![]() |
||
Citaat:
maar ik heb t overleefd, zonder moeite zelfs! ![]()
|
Je had hetzelde als ik dus. veel te veel doen en op je nemen in een veel te korte tijd. Ik ben er op een bruutte manier afgekomen. Heb hersenvliesontsteking gehad deze zomer, en mag nu alleen nog maar rustig aan doen. Hoewel dat niet echt bevordelijk is voor de vermoeidheid...
|
![]() |
Lastig moe zijn ik weet t maareh even een waarschuwing niet teveel red bull drinken of andere energie drank want het is wel lekker enzo en het kikt ff op maaaaaar.....je kunt er verlaafd aan raken (is echt geen onzin) ik heb ook af moeten kikken pak dus niet meer als 2 op een dag!
Eneh als je moe bent, moet je gewoon even gaan liggen (hoeft nog niet eens slapen) dan komt je lichaam toch tot rust. En nog iets probeer een vast levens patroon te krijgen (ga bijvoorbeeld niet de ene dag om 10 en de andere dag om 11 uur naar bed) Dat heeft bij mij geholpen!!! Succes ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 |