![]() |
|
Chatten jullie doordeweeks wel eens? Of bellen jullie vooral? Als je online of over de telefoon over sex praat, heb je er in het weekend waarschijnlijk meer zin in, gewoon omdat het dan meer in je hoofd zit. Bovendien is het leuk en goed voor je sexleven om elkaar te vertellen wat je lekker vind, wat je opwind, etc.
||
![]() |
Citaat:
ontspan helemaal en laat je gaan. Niet denken dat je geen zin hebt ofzo maar gewoon iid verstand op nul en gewoon lekker sexen. makkelijk gezegt maar probeer te genieten en te ontspannen en dat is het zoooo leuk. succes xm |
![]() |
|
Verwijderd
|
- goed, genoeg slapen (6 tot 10 uur)
- regelmatig eten (elke 3 à 4 uur een maaltijd, met kleine tussendoortjes) - kijken of je medicijnen gebruikt die invloed hebben op je libido - masturberen, hierbij veel uitproberen; vriend tips geven over wat jij nou echt lekker vindt Verder denk je misschien dat je pas zin in sex hebt als je staat te springen van geilheid. Dat is natuurlijk niet zo. Je hebt al zin in sex als je denkt 'Ja goh leuk, sex'. Misschien is je vriend ook gewoon niet zo goed in bed? Zoent hij goed, is-ie goed met z'n handen en mond? Ik neem aan dat je wel vaak genoeg wil zoenen - nou, van een goede langdurige zoen met iemand van wie je houdt krijg je "vanzelf" zin in sex, lijkt mij. Doet je vriend wel moeite om er voor te zorgen dat jij zin krijgt, en laat je hem die moeite ook doen, of duw je hem weg zodra een vingertop onder je kleren schuift? Het is helemaal niet vreemd of erg om pas tijdens het voorspel écht zin in sex te krijgen, van te voren hoef je dan alleen maar zin in knuffelen en zoenen enzo te hebben. edit: Of heb je nare ervaringen op sexueel gebied? Dat kan ook een oorzaak zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sex is niet lekker denk er eens even over na Sex is echt vies maar da geeft niet want da is juist de essentie en zoals Ereshkigal al zei gewoon DOORNEUKEN
|
Verwijderd
|
"Ik had altijd last van de muggen. Ik ging vreemd, eerst met de buurvrouw en daarna met een collega van mij. Daardoor ging mijn vrouw bij me weg en verloor ik mijn baan bij de university of Texas..."
"Dankzij het Starwars Musquito Defence System is alles weer goed gekomen! Mijn vrouw is weer bij me terug en we slapen fantastisch!" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe vertel ik het mijn ouders? !anoniempje! | 23 | 07-05-2014 15:36 | |
Psychologie |