Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet absoluut niet bij je vader blijven omdat je dan dichter bij je vrienden bent, je zegt zelf al dat je het niet fijn vindt om altijd maar ruzie met hem te hebben... En een half uurtje rijden went zo hoor
![]() |
![]() |
|
Als jij je niet prettig voelt bij je vader en dit aan je vrienden zegt dan zullen ze het heusniet erg vinden als jij naar je moeder wilt verhuizen en zeker als je nog in apeldoorn op school zit zou je ze nog regelmatig kunnen zien.
|
![]() |
Hai,
Het is vooral belangrijk dat je zelf ook contaact zoekt met je vrienden. Ik heb door vervelende omstandigheden ook moeten verhuizen en woon nu ook een half uur rijden verderop, en eerlijk is eerlijk, je leert je echt vrienden dan kennen, al zijn het er misschien minder dan je verwacht. Toch moet je gewoon je leven daar opbouwen met ook weer nieuwe vrienden en een beetje balans proberen te vidnen..
|
Je zal idd moeite gaan doen om met die vrienden net zo goed bevriend te blijven als dat je nu bent. Want zij hebben elkaar nog steeds, en daarom zal waarschijnlijk veel van jou kant moeten komen. Als je moeite neemt dan moet het denk ik wel lukken, zeker als het een halfuurtje verderop is dan kan je ook gewoon een avondje daarheen gaan. Niets lijkt me zo erg als je thuis niet jezelf kan zijn, daarom zou ik gewoon lekker verhuizen. je krijgt heus wel weer vrienden in Ede erbij, ga ergens sporten, werken blablabla dan leer je genoeg mensen kennen. Suc6!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verhuizen Winniedp | 6 | 11-01-2017 19:40 | |
Software & Hardware |
Website verhuizen duivelaartje | 11 | 28-02-2011 23:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuizen naar Essex(Engeland), Ecktenbaas | 10 | 04-12-2010 21:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuurder zegt op laatste moment af, gevolg: twee weken voor verhuizing geen woning Martiño | 14 | 24-06-2010 09:41 | |
Lifestyle |
Verhuizen Esmée | 65 | 08-08-2002 09:40 |