Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 19:28
blackfairy
blackfairy is offline
Goed... ik ben zwaar vermoeid en zwaar eigenwijs want ik ga vanavond gewoon uit.

T probleem is dat ikoverdag niet kan slapen, en dus nu ook niet, dus dat is geen oplossing.
Nou ga ik strax een goede lange douche nemen, maar verder weet ik geen nuttig middel tegen de vermoeidheid snel weghalen buiten heel erg veel red bull om.

iemand ideetjes voor mij?

Thnx..
Oud 23-08-2003, 19:38
waloe
waloe is offline
Je kan suiker eten, chocolade, snoep........... bijna alles wat ongezond is geeft energie, maar pas wel op, die energie kan plots ookw eer weg zijn, 't zijn namelijk snelle suikers . En als je gewoon je avonsmaal eet? Geeft je dat geen energie?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:43
Arashi
Arashi is offline
Draag de gevolgen van je eigenwijsheid, of ga vroeg naar bed.

Verder goed eten en drinken, evt een Dextro nemen..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:07
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
waloe schreef op 23-08-2003 @ 20:38:
Je kan suiker eten, chocolade, snoep........... bijna alles wat ongezond is geeft energie, maar pas wel op, die energie kan plots ookw eer weg zijn, 't zijn namelijk snelle suikers . En als je gewoon je avonsmaal eet? Geeft je dat geen energie?
Heb ik gedaan.. en voel me nu ook wel redelijk goed, maar ik zie t al helemaal gebeuren net als vorige keer, dat ik om een uurtje of 1 instort en naar huis wil...
maargoed ik zie t wel..

dextro is ook wel een tip opzich..
mijn dank
Oud 23-08-2003, 20:28
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Even een rondje gaan fietsen of wandelen, en dan even douchen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:31
Multilot
Multilot is offline
Elke dag minimaal een half uur gaan wandelen. En dan niet naar school ofzo, maar gewoon extra erbij. Het helpt (na een tijdje dan) echt! Geduld en discipline zijn daar natuurlijk wel voor nodig..
Succes!
Oud 25-08-2003, 16:45
Sannetje
Sannetje is offline
- mediteren...
- 's avonds red bull of iets dergelijks
- uitslapen morgenochtend
Oud 25-08-2003, 17:19
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Multilot schreef op 25-08-2003 @ 17:31:
Elke dag minimaal een half uur gaan wandelen. En dan niet naar school ofzo, maar gewoon extra erbij. Het helpt (na een tijdje dan) echt! Geduld en discipline zijn daar natuurlijk wel voor nodig..
Succes!
'hehe daar had ik niet echt veel aan gehad.ik wilde graag energie hebben omdat ik zo eigenwijs was om nog uit te gaan na een zwaar vermoeiende week. maar wel goede tip, heb er alleen helemaal geen tijd voor.
maar ik heb t overleefd, zonder moeite zelfs!
Oud 25-08-2003, 17:43
Multilot
Multilot is offline
Je had hetzelde als ik dus. veel te veel doen en op je nemen in een veel te korte tijd. Ik ben er op een bruutte manier afgekomen. Heb hersenvliesontsteking gehad deze zomer, en mag nu alleen nog maar rustig aan doen. Hoewel dat niet echt bevordelijk is voor de vermoeidheid...
Oud 01-09-2003, 20:16
Jeannette
Jeannette is offline
Lastig moe zijn ik weet t maareh even een waarschuwing niet teveel red bull drinken of andere energie drank want het is wel lekker enzo en het kikt ff op maaaaaar.....je kunt er verlaafd aan raken (is echt geen onzin) ik heb ook af moeten kikken pak dus niet meer als 2 op een dag!

Eneh als je moe bent, moet je gewoon even gaan liggen (hoeft nog niet eens slapen) dan komt je lichaam toch tot rust.
En nog iets probeer een vast levens patroon te krijgen (ga bijvoorbeeld niet de ene dag om 10 en de andere dag om 11 uur naar bed)

Dat heeft bij mij geholpen!!!
Succes

Regels voor berichten