpunt bij hem. Hij lost het op door alles goed in te schatten.
Ik vind de Boer samen met Stam nog echt wel DE twee centrale verdidigers voor Oranje... De verdediging van dit Oranje is lang niet het zwakste punt.
Oud 02-09-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-09-2003 @ 15:25:
De Boer is nooit echt snel geweest. Maar door de manier waarop hij speelt is dit niet echt een groot minpunt bij hem. Hij lost het op door alles goed in te schatten.
Ik vind de Boer samen met Stam nog echt wel DE twee centrale verdidigers voor Oranje... De verdediging van dit Oranje is lang niet het zwakste punt.
Frank de Boer maakt altijd wel een foutje, tegen Tsjechië werd zo'n foutje noodlottig. Bovendien straalt hij absoluut niet uit ten koste van alles te willen winnen, en speelt ook zo. De verdediging is juist een zorgenkindje, we hebben geen goede backs en zoals ik al zei is Frons allesbehalve betrouwbaar.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:19
houn
houn is offline
maar die foutjes maakte hij vroeger ook, en toen ging het wel goed..die centrale verdediging is echt niet het probleem, jaap stam is ijzersterk in het duel en is echt niet de langzaamste, frank de boer daarentegen is opbouwend ijzersterk
Oud 02-09-2003, 16:43
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
De verdediging is juist een zorgenkindje, we hebben geen goede backs en zoals ik al zei is Frons allesbehalve betrouwbaar. [/B]
F. De Boer
Frons de Boer!
haha, van theo maassen
Oud 02-09-2003, 16:46
Freestyler*
Freestyler* is offline
Alle 5 behalve vd Sar (lekker dubbel

oud=fout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2003, 18:38
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 31-08-2003 @ 21:18:
oke, doen we hem ook er bij.
Nou... dan kies ik toch maar weer Reiziger...

Ik wil Nigel de Jong erin...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:39
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 02-09-2003 @ 19:38:
Nou... dan kies ik toch maar weer Reiziger...

hmmm... kan niet... grr
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:12
Verwijderd
Patrick Kluivert, want dat is gewoon een stuk hout
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
DeGexxte schreef op 02-09-2003 @ 17:43:
F. De Boer
Frons de Boer!
haha, van theo maassen
Klopt! En what about Frank ''Betonnen sokken'' de Boer? Ook mooi gevonden, ik weet alleen niet door wie.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 23:22
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 02-09-2003 @ 21:20:
Klopt! En what about Frank ''Betonnen sokken'' de Boer? Ook mooi gevonden, ik weet alleen niet door wie.
hmm, Frank 'op zijn passes na nutteloos' de Boer
Oud 09-09-2003, 17:47
walter
walter is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 02-09-2003 @ 19:38:

Ik wil Nigel de Jong erin...
word up!

nigel is de man!
Oud 09-09-2003, 23:21
Headliner
Headliner is offline
Zenden eruit, Hofland erin.. maar die is opbouwend volgens mij ook niet echt sterk maar eigenlijk horen verdedigers niet aan te vallen, dus gewoon Hofland op de plek van Zenden

Davids eruit en Robben ofzo erin ... Davids is evenals Seedorf teveel met zn eigen spel bezig (thank god dat Seedorf al weg is) en is dus absoluut geen versterking, alleen zn status schrikt menig tegenstander misschien af, maar daarmee is alles wel gezegd
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 07:57
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik heb Zenden gestemd,maar dat was voor dat Reiziger er bij stond
Oud 10-09-2003, 10:52
Bernie
Bernie is offline
Van de Vaart in de spits, v. Nistelrooij daar om heen, Robben op links Overmars op rechts.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:14
Headliner
Headliner is offline
Citaat:
Bernie schreef op 10-09-2003 @ 11:52:
Van de Vaart in de spits, v. Nistelrooij daar om heen
Zou je niet beter van Nistelrooy in de spits en v/d Vaart daar om heen doen?
Maar vanavond zullen waarschijnlijk het duo Kluivert - van Nistelrooy aan de aftrap beginnen
Dat duo dat al een jaar lang bewijst absoluut niet samen te kunnen werken, en dan spelen ze vanavond ook nog de wedstrijd van het jaar! Dan vraag ik me af: Waar is Advocaat in hemelsnaam mee bezig?!

*voelt de bui al hangen*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:29
Thomas
Thomas is offline
Seedorf. Davids is nog steeds de beste speler van NL.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:39
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik zie het wel zitten vanavond... Het ziet er naar uit dat Dick Advocaat een heel goed 11tal neer gaat zetten. Met buitenspelers (wat elke hollander wilt) en met 2 diepe spitsen. Heel aanvallend voetbal dus.

Verwachte opstelling:

----------------van der Sar--------------

---Reiziger-----Stam----de Boer----Cocu---

------------van Bommel----Davids----------
--vd Vaart--------------------------Overmars--

----------van Nistelrooy----Kluivert-----------

Met de kanttekening dat wordt verwacht dat van der Vaart en Overmars regelmatig van positie zullen wisselen en dat van der Vaart vrij is om een actie te maken en naar binnen te trekken.

Ik zou niet weten waarom het met deze 11 mis zou gaan. Ik denk dat het iig een heel leuke en spannende wedstrijd wordt.

(p.s. Ik heb een aantal keren gezegt dat ik Davids liever niet in de basis zie... Voor deze wedstrijd lijkt t mij juist een uitstekende keuze hem erin te zetten zodat hij Nedved uit kan schakelen. Reken maar dat hij deze taak voor 100% goed wil uitvoeren aangezien Pavel zijn teamgenoot is bij Juve )
Oud 10-09-2003, 14:18
houn
houn is offline
ik snap niet waarom overmars links staat en vaart rechst..rafael speelt bij ajax ook altijd links en overmars z'n favoriete stekkie is rechts...dus waarom zo moeiluk doen?
Oud 10-09-2003, 16:35
Headliner
Headliner is offline
Citaat:
houn schreef op 10-09-2003 @ 15:18:
ik snap niet waarom overmars links staat en vaart rechst..rafael speelt bij ajax ook altijd links en overmars z'n favoriete stekkie is rechts...dus waarom zo moeiluk doen?
dat is advocaat he
en waarom van nistelrooy en kluivert naast elkaar in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.. ook zoiets wat alleen advocaat kan bedenken, terwijl de hele wereld ziet dat het gewoon niet klikt tussen die 2.. maar goed...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 16:41
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Headliner schreef op 10-09-2003 @ 17:35:
dat is advocaat he
en waarom van nistelrooy en kluivert naast elkaar in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.. ook zoiets wat alleen advocaat kan bedenken, terwijl de hele wereld ziet dat het gewoon niet klikt tussen die 2.. maar goed...
Van Nistelrooy en Kluivert zijn met zijn tweeen al goed geweest voor ik weet niet hoeveel goals... Die twee kunnen echt wel met zijn tweeen in de spits spelen. Ik weet niet waar het verhaal vandaan komt dat deze twee wereld spitsen niet met elkaar kunnen spelen, ze hebben dan weleens mindere wedstrijden gespeeld maar dat waren meestal wedstrijden waarin het hele team niet draaide. Geloof mij nu maar, het komt wel goed met die twee in de spits.

(Van Nistelrooy scoorde trouwens in de eerste wedstrijd tegen de Tjechen)
Oud 10-09-2003, 16:58
Headliner
Headliner is offline
het is GE-WEL-DIG !!

in die anderhalf jaar dat Advocaat bondscoach is hebben ze bij elkaar welgeteld zo'n 9 doelpunten gemaakt! waarvan maar liefst 1 belangrijke (!) van de voet van van Nistelrooy... dat is natuurlijk een veel te hoog gemiddelde voor 2 wereldspitsen van het kaliber Kluivert, van Nistelrooy
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:04
houn
houn is offline
'Overmars op rechts, Van der Vaart op links' meld VI.nl
dit lijkt mij ook het meest logisch
Oud 10-09-2003, 18:18
Verwijderd
Grappig zeg: hier reageren eigenlijk alleen de heren Was ook eigenlijk wel te verwachten door het onderwerp...
Maar goed, ik heb voor Kluivert gestemd, want het spitsenduo Van Nistelrooy - Kluivert vond ik helemaal niks. Ze scoorden helemaal niks en de aanval van Oranje was helemaal niks meer. Van Nistelrooy vond ik nog wel wat hebben en hij stond hier ook niet bij, dus werd het Kluivert. Die jongen heeft een iets te groot ego naar mijn idee.
Ik denk trouwens niet dat Oranje vanavond gaat winnen. Het zal wel weer een gelijkspel worden, voor de verzameling...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 31-08-2003 @ 15:30:
Davids verpest de sfeer, en komt bij Juve ook al niet meer aan bod omdat hij de sfeer verpest weg met hem
is veel te ruig. t is een zak...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:13
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Davids dus.
Oud 10-09-2003, 21:15
Verwijderd
Schop alles maar weg, allemaal aanvallers gewoon, aan stam in de verdediging hebben we genoeg, die andere kneuzen lopen all1 maar in de weg
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:18
Headliner
Headliner is offline
Mijn complimenten aan Dhr. Advocaat mensen!

Al anderhalf jaar lang zet hij Kluivert en van Nistelrooy in de spits, die raken anderhalf jaar lang geen ene pepernoot en toch haalt die eigenwijze strontzak het altijd in zn hoofd om ze naast elkaar te zetten...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:22
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het beste is natuurlijk iedereen eruit, Henk Vos erin.
Oud 10-09-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 10-09-2003 @ 22:22:
Het beste is natuurlijk iedereen eruit, Henk Vos erin.
Juh
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:29
_Moby_
_Moby_ is offline
die arrogante Davids mag eruit
Reageren

Regels voor berichten