Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien, dat statement van nare man was ironisch bedoeld, meiden hebben net zo min behoefte aan klootzakken als mannen behoefte hebben aan onbetrouwbare lompe vrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar waarom vallen ze dan telkens weer op die klootzak??? Of lijkt dat maar zo |
![]() |
|
![]() |
ik heb een zwak voor verlegen jongetjes
![]() ![]() ![]() liefs, een sterretje
||
Citaat:
En misschien val jij wel dan wel op de popi-jopi meisjes, want die hebben vaak een korte verkering (wat je verkering kunt noemen) met van die popi-jopi jongens.... (over het algemeen gezien dan he, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen....)
|
oh oh ohw......ik ga me der ook ff tussenvoegen hoor.....
ik vind verlegen jongens juist vet schattig en dropperig ![]() van die popi gasten zijn meestal een stelletje verwaande eikels...die niet echt om een meisje geven maar gewoon willen opscheppen tegenover hun vrienden wat ze wel nie allemaal doen met een meisje.....dus blijf gewoon lekker zoals je nu bent ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Jij stelt wel 2 uitstersten.
Ik val echt totaal niet op verlegen jongens, daar ben ik gewoon eerlijk in. Maar "stoere" "popi jopi" jongens zijn ook totaal mijn type niet. Een leuke spontane knul die niet te verlegen is om een leuk gesprek aan te knopen en ook niet met zn bek vol tanden staat tussen vreemde mensen die is pas leuk. |
![]() |
|
verlegen jongens zijn juist leuk, maar hij moet niet al te stil zijn... Maar als een verlegen persoon zich op zn gemak voelt zal die verlegenheid vanzelf wel een beetje wegtrekken.. Heb ik in iedergeval bij mijn vriend gemerkt
![]()
||
Citaat:
Gewoon vaker proberen met leeftijdsgenoten om te gaan. Op een gegeven moment verdwijnt dat wel voor je er erg in hebt. Hetzelfde met meisjes, in het begin durfde ik ook niets. Nu ben ik Mr. Pimp ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- door meer (en 'close-sere') sociale omgang raak je gewend aan het 'omgaan met mensen', waardoor dit makkelijker gaat. (je leert per slot van rekening via hem/haar ook nog nieuwe mensen kennen) - het feit dat iemand je zo leuk/lief/mooi vindt geeft ook een dosis zelfvertrouwen - instinct: voor een jongen geeft een meisje 'hebben' (<--aanhalingstekens! voordat ik hier kwaaie reacties op krijg...)een 'trots' gevoel. Instinctief voelt het toch als een soort trofee. ![]() Vraag voor de topicstarter: De meisjes die op die popi-jopi's vallen zijn meestal van het type 'breezerslet' of 'arrogant/dom/goedkoop. Zeg nou eerlijk: dat wil je toch ook niet?
Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 19:50. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
nee ik val niet bepaald op verlegen jongens maar al helemaal niet op van die populaire figuren
![]() Het ligt eraan of je alleen verlegen bent in het begin of dat je gewoon als het al feit is zeg maar nog steeds nauwelijks iets durft te zeggen en niet je echte mening en gevoelens durft te uiten. Over een verlegenheid tot initiatief valt heen te komen (gewoon bijdehandte meid tegenkomen) maar dan moet je daarna wel loskomen anders zo ik er zelf niet tegen kunnen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik val wel meestal (bij mijn huidige vriend trouwens helemaal niet !) wel op wat stoerdere jongens, van die gasten die veel praten, vaak vrolijk zijn. Tenminste mensen die wel wat meer opvallen. Niet dat dit de popie jongens zijn want ik geef helemaal nix om populair. Op een gegeven moment valt dat toch wel weg tenminsten in onze klas is vrijwel iedereen gelijk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Another Way: Blijf jezelf, heb lol met vrienden, ga lekker uit en have fun, dan komt 't vanzelf. Juist wanneer je 't niet verwacht. Echt waar. |
![]() |
|
Als ik het goed begrijp ben jij best verlegen. Oke, maar als je een vriendin wilt moet je toch je verlegenheid opzij schuiven. Zoveel als mogelijk. En die meisjes die een verlegen vriendje hebben zullen ook niet over de jongen gestrompeld zijn.
|
![]() |
Ik vind verlegen jongens wel lief.. maar als ik er verliefd op zou worden, en die jongen zou zo verlegen zijn dat hij bijna niets meer durfde te zeggen, dan zou ik persoonlijk daarop wel afknappen..
Een beetje verlegen is leuk, maart niet TE.... Als hij echt niets durft te zeggen vink dat niet leuk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() soms vind ik het leuk dat een jongen verlegen is en dan voel ik mezelf heel groot, maar voor een lange relatie heb ik toch liever een jongen die lekker opvalt en een grote mond heeft. haha ![]() maar het is niet raar ![]() iedereen eigen smaak toch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voel me aangesproken omdat mijn langste verkering niet langer was dan 2 weken (haar schuld) maar dat wil nog niet zeggen dat ik zo'n popi-jopie ben ![]() |
![]() |
|
Het eerst volgende meisje dat mij schattig noemt schiet ik af... (en waarempel ik zou dan per direct seriemoordenaar worden als ik dit zou menen)
Even voor de duidelijkheid dus nogmaals: IK BEN NIET SCHATTIG ![]() (daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind van niet, de rest vind van wel) Tja ik ben ENORM verlegen IRL. (tenminste, oppervlakkig slap lullen kan ik prima. Maar zodra het iets dieper en serieuzer wordt dan is het einde oefening tenzij ik je al langer ken en wat vertrouwen heb opgedaan in iemand) En ik ben iemand die meer in een hoekje zit en de kat uit de boom kijkt en gewoon andere mensen plezier ziet maken en als mensen dan afvragen of ik me niet verveeld heb ik ze vreemd aankijk omdat ik niet weet wat ze bedoelen. (jah, ik ben vaag ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Is verlegen zijn een afknapper voor jongens ? Amberx08 | 28 | 30-01-2017 21:42 | |
Psychologie |
slecht in sociale dingen... Verwijderd | 25 | 17-06-2005 16:11 | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Ik onaantrekkelijk lelijkerd | 193 | 01-07-2003 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ??? Stainleszs | 83 | 21-10-2002 17:58 |