Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ken mensen die dat doen. En ik moet zeggen, ik erger me altijd gigantisch aan dat soort mensen. Als degene die een feestje geeft je er wel bij had willen hebben, dan had ze je wel uitgenodigd..
Vaak is het zo dat als die 'niet uigenodigde' mensen tóch komen, er een wat gespannere sfeer hangt aangezien zij niet echt gewenst zijn..
|
Verwijderd
|
Dat hangt een beetje van het feestje af. Als het een soort algemeen huisfeest is, bijvoorbeeld omdat iemand naar een nieuwe studentenkamer is verhuist of er juist vertrekt, dan kun je natuurlijk wel met iemand anders die die huisgenoot wél kent meekomen. Op een verjaardag kom je natuurlijk alleen als je bent uitgenodigd.
Jezelf uitnodigen is lomp en onbeschoft. |
![]() |
|
Eigelijk erg foute (maar daarom ook stijlvolle actie
![]() Vrienden van me hebben dat wel eens gedaan, en ze zijn zelfs na afloop bedankt door diegene die het feest, omdat ze "de sfeer er lekker inkregen" . That's what they told me anyway ![]()
|
Het kan op zich wel vind ik, maar zelf zou ik het nooit doen. Als ik niet uitgenodigd ben, dan niet hoor. Dan hoef ik niet eens te komen. Maar ik ben ook wel eens mensen 'vergeten' uit tenodigen (klinkt stom ja), en die vroegen toen wanneer m'n feest was enzo, en toen kwamen ze wel gewoon... Ik vind het wel irritant als mensen zich te veel opdringen enzo. Als mensen zich zelf uitnodigen weet ik ook niet hoe ik moet reageren oid
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou nooit nee kunnen zeggen.. en aangezien ik dat iemand niet wil aan doen (tenzij het een toch wel aardig goede vriend(in) is) vraag ik het niet als k niet ben uitgenodigd.. maar vaak regelt een vriendin dan op een of andere vage manier dat ik wel mag komen... en dan is het toch een beetje ongemakkelijk..
nee ik zou het niet doen... maar die vriendin mag toch.. is het toch ok als zij vraagt of het goed is als jij meekomt.. dan is het ook minder moeilijk voor diegene om nee te zeggen als het echt niet goed is.. maar als het niet een 'alleen echte vrienden' feest is.. zou ik het niet doen en wachten tot de volgende gelegenheid zich aanbiedt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaicrets that could totally ruin your life #1651 Verwijderd | 500 | 05-05-2012 17:49 | |
Liefde & Relatie |
Geen vrienden Cha-H | 36 | 17-01-2010 17:15 | |
Psychologie |
Gesloten houding? Boef | 20 | 08-04-2006 00:21 | |
Liefde & Relatie |
Heeeeeeeeeeeelp!!!!! Fuzzly | 19 | 20-09-2003 16:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 |