Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoek ff op internet.. www.google.com
Heb zelf ook eens gezocht destijds, en heb toen ook mijn adresje gevonden.. Daar heb ik mijn kappen toen heen gebracht, en na een week weer opgehaald.. Resultaat was erg goed, Prijs was minder... ![]() ![]() Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nee hoor je zult me niet in de berm vinden (voorlopig) ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
succes.. Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit was zijn internetpagina: http://www.airbrushlijnden.com Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hahah nou ja ik laat alleen maar de 'Neus' spuiten! Ik heb er 1 gevonden die dat doet voor 180euro das ook genoeg maja! Ik heb nog ff tijd om verder te zoeken. Maar 2000 gulden......eh nee laat maar!
||
![]() |
Citaat:
(vind ik ook helemaal oke) maar ik ga als ik slaag dan ga ik volgend jaar naar een school in sittard en er is een heel erg klote busverbinding (ik sta er of 1 uur te vroeg of ik kom een kwartier te laat) en ik heb mn oma ver weg wonen (te ver om te lopen ofzo) dus voor mij heeft het zn voordelen maja jouw mening is ook oke! Als jij dat vind
|
|
|