Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel erg overdreven van die docent, maar ergens snap ik het ook wel (als je tenminste een groot ego hebt als docent Frans). Hij had zich een idee in zijn hoofd gehaald (zij valt op mij) en tja, dan krijg je toch de neiging om alles als een teken te zien. Over een paar weken/maanden is het wel voorbij, maar als je er erg mee zit, dan kun je het beste naar die docent toe gaan. Beslis wel snel, want over vier weken moet je dit niet meer oprakelen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij ons op het bord als we net de klas inkomen staan er ook altijd dingen maar dan meestal: Ik haat (iemand), (iemand) is een sukkel of klas (1F ofzo) roelt! ![]()
|
Verwijderd
|
Whehehe, lollig wel
![]() Maar ja, nu zit jij er natuurlijk wel mee dat hij af en toe raar naar je zal kijken (laten we hopen van niet ![]() ![]() ![]() Of je laat 't rusten ![]() |
![]() |
|
Ik zou niet naar je leraar gaan maar naar je coordinator. Zeggen dat t absoluut niet zo bedoeld was en dat je het overdreven vindt dat ze zo reageren (jij kan dr zo alleen maar last mee krijgen). Zelfs grote mensen willen af en toe niet luisteren. Volgens mij zijn die niks gewend.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|