Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 12:56
C5C5C
C5C5C is offline
Wat heeft dansen nou met gym te maken ??
Ik heb een hekel aan de regel dat je nu voor de Tweede Fase verplicht dingen voor gym moet afsluiten.
Maar ik vind dansen niet echt gym.
Oud 17-03-2002, 22:12
Tofke_H
Tofke_H is offline
Bij gym doe je toch allerlei sporten beoefenen. Ik som maar op: voetbal, handbal, basketbal, tafeltennis, turnen, atletiek, enz. Dansen is ook een sport, maw is het toch perfect mogelijk dat je bij gym ook dansen kan krijgen, lijkt me.
Oud 18-03-2002, 15:45
Verwijderd
Dansen is wel zeker een sport! Weet je wel wat een energie het kost? Trouwens, zoals ik hierboven al lees; bij mij op school doen we nu ook zelfverdediging, tafeltennis, gewoon tennis, squashen, zwemmen, snowboarden enz. Dit zijn ook geen sporten waarvan je zou verwachten dat je ze met gym zou moeten doen..

Ik vind dansen met gym trouwens erg leuk; wij hadden pas ook 'bewegen op muziek' als onderdeel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Dansen is wel zeker een sport! Weet je wel wat een energie het kost? Trouwens, zoals ik hierboven al lees; bij mij op school doen we nu ook zelfverdediging, tafeltennis, gewoon tennis, squashen, zwemmen, snowboarden enz. Dit zijn ook geen sporten waarvan je zou verwachten dat je ze met gym zou moeten doen..

absoluut 100%zeker wel mee eens. bovendien, als je flink goed gaat dansen, dan kun je lenigheid en evenwichtsgevoel goed gebruiken. en bij een moeilijke dans zijn een paar hercencellen ook wel nuttig!

Ik vind dansen met gym trouwens erg leuk; wij hadden pas ook 'bewegen op muziek' als onderdeel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 20:49
Verwijderd
ok, dat van boven was ff een foutje, wat ik wilde zeggen was:
ik ben het er helemaal mee eens, ik ben altijd hondsmoe als ik gedanst heb. dat komt natuurlijk ook door de staat van mijn conditie, maar toch. bovendien heb je bij dansen ook lenigheid, snelheid en evenwichtgevoel nodig.
en een paar hersencellen als de dans moeilijk is...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:26
garnalenpeller
garnalenpeller is offline
haha wij hebben ook BEWEGEN OP MUZIEK.. echt geen hol an...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 09:48
BleuQueen
BleuQueen is offline
wij doen bij gym altijd eerst rondjes rennen, vervolgens nog 40 keer opdrukken dan nog 50 sit's ups en dan gaan we af en toe basketballen, voetballen, softballen... of handstand. of zweefrol ofzo niet dansen
Oud 23-03-2002, 14:15
misterjonkol
misterjonkol is offline
Help!!!
wie heeft er een verslag voor mij van turnen met spelregels bla bla bla
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
BleuQueen schreef:
wij doen bij gym altijd eerst rondjes rennen, vervolgens nog 40 keer opdrukken dan nog 50 sit's ups en dan gaan we af en toe basketballen, voetballen, softballen... of handstand. of zweefrol ofzo niet dansen
zit je bij de marine ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 10:38
Verwijderd
hoi
nou dat ben ik helemaal met je eens ik zie ook het nut nie in van dansen tijdens de gym wij hebben dat ook moeten doen voor ons PTA.
Groetjes Daniella
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:42
C5C5C
C5C5C is offline
Citaat:
daniella schreef:
hoi
nou dat ben ik helemaal met je eens ik zie ook het nut nie in van dansen tijdens de gym wij hebben dat ook moeten doen voor ons PTA.
Groetjes Daniella
Inderdaad daarom moesten wij het ook doen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:59
Verwijderd
Citaat:
BleuQueen schreef:
moesten wij in de 1e ook. Nu alleen nog maar 2 rondjes om een honkbalveld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten