Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 13:17
SuperSanne
SuperSanne is offline
Bij windows 98 had je dat je in het startmenu, alle programaatjes kon onderverdelen in zelfgemaakte mapjes. In xp kan dat ook wel, maar dan zijn ze op alle accounts onderverdeeld! dus als ik nou zeg maar alles gewoon los wil hebben, en m'n pa wil in zijn startmenu alles in mapjes verdelen, kan dat dan? heb al van alles geprobeerd, maar tot nu toe geen succes
Oud 13-09-2003, 14:02
Verwijderd
Als je met de Verkenner naar Documents and Settings gaat, vermoedelijk op je C-schijf, zie je daar alle users staan. Iedere user heeft in die onderliggende folders zijn/haar applicaties/mappen en dergelijke staan. Als je nou van bijvoorbeeld /Documents and Settings/Paps/Menu Start/ alles overhevelt naar /Documents and Settings/All Users/Menu Start heeft iedere gebruiker toegang tot de dingen die voorheen alleen onder je Paps-account beschikbaar waren in 't menu Start.

Overigens kun je zo, vanuit de Verkenner, alles knippen/plakken en doen wat God verboden heeft. Succes
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:11
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 13-09-2003 @ 15:02:
Als je met de Verkenner naar Documents and Settings gaat, vermoedelijk op je C-schijf, zie je daar alle users staan. Iedere user heeft in die onderliggende folders zijn/haar applicaties/mappen en dergelijke staan. Als je nou van bijvoorbeeld /Documents and Settings/Paps/Menu Start/ alles overhevelt naar /Documents and Settings/All Users/Menu Start heeft iedere gebruiker toegang tot de dingen die voorheen alleen onder je Paps-account beschikbaar waren in 't menu Start.

Overigens kun je zo, vanuit de Verkenner, alles knippen/plakken en doen wat God verboden heeft. Succes
heb ik gekeken, maar daar staan niet alle programma's... Bij het "algemene" start zie je een hele lijst met alles van word tot paint, maar bij onze 'eigen' start zeg maar, staat er bijna niets . Dus kan ik ook niets indelen
Oud 13-09-2003, 14:14
SuperSanne
SuperSanne is offline
ik bedoel eigenlijk: iedereen heebt nu zeg maar start -> bla, bla1, bla2, bla3.
nou wil ik dat gewoon zo houden, maar mijn vader wil start -> bla-tjes -> bla1, bla2, bla3

en dat lukt dus niet (ja ik weet het: vage uitleg, maar hoop dat iedereen het snapt)
Oud 13-09-2003, 15:37
Enlightenment
Enlightenment is offline
Alle dingen die iedereen moet kunnen zien, zet je in All Users
Alle dingen die "paps" alleen moet zien, zet je in Documents & Settings van paps.

Je kunt het via start ook doen, ga maar eens naar Start en dan rechtermuisknop op All Programs (Alle Programma's ?) en dan Open All Users, of de vertaling daarvan in het NL.
Oud 13-09-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-09-2003 @ 15:14:
ik bedoel eigenlijk: iedereen heebt nu zeg maar start -> bla, bla1, bla2, bla3.
nou wil ik dat gewoon zo houden, maar mijn vader wil start -> bla-tjes -> bla1, bla2, bla3

en dat lukt dus niet (ja ik weet het: vage uitleg, maar hoop dat iedereen het snapt)
Ik zeg toch; in de Verkenner kun je gewoon links KOPIEËREN, knippen en plakken. Wat is nou het probleem?

Je gaat naar de persoonlijke map van je vader en zet alles daar zo neer als je het hebben wilt. Desnoods kopieër je snelkoppelingen van andere users. Zo moeilijk is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-09-2003 @ 15:11:
heb ik gekeken, maar daar staan niet alle programma's... Bij het "algemene" start zie je een hele lijst met alles van word tot paint, maar bij onze 'eigen' start zeg maar, staat er bijna niets . Dus kan ik ook niets indelen
Daar staan ze dus wél.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten