Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een broek van Brax, die me eigenlijk veel te strak zit, maar hij was destijds in de uitverkoop voor de helft van de prijs. Zelfde geldt voor een donkerbruine ribbroek van Polo RL: ook te strak gekocht, maar die heb ik wel vaker aangehad.
Verder een bepaalde trui van Pauk & Shark: ontzettend mooi ding, maar vrijwel nooit aangehad omdat hij me eigenlijk niet staat (en iets te groot is, hoewel mijn bierbuik dat ondertussen wel gecompenseerd heeft). Die is overigens te koop, staat er niet nog ergens een Lifestyle Bazaar-topic? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een bruine suèdeleren jas, ontzettend lelijk, 2 weken gedragen... Hij kostte toen 950 gulden en ik was 14 of 15.
Timberlands. Die rotdingen kostten toen volgens mij 330 gulden en ik moest en zou ze hebben. Heb ze nog een paar keer gedragen omdat ik me anders schuldig voelde, maar ik besloot ze maar in de kast te zetten en ze er nooit meer uit te halen. En nog een berg te kleine, te grote, lelijke, tekenende shirtjes en broeken etc. etc. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Miskopen van mij.. een donkerblauwe linnen broek van de Zara, nog nooit aangehad, want hij is achterlijk lang. Een wit shirtje met print van ?? ook nog nooit aangehad, die is toch niet zo leuk. Broeken gaat meestal wel goed.. maar ik heb nog en paar blousjes en shirtjes die ik nauwelijks draag.. of ik draag die shirtjes alleen in bed ![]()
||
Citaat:
![]() En verder had ik ooit een broek van fornarina in de uitverkoop gekocht, puur omdattie zo veel goedkoper was..achteraf was dat ding te lang en te strak en eigenlijk ook erg lelijk (en toch nog 80,- voor betaald ![]() En heb een keer een goud-achtige dieselbroek gekocht, ook puur omdattie wel 'goedkoop' was..kwam vd kinderafdeling. Heb em denk ik 3x aangehad ofzo. Het model is wel leuk alleen hij is mij toch iets te goud ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja, als Mozes niet naar de berg komt, dan komt de berg maar naar Mozes: ik koop gewoon mijn broeken een paar maten groter nu ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is je grootste miskoop en beste koop? Missy | 18 | 20-08-2009 09:38 | |
Lifestyle |
Grootste miskoop ooit *oma* | 121 | 04-10-2007 08:13 | |
Lifestyle |
vertel hier je recentste miskoop nehalennia | 95 | 05-06-2004 12:35 | |
Lifestyle |
Grootste miskoop ever???? BrunetJuh | 50 | 24-09-2002 19:59 | |
Lifestyle |
je grootste miskoop part III de | 31 | 27-04-2002 11:02 | |
Vrije tijd |
Miskoop Kollman mag alweer vertrekken bij FC Twente Shox | 12 | 16-01-2002 21:09 |