Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb een hele lieve vriend en niet alleen omdat ik misschien zou zuigen ofzo. Tuurlijk is liefde niet alleen sex! Maar ik vond het gewoon een grappig plaatje en dat plaatje van de topicstarter vind ik ook wel grappig.
|
LIEFDE !
dat je niet hoeft te zeggen hoeveel je om de ander geeft. maar dat hij/zij dat gewoon aan je ziet als ze je in de ogen kijkt maar je zegt het toch want het geeft zo'n fijn gevoel. en dat je de kriebels krijgt voor de kleine dingetjes die zij?hij voor je doet. dat is wat mij betreft echte liefde *zucht* ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Of samen een overleden spin gebraven, samen mensen afluisteren en zonder woorden laten merken hoe belachelijk ze zijn, elkaar aankijken en elkaar meteen begrijpen, weten wat de ander met 'dinges' en 'dat ene' bedoelt... Of in je eentje op het forum zitten terwijl hij zijn intro-slotfeest heeft en over vijf dagen naar Groningen verhuizen ![]() ![]() |
![]() |
|
knikt nee*
Vreeselijk met jullie dat jullie zoiets ook maar DURVEN te zeggen. Liefde is veel meer dan in de richting van sex >.< Het is duidelijk dat jullie: 1. geen vriendin hebben of 2. als vriendin iemand hebt die gestoord, of pervers is. ranmaru heeft gelijk
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Troeteleendje ga je mee, in de badkuip met zijn twee" ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() http://krant.telegraaf.nl/krant/ditj...is.bloemen.gif[/IMG] ![]() Deze vond ik wel erg lief... Voor mij is liefde; eerlijkheid trouw zoenen/vrijen elkaar alles kunnen vertellen alles overwinnen en nog heel veel meer...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
liefde is een makkelijk woord karlheinz | 11 | 22-12-2010 11:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde is voor de rijken... Secreet | 12 | 18-04-2002 22:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde is..... | 4 | 18-02-2002 11:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik hield van jou+liefde is het waar+liefde is blind misspretty | 1 | 09-12-2001 03:04 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde is...................... Mi$$L@dy | 1 | 20-11-2001 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Gesloten ogen/Liefde is... star9 | 1 | 11-10-2001 16:26 |