Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 15:54
Iotje
Iotje is offline
Ik heb ergens iets gelezen over herbelevingen. Dat zijn dromen over dingen die je vroeger meegemaakt hebt en die zeer heftig zijn. Ik heb daar ook heel vaak last van. Ik raak dan helemaal in paniek en word redelijk hysterisch. Mijn "herbelevingen" worden alleen maar heftiger en heftiger.
Wat kun je hiertegen doen?Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben (gehad)?
Oud 17-04-2002, 15:59
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
zoiets van wat jij zegt heb ik ook, vooral d elaatste tijd, en het wordt steeds meer en het komt steeds vaker voor..
ik droom dan ergens over en 2 maanden later droom ik daar weer over en dan na 2 maanden weer ofso, ik heb ook vorig jaar een drom gehad, het ging ove rme familie niet zo'n fijne droom, die is me dus bij gebleven, maar die dromm had ik een tijdje terug weer..
ook heb ik dat ik iets droom en dat zelfde wattik gedroomd heb komt dan in de werkelijkheid voor, ik maak dat dan mee, het is egt eng, ik ga de rook helemaal van flippen, ik ben der best wel bang voor maar kheb ook geen id wat het betekent enzo,
kweenie of je dit ook bedoelt hoor, maar je bent dnek ik niet de enige..mjah kweenie hoe ik je kan helpen want zelf hebk der ook wel last van (als je et zo kunt noemen tenminste)..
succes..
kus
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:02
Verwijderd
ken ik wel ja.
ik heb een hele tijd geleden (anderhalf jaar) iets meegemaakt wat echt klote was en daar heb ik nou nog nachtmerries over.
ik weet niet hoe het komt...
als het maar weggaat, dan vind ik alles (oke bijna alles) goed...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:16
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Probeer erover te praten met iemand, dat lucht erg op..

Ik heb er zelf ook heel erg last van, maar sinds ik erover ben gaan praten met vrienden lijkt het minder te worden.. t lucht heel erg op..
Ook probeer ik bij mijn psych, door het praten die dingen rust te geven..
Dat klinkt nu misschien heel wazig en raar, maar t helpt echt..

Praten...praten....praten..

Een beter advies weet ik niet....
Oud 17-04-2002, 17:10
Lindatje
Lindatje is offline
He! Mjah ik ken dat heel goed, ik had ook van die dromen toen ik in een moeilijke periode zat. Maar het schijnt dat je je dromen ook kunt manipuleren. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar er is vast veel over te lezen. ( ik weet ook al niet meer hoe het heet, kortom aan mij heb je ook weinig )
Maar ik ben er eigenlijk vanaf gekomen toen het met mezelf wat beter ging en ik de rust nam die ik nodig had. Als je geen rust neemt gaat het spoken in je hoofd en droom je over dingen die al gebeurd zijn of over dingen waar je bang voor bent dat ze gebeuren. Dus neem gewoon wat rust en als het echt niet over gaat lees iets over dat manipuleren van dromen...werk altijd...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten