Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 18:20
Another Way
Another Way is offline
Ik krijg altijd het idee dat meiden altijd op de popi-jopi jongens vallen die opvallen en stroer doen. Zelf ben ik helaas niet zo,ik ben nogal verlegen, en helemaal al tegen meisjes. Wat vinden meisjes van verlegen jongens, is het schattig of hebben ze toch liever die goed gebekte gespierde hunk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 18:23
Gwinnie
Gwinnie is offline
dat is per persoon verschillend.. vrij logisch dus...

maar ik zelf val op iemand er tussenin. een 'vlotte' jongen die wel wat te melden heeft, maar niet zo popi jopi is.
Met citaat reageren
nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
ja wil ik eigenlijk ook weleens weten, ik zit met hetzelfde probleem...
Met citaat reageren
Chimera
Chimera is offline
Valt mee hoor, zelf ben ik ook geen type dat altijd het grootste woord heeft. En een meisje dat niet afknapt als een jongen over weinig meer dan 'zuipen' en 'wijven' kan praten hoef ik toch niet
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:25
Faery
Faery is offline
Dude, je moet niet zo zeiken. Dingen als "zuipuh", "neukuh" en "voetballuh" zíjn nou eenmaal stoer.

Je past je maar aan als je wilt neuken.
Oud 28-08-2003, 18:25
Verwijderd
Ze willen het allerliefsts een lieve, zorgzame klootzak.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:26
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2003 @ 19:25:
Ze willen het allerliefsts een lieve, zorgzame klootzak.
Klootzak - check
Zorgzaam- eeehhhh..kan ik aan werken
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 19:26:
Klootzak - check
Eeuwige zeikerd != klootzak.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:28
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-08-2003 @ 19:28:
Eeuwige zeikerd != klootzak.
Laat dat er buiten aub, dit is een serieus topic
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:29
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 19:20:
Ik krijg altijd het idee dat meiden altijd op de popi-jopi jongens vallen die opvallen en stroer doen. Zelf ben ik helaas niet zo,ik ben nogal verlegen, en helemaal al tegen meisjes. Wat vinden meisjes van verlegen jongens, is het schattig of hebben ze toch liever die goed gebekte gespierde hunk?
iemand die goed gebekt is hoeft toch niet persé een gespierde hunk te zijn?

maargoed.
ik val iig niet op popi jopies..
verlegen vind ik niet erg, maar je moet wel normaal met iemand kunnen praten natuurlijk.
Als je iemand nog niet goed kent of je bent in een grote groep dan vind ik t niet raar als een jongen verlegen is, maar iemand met mensenvrees zit ik ook weer niet echt op te wachten.
heel nodig willen opvallen en stoer doen zijn absoluut geen eigenschappen waar ik me tot aangetrokken voel.
dan heb ik liever iemand die schattig is
Oud 28-08-2003, 18:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 19:28:
Laat dat er buiten aub, dit is een serieus topic
Ik ben serieus

Bovendien, dat statement van nare man was ironisch bedoeld, meiden hebben net zo min behoefte aan klootzakken als mannen behoefte hebben aan onbetrouwbare lompe vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:33
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Chimera schreef op 28-08-2003 @ 19:32:
Ik ben serieus

Bovendien, dat statement van nare man was ironisch bedoeld, meiden hebben net zo min behoefte aan klootzakken als mannen behoefte hebben aan onbetrouwbare lompe vrouwen.
Duh..

Maar waarom vallen ze dan telkens weer op die klootzak???

Of lijkt dat maar zo
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 19:33:
Doen ze dat dan? Misschien val je op de verkeerde meiden.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:37
sterrelichtje
sterrelichtje is offline
ik heb een zwak voor verlegen jongetjes die doen mij iets, in tegenstelling tot degenen die zich zogezegd stoer en cool voordoen..daar kik ik echt op af.. naja, das weer ieder apart natuurlijk. maar mijn vriend was vroeger ook heel verlegen en sinds wij samen zijn, is ie veel losser geworden, ook nr de buitenwereld toe dus, volgens mij zijn er wel genoeg meisjes die op zo'n soort jongens vallen hoor!en naarmate je ouder wordt, verander je vanzelf mss een beetje, krijg je meer zelfvertrouwen enzow.. maakt u zich vooral geen onnodige zorgen dus

liefs, een sterretje
Oud 28-08-2003, 18:41
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Duh..

Of lijkt dat maar zo
Dat lijkt idd maar zo. In mijn vriendengroep heeft bijna iedereen een relatie en er zitten geen popi-jopi mensen in mijn groep. Ik hou niet van die opvallers...
En misschien val jij wel dan wel op de popi-jopi meisjes, want die hebben vaak een korte verkering (wat je verkering kunt noemen) met van die popi-jopi jongens.... (over het algemeen gezien dan he, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen....)
Oud 28-08-2003, 18:42
droppie
droppie is offline
oh oh ohw......ik ga me der ook ff tussenvoegen hoor.....
ik vind verlegen jongens juist vet schattig en dropperig
van die popi gasten zijn meestal een stelletje verwaande eikels...die niet echt om een meisje geven maar gewoon willen opscheppen tegenover hun vrienden wat ze wel nie allemaal doen met een meisje.....dus blijf gewoon lekker zoals je nu bent ...das veeeeeel leuker!!! die popi knullen zijn der al meer dan genoeg.....tenminste...in mijn wereld wel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:51
Another Way
Another Way is offline
dropperig??
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:55
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dat snap ik dan weet niet. Als dit waar zou zijn had ik allang een vriendin gehad.
Oud 28-08-2003, 18:59
miro
miro is offline
Jij stelt wel 2 uitstersten.

Ik val echt totaal niet op verlegen jongens, daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar "stoere" "popi jopi" jongens zijn ook totaal mijn type niet.

Een leuke spontane knul die niet te verlegen is om een leuk gesprek aan te knopen en ook niet met zn bek vol tanden staat tussen vreemde mensen die is pas leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:00
Verwijderd
Ach mijne is ook verlegen. En ja, we hebben toch al een tijdje Dus ja, wat kan ik meer zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:05
Another Way
Another Way is offline
Het probleem is dat ik met oudere mensen, bijv kenissen van mn ouders gewoon hel spontaan ben. Alleen met mn leeftijd genoten durf ik m n bek niet open te trekken
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:09
Luna
Luna is offline
verlegen jongens zijn juist leuk, maar hij moet niet al te stil zijn... Maar als een verlegen persoon zich op zn gemak voelt zal die verlegenheid vanzelf wel een beetje wegtrekken.. Heb ik in iedergeval bij mijn vriend gemerkt
Oud 28-08-2003, 19:17
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 20:05:
Het probleem is dat ik met oudere mensen, bijv kenissen van mn ouders gewoon hel spontaan ben. Alleen met mn leeftijd genoten durf ik m n bek niet open te trekken

Gewoon vaker proberen met leeftijdsgenoten om te gaan. Op een gegeven moment verdwijnt dat wel voor je er erg in hebt. Hetzelfde met meisjes, in het begin durfde ik ook niets. Nu ben ik Mr. Pimp
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:31
Fuzzly
Fuzzly is offline
ik zelf ben ook verlegen soms rond meiden,helemaal benauwd en klam....maar zodra je met haar praat is het bij mij wel een beetje weg
Oud 28-08-2003, 19:47
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
sterrelichtje schreef op 28-08-2003 @ 19:37:
maar mijn vriend was vroeger ook heel verlegen en sinds wij samen zijn, is ie veel losser geworden, ook naar de buitenwereld toe dus, volgens mij zijn er wel genoeg meisjes die op zo'n soort jongens vallen hoor!en naarmate je ouder wordt, verander je vanzelf mss een beetje, krijg je meer zelfvertrouwen enzow.. maakt u zich vooral geen onnodige zorgen dus
mee eens. Ik denk ook dat als een jongen een meisje heeft minder verlegen wordt dan eerst. Om verschillende redenen:

- door meer (en 'close-sere') sociale omgang raak je gewend aan het 'omgaan met mensen', waardoor dit makkelijker gaat. (je leert per slot van rekening via hem/haar ook nog nieuwe mensen kennen)

- het feit dat iemand je zo leuk/lief/mooi vindt geeft ook een dosis zelfvertrouwen

- instinct: voor een jongen geeft een meisje 'hebben' (<--aanhalingstekens! voordat ik hier kwaaie reacties op krijg...)een 'trots' gevoel. Instinctief voelt het toch als een soort trofee.

Vraag voor de topicstarter:
De meisjes die op die popi-jopi's vallen zijn meestal van het type 'breezerslet' of 'arrogant/dom/goedkoop.
Zeg nou eerlijk: dat wil je toch ook niet?

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 19:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 19:51
Ninnoc
Ninnoc is offline
nee ik val niet bepaald op verlegen jongens maar al helemaal niet op van die populaire figuren
Het ligt eraan of je alleen verlegen bent in het begin of dat je gewoon als het al feit is zeg maar nog steeds nauwelijks iets durft te zeggen en niet je echte mening en gevoelens durft te uiten. Over een verlegenheid tot initiatief valt heen te komen (gewoon bijdehandte meid tegenkomen) maar dan moet je daarna wel loskomen anders zo ik er zelf niet tegen kunnen.
Oud 28-08-2003, 19:54
poesiefox
poesiefox is offline
Een verlegen grijns, glimmertjes in zijn ogen en een ietwat nerveuze blik in de oogjes, en hij helemaal springerig en blij omdat hij jou zo leuk vindt...

...dat is toch helemaal het einde!

Beter dan van die smooth talkers, die geloof ik toch niet.
Oud 28-08-2003, 19:54
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-08-2003 @ 20:54:
Een verlegen grijns, glimmertjes in zijn ogen en een ietwat nerveuze blik in de oogjes, en hij helemaal springerig en blij omdat hij jou zo leuk vindt...

...dat is toch helemaal het einde!

Beter dan van die smooth talkers, die geloof ik toch niet.
Zie je wel dat je niet weg ging
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:33
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 20:54:
Zie je wel dat je niet weg ging
Haha! Betrapt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:35
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
WB schreef op 28-08-2003 @ 21:33:
Haha! Betrapt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:40
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 21:35:
Dat ze zich niet aan d'r voornemen heeft gehouden, je hebt haar betrapt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:50
In_stilte
In_stilte is offline
Ik val wel meestal (bij mijn huidige vriend trouwens helemaal niet !) wel op wat stoerdere jongens, van die gasten die veel praten, vaak vrolijk zijn. Tenminste mensen die wel wat meer opvallen. Niet dat dit de popie jongens zijn want ik geef helemaal nix om populair. Op een gegeven moment valt dat toch wel weg tenminsten in onze klas is vrijwel iedereen gelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 21:41
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
popi-jongens zijn vaak irritant naar mijn mening. ik val meestal op jongens die vrij rustig zijn en gewoon zichzelf, of dat nou superverlegen betekent of gewoon doorsnee. Stoer doen moet je bij mij niet mee aankomen want dan schiet ik toch alleen maar in de lach.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 22:19
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik hou wel meer van verlegen jongens.. nouja in ieder geval niet van die popi-jopi mensen.. maar dat komt goed uit want zij houden ook niet van mij

Maar na een tijdje moet het wel wat minder worden denk ik.. dan word ik zelf denk ik ook wat minder verlegen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 02:29
AtHell
AtHell is offline
Hé, ik ben gespierd, een klootzak én gevoelig. Val ik nu in de prijzen ?
Oud 29-08-2003, 17:47
Gurly-05
Gurly-05 is offline
Citaat:
AtHell schreef op 29-08-2003 @ 03:29:
Hé, ik ben gespierd, een klootzak én gevoelig. Val ik nu in de prijzen ?
U gaat door voor de koelkast
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 18:04
Another Way
Another Way is offline
Ik ben verbaasd dat er mensen zijn die op verlegen jongens vallen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:00
Gurly-05
Gurly-05 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-08-2003 @ 19:04:
Ik ben verbaasd dat er mensen zijn die op verlegen jongens vallen
hoezo dat?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:13
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Duh..

Of lijkt dat maar zo
Valt mij ook op, en ik kijk echt niet naar de verkeerde meisjes.. Achja, verlegen ben ik wel n beetje Maar dan heb ik het over situaties zoals bijvoorbeeld op mn stageplek (PABO-hogeschool, 85% vrouwelijk dus ik heb het best getroffen), waar erg veel meisjes zitten. Hele klas vol meiden, ik moest daar n computer aansluiten en de leraar vertelde wat over mij.. Ja, dan voel ik me wel opgelaten Of ze staan met z'n 6'en voor de deur om hulp aan me te vragen omdat hun PC is vastgelopen of de diskette het niet doet. Of staan met z'n allen om je scherm heen als je iets aan het uitleggen bent... Of gewoon een hele leuk meid die naar je lacht en heel lief doet tegen je als je d'r goed geholpen hebt met dr pc-probleem dat soort dingen

Another Way: Blijf jezelf, heb lol met vrienden, ga lekker uit en have fun, dan komt 't vanzelf. Juist wanneer je 't niet verwacht. Echt waar.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:16
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 29-08-2003 @ 20:13:
Another Way: Blijf jezelf, heb lol met vrienden, ga lekker uit en have fun, dan komt 't vanzelf. Juist wanneer je 't niet verwacht. Echt waar.
Daar gaat dit topic niet over, ik wil gewoon de mening van de meiden hier weten
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:31
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-08-2003 @ 20:16:
Daar gaat dit topic niet over, ik wil gewoon de mening van de meiden hier weten
Misschien niet, maar gewoon een tip.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:54
L1
L1 is offline
Als ik het goed begrijp ben jij best verlegen. Oke, maar als je een vriendin wilt moet je toch je verlegenheid opzij schuiven. Zoveel als mogelijk. En die meisjes die een verlegen vriendje hebben zullen ook niet over de jongen gestrompeld zijn.
Oud 29-08-2003, 20:13
Anijs
Anijs is offline
Ik vind verlegen jongens wel lief.. maar als ik er verliefd op zou worden, en die jongen zou zo verlegen zijn dat hij bijna niets meer durfde te zeggen, dan zou ik persoonlijk daarop wel afknappen..

Een beetje verlegen is leuk, maart niet TE....
Als hij echt niets durft te zeggen vink dat niet leuk..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 20:39
Emilia
Emilia is offline
Ik heb niks tegen verlegen jongens, alleen ben ik zelf verschrikkelijk verlegen, met als gevolg dat er nooit 'schot in de zaak komt'.
Maar dan liever een jongen die (op het eerste gezicht) wat verlegener is dan iemand die zichzelf constant de hemel inprijst.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 22:06
marisjuhh
marisjuhh is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 19:20:
Ik vind het allebei leuk
soms vind ik het leuk dat een jongen verlegen is en dan voel ik mezelf heel groot, maar voor een lange relatie heb ik toch liever een jongen die lekker opvalt en een grote mond heeft.
haha
maar het is niet raar
iedereen eigen smaak toch
Oud 29-08-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 28-08-2003 @ 19:41:
Dat lijkt idd maar zo. In mijn vriendengroep heeft bijna iedereen een relatie en er zitten geen popi-jopi mensen in mijn groep. Ik hou niet van die opvallers...
En misschien val jij wel dan wel op de popi-jopi meisjes, want die hebben vaak een korte verkering (wat je verkering kunt noemen) met van die popi-jopi jongens.... (over het algemeen gezien dan he, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen....)
Popi-jopie, wat een woord ook, maar goed.
Ik voel me aangesproken omdat mijn langste verkering niet langer was dan 2 weken (haar schuld) maar dat wil nog niet zeggen dat ik zo'n popi-jopie ben
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 22:16
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het eerst volgende meisje dat mij schattig noemt schiet ik af... (en waarempel ik zou dan per direct seriemoordenaar worden als ik dit zou menen)

Even voor de duidelijkheid dus nogmaals: IK BEN NIET SCHATTIG
(daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind van niet, de rest vind van wel)

Tja ik ben ENORM verlegen IRL. (tenminste, oppervlakkig slap lullen kan ik prima. Maar zodra het iets dieper en serieuzer wordt dan is het einde oefening tenzij ik je al langer ken en wat vertrouwen heb opgedaan in iemand)

En ik ben iemand die meer in een hoekje zit en de kat uit de boom kijkt en gewoon andere mensen plezier ziet maken en als mensen dan afvragen of ik me niet verveeld heb ik ze vreemd aankijk omdat ik niet weet wat ze bedoelen.
(jah, ik ben vaag )
Oud 29-08-2003, 22:20
Verwijderd
hehe ik ben niet de enige die verlegen is merk ik
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 22:35
Unexplained
Unexplained is offline
Je kunt natuulijk zelf je zelfvertrouwen wat opkrikken en zodoende óók populair worden. Probleem opgelost.
Oud 30-08-2003, 09:04
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 28-08-2003 @ 19:29:
iemand die goed gebekt is hoeft toch niet persé een gespierde hunk te zijn?

maargoed.
ik val iig niet op popi jopies..
verlegen vind ik niet erg, maar je moet wel normaal met iemand kunnen praten natuurlijk.
Als je iemand nog niet goed kent of je bent in een grote groep dan vind ik t niet raar als een jongen verlegen is, maar iemand met mensenvrees zit ik ook weer niet echt op te wachten.
heel nodig willen opvallen en stoer doen zijn absoluut geen eigenschappen waar ik me tot aangetrokken voel.
dan heb ik liever iemand die schattig is
Reageren

Regels voor berichten