![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik jou was zou ik een heel mooi sexy lingerie setje aandoen. Ik weet niet wat je normaal draagt, maar zwart is vaak van zichzelf al sexy. Kant en doorschijnstofjes maken het helemaal mooi.
En als je nou het middagje vantevoren uittrekt om jezelf helemaal mooi te maken, onder de douche, scrubben, scheren en smeren enzo, dan voel je je vaak al sexy dus dan zul je dat ook zeker uitstralen!! (lijkt me)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik als 'sexy' beschouw bij vrouwen is zo'n lang heren overhemd, half dichtgeknoopt... Mannen.. hmmm *denk denk* alleen een spijkerbroek, een heel vaag wasbordje, en dan een leuk streepje haar onder zijn navel naar beneden. Beetje zon gebruinde huid en lompe workerboots onder die spijkerbroek. *hmmmm*
||
Citaat:
![]() alleen heeft niet iedereen de mogelijkheid om er zo sexy uit te zien. gelukkig zijn er nog meer dingen die ook sexy zijn (niet zo sexy, maar nog wel aantrekkelijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
I can't help it that I am really, really, ridiculously good looking ![]()
||
Citaat:
OMG
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je nou gewoon eens lacht.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Voor een man: leren broek en verder niks. Of spijkerbroek en verder niks, ook goed. Qua ondergoed: zwarte boxer. Liefst ook tattoos, dat vind ik er vaak wel lekker uitzien.
Voor een vrouw: geen idee, ik vind heel veel sexy bij een vrouw. Een strakke broek met een topje, of een jurkje met laarzen.. Echt heel veel. Qua ondergoed: een mooie string, mooie zwarte bh en jarretels. |
![]() |
|
Mijn vriendje vind mij helemaal geweldig als ik een kort jurke aan heb, zwarte lingerie ( string!) laarzen eronder, dan mn ogen aanzet mn eyeliner en wat mascara en mn haren wat vochtig heb..
Dan bespringt ie me ![]()
||
Citaat:
|
|