![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor Slavko: wees jezelf. maar ik weet wat het is om met een stotterende jongen te praten. Het klinkt wel raar maar probeer het volgende - ga zingen in plaats van praten. Kijk bevoorbeeld Gareth Gates - hij had heel veel moeite met zijn taal, kijk maar hier en nu praat hij wel beter, vooral omdat hij zijn taal als melodie beschouwt. Succes ermee. |
![]() |
||
Citaat:
Hahahahaha!!!!!
|
![]() |
Ik heb het alleen maar als ik bij een bepaald iemand in de buurt ben. Van ver af lachte ik wel is om diegene maar als ik dichter bij kwam of als ze vroeg dat ik naar haar toe moest komen stond ik stijf van de spanning, dan voel ik dat ik rood word, dan ik vette hartkloppingen krijg en niet alleen maar door mn neus kan ademen. Ik ben echt zooooooo onder de indruk van haar. Ach ja... t is meer iets voor het liefde topic. Maar ik stotter dan dus ook... En zij? Ze vond het lief.
|
![]() |
|
ik heb zo'n 3 maanden iets gehad met iemand die stotterd. ik vond het wel schattig.... toen ik hem voor het eerst hoorde praten wist ik niet dat hij stotterde maar ik wist van een vriendin dat hij me wel leuk vond het was wel dat hij heel erg moest stotteren als hij nerveus was maar dan vond ik het zow schattig.. als dat meisje je gewoon leuk vind zal ze het alleen maar lief vinden denk ik dan. en 1 tip als je iets wil zeggen maar je blijft stotteren zeg niet laat maar zitten! daar had ik zo'n hekel aan net alsof hij geen moeite voor je wilt nemen. haal diep adem denk ondertussen wat je wou zeggen en zeg het dan in 1x!!!!!!
veel suc6!!!!!
|
![]() |
Probeer zo kalm mogelijk te blijven en het zelf zo weinig mogelijk aan te trekken van het feit dat je stottert. Want als je er zelf serieus aanstoot van neemt, dan wordt je enkel maar zenuwachtiger.
En mocht er een jongen op mij afstappen die stottert, zou ik alleen maar bewondering voor hem hebben. Dat hij zijn angst opzij gezet heeft, om met mij een praatje te komen slaan. Ik heb iemand in m'n nauwe vriendenkring die stottert, en ik weet hoe moeilijk hij het er vaak mee heeft. Als hij bijvoorbeeld iets wil vertellen, en hij krijgt z'n zin niet in één keer af en de mensen vullen hem aan. Dan wordt hij een beetje gefrustreerd... dus ik weet hoe moeilijk sommige mensen die stotteren het hebben. Ik zou dus enkel maar bewondering hebben voor zo'n persoon die op mij afkomt. Greets lieve,xxx
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik herken je probleem, zelf stotter ik ook Nu even niet omdat het vakantie is, maar straks begint het weer. Het heeft ook wel voordelen: Je blijft sneller in iemands geheugen hangen... je valt gewoon op Ik denk dat het meer gaat om de eerste indruk bij iemand, je wil natuurlijk overkomen als een normale jongen... Maar blijf gewoon praten, blijf niet stil door dat je bang bent te gaan stotteren!!
Succes ermee (tis mij ook gelukt) |
![]() |
|
SpeechEasy
The device to reduce stuttering is available through Janus Development Group, Inc. Visit www.speecheasy.com for a list of providers or visit East Carolina University at www.ecu.edu/csd/speecheasy for more information. bron www.oprah.com (gezien in Oprah Winfrey show ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"dat werkt NIET" kwestie van zelfvertrouwen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik zit naast een super leuke jongen help !! Esterdehaas | 3 | 22-02-2017 20:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Spraakprobleem bij 18 jarige? Lei-denaar | 14 | 16-03-2011 17:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
stotteren.... bitchie | 13 | 31-12-2004 17:48 | |
Psychologie |
Ik kan slecht uit mn woorden komen. zomaar een mens | 17 | 02-04-2004 19:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
stotteren WelcomeHome | 7 | 03-03-2002 22:32 | |
Psychologie |
Ik vind het moeilijk om met anderen om te gaan... Tiger_Wolf | 4 | 09-01-2002 14:44 |