Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2003, 22:14
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Beste mensen,
Ik vroeg me af het toch eens te vragen omdat ik gewoon wil weten hoe anderen ermee omgaan.

Het zit zo:
meestal heb ik het wel dat áls ik een meisje zie zitten, ze mij ook wel ziet zitten. Opzich best ok..maar áls ik echt de gevoelens krijg.( weet je wel...de echte gevoelens enz.) dan ga ik altijd enorm anders doen..zodat ze meestal afknappen op mijn vreemde gedrag, zo verpest ik het dus voor mijzelf.
Ik heb dus het idee dat ik dit zo lang mogelijk moet onderdrukken tot het zeg maar goed zit en alles gewoon kán..(snapt?)
T00t!
Jer
Oud 29-08-2003, 22:28
Cinamon
Cinamon is offline
of vanaf het begin vertellen wat er kan gebeuren
if she's worth it, she'll go through with it i'm sure
en of jah, precies als dat niet werkt, gewoon zo lang onderdrukken totdat het kan... maar dat vind ik zelf een minder goed idee want dat lijkt me net alsof je telkens een maskertje voor houdt
Oud 30-08-2003, 02:53
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 29-08-2003 @ 23:28:
of vanaf het begin vertellen wat er kan gebeuren
if she's worth it, she'll go through with it i'm sure
en of jah, precies als dat niet werkt, gewoon zo lang onderdrukken totdat het kan... maar dat vind ik zelf een minder goed idee want dat lijkt me net alsof je telkens een maskertje voor houdt
ik heb het zelfde probleem heb het al van af het begin gezegt tegen dat meisje en ze zij dat ze dat wel aankon en dat ze begrip hat en me zou helpen dus ik helemaal blij na een tijdje gebeurde het dus dat ik echte gevoelens kreeg en deet een beetje lullig aftandelijk enz. en dat kon ze niet hebben ze werd kwaad (logisch)maar zelfs toen ik haar vertelde waarom zij ze dat ze het toch wou proberen mij daar overheen te helpen 1 week later gedumpt want het ging niet goed want ik deed eerst lullig en veranderde kwa gedrag(met andere woorden zij was bang dat ik het zou uitmaken dus dumpte ze mij maar dit had ik van een maat van me gehoord)maarja ik hoop iid dat je eruit komt kwa gevoelens
Oud 30-08-2003, 23:37
Verwijderd
Mensen, leestekens zegt jullie dat wat?? Ok, het is al niet zo erg vroeg meer en ik heb het nodige op maar ik moet me gewoon concentreren om er wat wijs uit te worden. Ontopic, je moet gewoon jezelf wezen. Je moet je niet aanpassen naar het beeld waarvan je denkt dat iedereen wil dat je bent. Uniek ben je alleen als je jezelf bent en niet als je de kudde naar de slachtbank volgt. Mensen zullen je eerder waarderen en geloofwaardig vinden als je bent wie je bent omdat je jezelf bent.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 23:40
Rubke18
Rubke18 is offline
We kunnen hier natuurlijk ook een cursus nederlands aanbieden, voor diegene die nooit van leestekens gehoord hebben.
Oud 31-08-2003, 00:33
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Rubke18 schreef op 31-08-2003 @ 00:40:
We kunnen hier natuurlijk ook een cursus nederlands aanbieden, voor diegene die nooit van leestekens gehoord hebben.
Een cursus Nederlands voor een groot deel van de forumpopulatie lijkt me inderdaad geen slecht idee.
Oud 31-08-2003, 09:48
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 31-08-2003 @ 01:33:
Een cursus Nederlands voor een groot deel van de forumpopulatie lijkt me inderdaad geen slecht idee.
Eens
Oud 31-08-2003, 10:05
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik ga me zeker niet anders gedragen als iemand mij leuk vind. Ik krijg wel een complimenteus gevoel van binnen. Zeker als je ziet dat het een mooi meisje is!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 10:23
Verwijderd
Ja dat heb ik ook, ik ga dan extreem druk doen, terwijl ik dat anders niet echt ben, of niet zo overdreven...

Wat je er tegen doet, volgens mij niet veel. Je kan proberen om je normaal te gedragen als je weet dat je bij dat ene leuke meisje in de buurt bent, meer kan je volgens mij niet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten