Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2003, 20:41
Rundfunk
Rundfunk is offline
Geen idee waar dit eigenlijk hoort dus dan maar hier...

Ik wordt dus over een paar maandjes *18* en ik wil rijlessen gaan nemen maar ik heb eigenlijk geen idee wat je ongeveer ervoor moet betalen. Ik heb al op de site van ANWB gekeken en daar stond tussen de 1400-2100 euro
Dit kan toch niet kloppen?

[SIZE=0.5]toch?[/SIZE]

Oud 26-08-2003, 20:43
Thomas
Thomas is offline
Ligt eraan hoeveel lessen je hebt, hoeveel examens je moet afleggen en hoeveel je instructeur vraagt. Ik zou zeggen dat je het beste eens kunt gaan kijken bij een lokale rijschool (liefst meerdere, zodat je kan vergelijken) om daar eens wat prijzen op te vragen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:43
Dminor
Dminor is offline
Alwéér iets over rijlessen!

Heb je gerookt voor je 18e dan?
Oud 26-08-2003, 20:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Dminor schreef op 26-08-2003 @ 21:43:
Ik niet en daarom heb ik mijn rijbewijs.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:45
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Wawl schreef op 26-08-2003 @ 21:44:
Oud 26-08-2003, 20:45
Rundfunk
Rundfunk is offline
Citaat:
Dminor schreef op 26-08-2003 @ 21:43:
Alwéér iets over rijlessen!

Nee. Maar daar doen mijn ouders niet aan mee, [SIZE=0.5]denk ik[/SIZE]

Ik zal ze even lief gaan aankijken ofzo.
Oud 26-08-2003, 20:46
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Wawl schreef op 26-08-2003 @ 21:44:
ben je in 1 keer geslaagd?
mijn neef niet in 3 keer pas....

me pa was gezakt omdat ie de sleutels van de auto vergat te halen.. hij was zo opgelucht dattie klaar was en alles goed gegaan was... Daarna was ie gezakt, het was en aanleiding geven tot diefstal.
Oud 26-08-2003, 20:48
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 26-08-2003 @ 21:46:
ben je in 1 keer geslaagd?
mijn neef niet in 3 keer pas....

me pa was gezakt omdat ie de sleutels van de auto vergat te halen.. hij was zo opgelucht dattie klaar was en alles goed gegaan was... Daarna was ie gezakt, het was en aanleiding geven tot diefstal.
Ik ben na 21 lessen in een keer geslaagd, ja.
Mjah, dat vind ik dus een beetje mierenneuken, echt ontzettend zwakzinnig van die examinator.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:48
Rundfunk
Rundfunk is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 26-08-2003 @ 21:46:

Ooo dat is echt zielig.
Oud 26-08-2003, 21:13
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik betaal sinds 1 aug 38 euro per les. Mijn instructeur zegt dat een jongen gemiddeld 30 lessen nodig heeft en een meisje 35. Dan komt er nog theorie bij (45 euro) + boeken en het praktijkexamen (geen idee hoe duur dat is..) + de aanvraag (19 euro).

Maargoed, het ligt er dus vooral aan hoeveel lessen je nodig hebt. Je kunt moeilijk zeggen hoeveel je er precies mee kwijt bent, dat weet je waarschijnlijk pas na de hand.
Oud 26-08-2003, 21:14
Poor twisted me
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 26-08-2003 @ 22:13:
Ik betaal sinds 1 aug 38 euro per les. Mijn instructeur zegt dat een jongen gemiddeld 30 lessen nodig heeft en een meisje 35. Dan komt er nog theorie bij (45 euro) + boeken en het praktijkexamen (geen idee hoe duur dat is..) + de aanvraag (19 euro).

Maargoed, het ligt er dus vooral aan hoeveel lessen je nodig hebt. Je kunt moeilijk zeggen hoeveel je er precies mee kwijt bent, dat weet je waarschijnlijk pas na de hand.
jezus net alsof jongens daar beter in zijn ofzo
Oud 26-08-2003, 21:25
Onbekende
Onbekende is offline
Mijn rijbewijs heeft me (lees: mijn moeder) 1530 euro gekost. 36 lessen van een uur (33 euro per les), twee praktijkexamens en een keer theorie.
Oud 26-08-2003, 21:33
Boogie
Boogie is offline
Bij mijn rijschool was het 325,- voor 10 lessen, oftewel bij een pakket van 10 lessen 32,50 per uur.
Oud 26-08-2003, 21:35
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 26-08-2003 @ 22:14:
jezus net alsof jongens daar beter in zijn ofzo
De statistieken liegen er niet om
Niet dat die voor mij opgaan zat zwaar boven het gemiddelde....
Oud 27-08-2003, 12:30
Poor twisted me
mijn moeder is een levende ramp in de auto dat zal ik niet zeggen.....
ik ga dat voorbeeld zeker niet volgen!
Oud 27-08-2003, 12:39
sinsere
sinsere is offline
Bij mij was het 50 euro per les. Dus reken maar uit .. en daar heb je de kosten van je theorie-examen en praktijk nog niet eens bij.
Oud 27-08-2003, 13:13
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
M|ST schreef op 27-08-2003 @ 13:39:
Bij mij was het 50 euro per les. Dus reken maar uit .. en daar heb je de kosten van je theorie-examen en praktijk nog niet eens bij.
wtf. hoe lang waren die lessen dan?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 13:18
Methuselah
Methuselah is offline
€15 voor theorie-examen, €35 voor praktijkexamen

Oh ja, ook nog €25 voor 'n totaal nutteloze reeks theorie-lessen met 'n handboek enzo waar ik toch alles al van wist (of toch bijna )

Voor de rest: benzine opgebruikt tijdens 't oefenen.
Oud 27-08-2003, 14:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt aan de rijschool. Mijn rijschool was meen ik me te herinneren € 31,50 per les (1 uur lang). Een tussentijdse toets kostte iets van in de € 100 en een examen iets in de € 200. Dus het ligt er aan hoeveel lessen je hebt en in hoeveel keer je slaagt. Verder moet je slagen voor je theorie, toen ik op ging was de Euro er nog niet, kostte dat d8 ik ƒ 62,50, dus zeg € 30. Dan moet je ook nog de boeken erbij kopen. Hoeveel dat was weet ik al niet meer...

Je kunt ook pakketten nemen: een vast aantal praktijk lessen, een vast aantal theorie lessen en 1 examen en eventueel daarvoor een tussentijdse toets. Dan ben je één heel bedrag kwijt. Hoeveel verschilt van het soort pakket.
Oud 27-08-2003, 16:33
BBEM
BBEM is offline
hou het er maar op als je zelf enige vaardigheid bezit dat je bij een goede instructeur zo rond de 20 lessen zit a 36 euro per les.
bij een slechte instructeur zit je vaak rond de 30 lessen. De soort instructeur is dus van invloed op het aantal lessen wat je nodig hebt. Jammer dat je van te voren vaak niet weet of je een goede te pakken hebt, tenzij vrienden van je goede ervaringen bij iemand hebben.
Oud 27-08-2003, 17:00
Spydogez
Spydogez is offline
Ik betaal €38 per les

WAT NOU HET GAAT SLECHT MET DE ECONOMIE?!
Oud 27-08-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 26-08-2003 @ 21:43:
Ligt eraan hoeveel lessen je hebt, hoeveel examens je moet afleggen en hoeveel je instructeur vraagt. Ik zou zeggen dat je het beste eens kunt gaan kijken bij een lokale rijschool (liefst meerdere, zodat je kan vergelijken) om daar eens wat prijzen op te vragen.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 20:58
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Citaat:
BBEM schreef op 27-08-2003 @ 17:33:
hou het er maar op als je zelf enige vaardigheid bezit dat je bij een goede instructeur zo rond de 20 lessen zit a 36 euro per les.
bij een slechte instructeur zit je vaak rond de 30 lessen. De soort instructeur is dus van invloed op het aantal lessen wat je nodig hebt. Jammer dat je van te voren vaak niet weet of je een goede te pakken hebt, tenzij vrienden van je goede ervaringen bij iemand hebben.
20!!

Iedereen die zijn rijbewijs in 20 lessen heeft gehaald: steek nu je hand op.

Het gemiddelde voor meisjes in Nederland is 45 lessen, voor jongens weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 21:05
snoopy
snoopy is offline
ehm, nou... toen ik rijles had, kostte het ƒ75,- per uur (had meestal 1,5 uur les).
Doe dat keer het aantal lessen wat je gemiddeld nodig hebt.
Tel daarbij op de kosten van het examen, het theorie-examen en eventueel boeken, en je weet het
Oud 27-08-2003, 21:18
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef op 27-08-2003 @ 21:58:
20!!

Iedereen die zijn rijbewijs in 20 lessen heeft gehaald: steek nu je hand op.

Het gemiddelde voor meisjes in Nederland is 45 lessen, voor jongens weet ik niet.

*steekt hand op*

ik had er zo rond de 14
wel twee keer examen moeten doen
Oud 27-08-2003, 22:05
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 27-08-2003 @ 18:00:
Ik betaal €38 per les

WAT NOU HET GAAT SLECHT MET DE ECONOMIE?!
Ik betaal €37,5 per les Dus met de economische situatie van de rijschoolhouders gaat het in ieder geval prima.....

Ik heb trouwens morgen mijn 40e les, moet dinsdag afrijden (voor de eerste keer) en ik ben nu al rond de €1850 kwijt....
Oud 27-08-2003, 22:20
BendeBen
BendeBen is offline
gekkehuis
ik zat te doelen op 1200-1500 pleuro... dat ik er dan toch wel moest zijn

maare dat kan ik dus wel bijna verdubbelen?

dat redt ik nooit
hopen dat mn ouders willen voorschieten/deel betalen...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 22:34
peaceflower
peaceflower is offline
Belachelijk! Jullie zijn allemaal stom.
Waarom wil je in godsnaam een rijbewijs hebben? Omdat je dat dan trots aan je vriendjes kan laten zien? BAH!

Auto's zijn verdomme niet onmisbaar of noodzakelijk. De mens heeft duizenden jaren zonder auto geleefd. Nu moet opeens iedereen een. Ik snap werkelijk niet wat er leuk is aan een auto! Lekker het milieu vervuilen, lekker scheuren over het asfalt wat dankzij de VVD prachtig dwars door de natuur is aangelegd. Lekker lawaai maken, geld uitgeven aan benzine en lekker in de file staan. En fietsers en wandelaars van de sokken rijden in de stad.

Het beeld van de mens in zo'n karretje vind ik bespottelijk. Ik haat het beeld van de auto als statussymbool. Ik haat alles wat ook maar met die klotedingen te maken heeft. En ik weet helaas ook dat bijna niemand het met me eens is. Wat zijn mensen toch dom.
Oud 27-08-2003, 22:37
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 27-08-2003 @ 23:34:
Waarom wil je in godsnaam een rijbewijs hebben? Omdat je dat dan trots aan je vriendjes kan laten zien? BAH!

Auto's zijn verdomme niet onmisbaar of noodzakelijk. De mens heeft duizenden jaren zonder auto geleefd. Nu moet opeens iedereen een. Ik snap werkelijk niet wat er leuk is aan een auto! Lekker het milieu vervuilen, lekker scheuren over het asfalt wat dankzij de VVD prachtig dwars door de natuur is aangelegd. Lekker lawaai maken, geld uitgeven aan benzine en lekker in de file staan. En fietsers en wandelaars van de sokken rijden in de stad.

Het beeld van de mens in zo'n karretje vind ik bespottelijk. Ik haat het beeld van de auto als statussymbool. Ik haat alles wat ook maar met die klotedingen te maken heeft. En ik weet helaas ook dat bijna niemand het met me eens is. Wat zijn mensen toch dom.
Zó, dat lucht op
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 22:45
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 27-08-2003 @ 23:37:
Zó, dat lucht op
Aan de ene kant wel, aan de andere niet.

Ik weet toch dat het hopeloos is om het te zeggen: de meeste mensen hebben nu eenmaal een irritante egoistische eigenschap. Die gaan in zo'n kar zitten en denken verder niet na. Ik kan ze waarschijnlijk niet beinvloeden, maar ik heb m'n zegje weer gedaan.
Oud 27-08-2003, 22:52
Vice
Vice is offline
Citaat:

Dus jij hebt nog nooit in een auto, bus, trein, vliegtuig, tram of ander (milieuvervuilend) vervoer gezeten. Altijd maar met de fiets of lopend. En zeg eens eerlijk, heb je veel van de natuur gezien.
Oud 27-08-2003, 22:58
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-08-2003 @ 23:52:
Dus jij hebt nog nooit in een auto, bus, trein, vliegtuig, tram of ander (milieuvervuilend) vervoer gezeten. Altijd maar met de fiets of lopend. En zeg eens eerlijk, heb je veel van de natuur gezien.
Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst in een auto zat. Lang geleden in elk geval. Ik zit wel regelmatig in de trein. Omdat het niet anders kan. En nee, dat vind ik niet leuk, maar bepaalde verplichtingen maken dat helaas noodzakelijk.

Ja, ik heb veel van de natuur gezien. Ik ben een paar keer op fietsvakantie geweest. Verder doe ik veel lopend en met de fiets. En inderdaad, je ziet zo ontzettend veel van de natuur! En nog frisse lucht ook. Tot er weer zo'n kut-auto voorbij komt met z'n stinkende uitlaatgassen.
Oud 27-08-2003, 23:08
sanderrr
sanderrr is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 27-08-2003 @ 23:58:
Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst in een auto zat. Lang geleden in elk geval. Ik zit wel regelmatig in de trein. Omdat het niet anders kan. En nee, dat vind ik niet leuk, maar bepaalde verplichtingen maken dat helaas noodzakelijk.

Ja, ik heb veel van de natuur gezien. Ik ben een paar keer op fietsvakantie geweest. Verder doe ik veel lopend en met de fiets. En inderdaad, je ziet zo ontzettend veel van de natuur! En nog frisse lucht ook. Tot er weer zo'n kut-auto voorbij komt met z'n stinkende uitlaatgassen.
Je ziet idd erg veel van de natuur als je al fietsend door de stad rijdt....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 23:10
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 27-08-2003 @ 23:58:

Dus jij wilt geen auto's, vliegtuigen, etc meer zien? Je zou liever in een tijd leven waar die dingen niet bestaan? Dan krijg je niet veel te zien in je leven, zou toch wel erg zonde zijn imho. Je wilt niet weten hoe belangrijk treinen, auto's, vliegtuigen, etc zijn... zonder dat zou je echt in een heel andere wereld leven. En ik vraag me af of jij die wereld wel zo leuk had gevonden.
Oud 27-08-2003, 23:14
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:

Nee, ik hoef geen rijbewijs te hebben om trots aan mijn vriendjes te kunnen laten zien. Ik ben ook niet dol op auto´s, maar ja, in de hedendaagse maatschappij zijn ze wel noodzakelijk. Jij woont dan nog in Groningen, maar wat als je in een gat ergens in Overijssel woont met gebrekkig openbaar vervoer, zoals ik?
(er gaat hier 1x in het uur een bus en op zondag helemaal NIKS).

De mens heeft inderdaad duizenden jaren zonder auto geleefd. Maar die tijd kun je niet vergelijken met nu. De maatschappij was toen heel anders ingericht. Je werk, vrienden, winkels, alles was op maximaal 20 km afstand. Dat is nu allang niet meer zo.

De auto een statussymbool? Als je in een oud, aftands karretje moet rijden, zou ik het echt geen statussymbool noemen....
Oud 27-08-2003, 23:15
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
sanderrr schreef op 28-08-2003 @ 00:08:
Je ziet idd erg veel van de natuur als je al fietsend door de stad rijdt....
Je ziet meer natuur vanaf de fiets dan vanachter een autoraampje.
Oud 27-08-2003, 23:17
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-08-2003 @ 00:15:
Je ziet meer natuur vanaf de fiets dan vanachter een autoraampje.
Sorry hoor, maar als ik door Frankrijk/Spanje/Italie/whatever cruise, zie ik daar toch echt wel 1000 keer zo mooiere natuur dan het standaard koeienweiland hier in Nederland
Oud 27-08-2003, 23:21
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Norfair schreef op 28-08-2003 @ 00:10:
Dus jij wilt geen auto's, vliegtuigen, etc meer zien? Je zou liever in een tijd leven waar die dingen niet bestaan? Dan krijg je niet veel te zien in je leven, zou toch wel erg zonde zijn imho. Je wilt niet weten hoe belangrijk treinen, auto's, vliegtuigen, etc zijn... zonder dat zou je echt in een heel andere wereld leven. En ik vraag me af of jij die wereld wel zo leuk had gevonden.
Ik kan nu al mijn argumenten gaan neerzetten, maar dan wordt ik zo'n 'Vroeger was alles beter'-mannetje, en dat wil ik ook niet. Omdat ik eigelijk ook weer niet teveel energie wil verspillen aan iets wat toch niet kan (in het verleden leven). Ik leef nu, en ik moet het ermee doen.

Maar ik ben er inderdaad niet gelukkig met de wereld van nu, hoe 'belangrijk' al die dingen ook mogen zijn. Eigelijk zijn ze niet belangrijk, de mens maakt het belangrijk. En wie heeft dat beslist dat dat belangrijk moet zijn? Ik niet.
Oud 27-08-2003, 23:22
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Norfair schreef op 28-08-2003 @ 00:17:
Sorry hoor, maar als ik door Frankrijk/Spanje/Italie/whatever cruise, zie ik daar toch echt wel 1000 keer zo mooiere natuur dan het standaard koeienweiland hier in Nederland
En je kunt daar niet fietsen dan? Desnoods erheen fietsen? wat is daar mis mee?
Oud 27-08-2003, 23:26
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-08-2003 @ 00:22:
En je kunt daar niet fietsen dan? Desnoods erheen fietsen? wat is daar mis mee?
Ik ben Norfair dan wel niet, maar

a) Het is een beetje ver om te fietsen, dat duurt een beetje lang
b) Veel landen zijn niet berekend op veel fietsers, maar juist meer op auto´s

En we gaan een beetje offtopic, dunkt me. Ontopic dus maar weer.
Oud 27-08-2003, 23:30
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-08-2003 @ 00:21:
Ik kan nu al mijn argumenten gaan neerzetten, maar dan wordt ik zo'n 'Vroeger was alles beter'-mannetje, en dat wil ik ook niet. Omdat ik eigelijk ook weer niet teveel energie wil verspillen aan iets wat toch niet kan (in het verleden leven). Ik leef nu, en ik moet het ermee doen.

Maar ik ben er inderdaad niet gelukkig met de wereld van nu, hoe 'belangrijk' al die dingen ook mogen zijn. Eigelijk zijn ze niet belangrijk, de mens maakt het belangrijk. En wie heeft dat beslist dat dat belangrijk moet zijn? Ik niet.
Ja, oke, ik snap wel wat je bedoelt, 'vroeger' kon je ook zonder auto's. Maar geloof me, 'vroeger' zuigt. Toen was alles echt niet beter, dat lijkt alleen maar zo. En ja, nu zijn auto's slecht voor het milieu, maar duurt niet lang meer voordat de technologie zo ver gevorderd is dat dat niet meer het geval is.

En mijn voorbeeld over het buitenland en over hoe mooi de natuur daar is, gaat mij om het feit dat als je in NL woont, je die mooie natuur daar nooit te zien zou krijgen als er geen auto's waren. (en kom niet met die crap van "er heen fietsen", want 2000km fiets je echt niet zo snel)
Oud 27-08-2003, 23:32
Guybrush
Guybrush is offline
Om ook maar ff ontopic te reageren:

Rijbewijs kost ongeveer 30 - 40 euro per les, reken op 30 - 40 lessen. Dus 1500 euro aan lessen ben je wel snel kwijt. Daarnaast komt nog theorie, is niet zo heel duur, en praktijk, kost 160 euro PER KEER
Oud 27-08-2003, 23:39
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Norfair schreef op 28-08-2003 @ 00:30:
Ja, oke, ik snap wel wat je bedoelt, 'vroeger' kon je ook zonder auto's. Maar geloof me, 'vroeger' zuigt. Toen was alles echt niet beter, dat lijkt alleen maar zo. En ja, nu zijn auto's slecht voor het milieu, maar duurt niet lang meer voordat de technologie zo ver gevorderd is dat dat niet meer het geval is.

En mijn voorbeeld over het buitenland en over hoe mooi de natuur daar is, gaat mij om het feit dat als je in NL woont, je die mooie natuur daar nooit te zien zou krijgen als er geen auto's waren. (en kom niet met die crap van "er heen fietsen", want 2000km fiets je echt niet zo snel)
Nog 1 keer offtopic dan. Dan zal ik de sneue mensen die pro-auto zijn weer aan het woord laten.

Dat milieu zit me bij auto's heel erg dwars, ja. Maar zelfs al hebben we in de toekomst puur 'schone' auto's, dan nog vind ik mensen in zo'n karretje een heel raar gezicht.

2000 km leg je op de fiets niet zo snel af als met de auto natuurlijk. Maar het is niet onmogelijk. Het ligt alleen aan het begrip 'tijd' dat helaas onze maatschappij beheerst. Maar dat is weer een ander onderwerp... (dubbel off-topic!)
Oud 28-08-2003, 09:00
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-08-2003 @ 00:39:
Nog 1 keer offtopic dan. Dan zal ik de sneue mensen die pro-auto zijn weer aan het woord laten.

Dat milieu zit me bij auto's heel erg dwars, ja. Maar zelfs al hebben we in de toekomst puur 'schone' auto's, dan nog vind ik mensen in zo'n karretje een heel raar gezicht.

2000 km leg je op de fiets niet zo snel af als met de auto natuurlijk. Maar het is niet onmogelijk. Het ligt alleen aan het begrip 'tijd' dat helaas onze maatschappij beheerst. Maar dat is weer een ander onderwerp... (dubbel off-topic!)
Jij leeft duidelijk nog in de Middeleeuwen
Oud 28-08-2003, 09:39
Kukelekwak
Kukelekwak is offline
ik was bij de ANWB zo'n 1700 euro kwijt. Klopt dus wel aardig
Oud 28-08-2003, 11:17
Thomas
Thomas is offline
Lol@peaceflower. Ik weet voor 100% zeker dat jij later een auto zult hebben, maar dat zul je toch niet met me eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:29
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Over anderhalf uur moet ik afrijden ...
Oud 28-08-2003, 11:31
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 28-08-2003 @ 12:29:
Over anderhalf uur moet ik afrijden ...
Haal je vast.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:55
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Wawl schreef op 28-08-2003 @ 12:17:
Lol@peaceflower. Ik weet voor 100% zeker dat jij later een auto zult hebben, maar dat zul je toch niet met me eens zijn.
Nee, ben ik niet met je eens.
Ik ben namelijk opgegroeid zonder auto (mijn ouders hadden er allebei geen en nog steeds niet), dus ik zie zelf dagelijks het bewijs dat je geen auto nodig hebt.
Er moeten wel hele rare dingen gaan gebeuren als ik ooit in m'n leven een rijbewijs ga halen. Ik sluit het op dit moment absoluut uit.
Oud 28-08-2003, 12:50
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-08-2003 @ 12:55:
Nee, ben ik niet met je eens.
Ik ben namelijk opgegroeid zonder auto (mijn ouders hadden er allebei geen en nog steeds niet), dus ik zie zelf dagelijks het bewijs dat je geen auto nodig hebt.
Er moeten wel hele rare dingen gaan gebeuren als ik ooit in m'n leven een rijbewijs ga halen. Ik sluit het op dit moment absoluut uit.
Het is natuurlijk een leuk streven, maar het lijkt me niet echt reeel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten