Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 21:27
Verwijderd
Ik heb geen idee of dit hier mag, maar anders verplaats dit topic maar naar een beter forum

Ik huur een kamer in Maastricht, en nu wil ik van deze kamer de huur gaan opzeggen. In mijn contract staat de volgende regel:

De opzegtermijn is gelijk aan de duur van een betaalperiode, en bedraagt voor een opzegging door huurder twee maanden en voor een opzegging door verhuurder niet minder dan drie maanden.

De betaalperiode duurt een maand. Maar nu weet ik niet of ik een opzegtermijn van 1 maand of van 2 maanden heb, omdat dat er dus eigenlijk allebei instaat. Wie helpt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2003, 11:39
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik zou het gewoon vragen... Per wanneer wil je opzeggen? Als het over 2 maanden is, dan maakt het natuurlijk niets uit, zeg je nu gewoon dat je per dan opzegt. Als het korter is, gaat dat vaak ook nog wel, vaak zijn er genoeg mensen die iets willen huren, dus heb je daar niet zo'n problemen mee.
Oud 26-08-2003, 11:54
iamcj
iamcj is offline
Hele rare zin, bij ons is het een maand, zou idd even bellen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 26-08-2003 @ 12:39:
Ik zou het gewoon vragen... Per wanneer wil je opzeggen? Als het over 2 maanden is, dan maakt het natuurlijk niets uit, zeg je nu gewoon dat je per dan opzegt. Als het korter is, gaat dat vaak ook nog wel, vaak zijn er genoeg mensen die iets willen huren, dus heb je daar niet zo'n problemen mee.
Ik heb sinds nu een nieuwe kamer, en daarom die oude opgezegd. Maar daar wil ik dus wel zo snel mogelijk vanaf zijn Die brief daarvoor is al op de post, maar ik vroeg het me toch af Kom er vanzelf ook wel achter waarschijnlijk..

En mijn oude kamertje is erg klein, en er is niet echt een enorm kamertekort in Maastricht geloof ik, dus ik weet niet of er snel een nieuwe huurder voor gevonden is..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten