Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Apple Powerbook is ook heeeel relaxt.. moet je natuurlijk geen windows verslaafde zijn
![]() www.apple.com |
![]() |
|
Is dit wat?
Klik hier !!! Wat zijn de nadelen en wat zijn de voordelen? En wat moet er anders? Of adviseer wat anders!
||
Citaat:
Als je em puur voor je opleiding gebruikt dan is et et goedkoopste om gewoon op de specs te liggen...als je em net als ik voor vanalles en nogwat wil gebruiken dan meot je zelf kijken hoeveel je er voor over hebt...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
als je een laptop met centrino processor koopt niets een ook in de meeste laptops hebben de optie hietr voor moet er een wlan/wireless lan of wireless adapter in zitten (zelfde product andere naam
![]() met een gewone lan (nic , ethernet kaart) kun je dmv een kabel op internet al moet er dan natuurlijk wel de mogelijk voor zijn. met wlan is het wel dat er "hotspots" zijn voornamelijk bij hotels, benzine stations en stations waar je dus kunt internetten zonder dat je in de buurt bent van je eigen huis en internet verbinding. Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 18:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zet eerst op een rijtje wat je allemaal wilt doen: -spellen spelen -internetten (dus) -word -andere belangrijke programma's -grote scherm maar vooral ook prijs want alles is te koop maar wel tegen een prijs. neem je bijv. ipv een brander een dvd brander kom je al snel een 300euro duurder uit. |
![]() |
|
Je kan er ook andere eisen aan stellen, een ultraportable bijvoorbeeld:
- Juist géén log ding met een 14" scherm - 2 kilo maximum - 2cm dik maximum - Max. A4-formaat. - Niet door je rug kunnen gaan van een laptop van 4kg en die met een 14" TFT scherm niet op het treintafeltje past. - Gamen is niet zo belangrijk, daarvoor heb ik mijn snelle desktop PC thuis. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Incompatible met jóuw wereld; dat is compleet wat anders dan 'alles'. Lelijk is subjectief, en het is Polycarbonaat, geen plastic. Nee PC's zijn stil. ![]() Het schelp model is wat plomp ja. Norton Antivirus. Misschien wel eens van gehoord. God, waarom doe ik dit ook. Na 18 jaar heb ik het al te vaak gedaan, maar tóch... ![]() Ontopic: Cetrino (Pentium-M) is inderdaad goed; zuinig met stroom en een stuk minder warm etc.
||
![]() |
Citaat:
De L5800C is een goede laptop met een leuike grafische kaart waar je ongeveer een 8000 punten mee haalt bij 3dmark01se dit is zeker voor een laptop niet slecht maar alleen nuttig als je spellen gaat spelen. Maar het nadeel is wel dat hij mss maar een kleine uptime van een 1.5 uur heeft wat dus voor de lessen vaak een nadeel heeft. voor een langere accutijd moet je echt meer naar de centrino maar ook hiervoor geld of je dat wil of niet. wel is de Gigabit Ethernet een leuke extra. En met een dvd brander maar of je dat leuk vind moet je ook zelf weten. hopelijk helpt het iets, succes. |
![]() |
|
Tuurlijk helpt het, dankjewel
Maar kan je geen andere accu kopen? En weet je dan een soortgelijke laptop maar dan met een centrino? Kan je trouwens ook je laptop ergens samenstellen, netzoals een desktop?
|
![]() |
|
Ik had een soortgelijk probleem toen mn laptop verzopen is in de koffie nu 2 weken geleden en was ook op zoek naar zon ding en dacht: laat ik es bij marktplaats.nl kijken oid. Er zitten ook advertenties tussen die laptops verkopen die niet meer helemaal nieuw zijn maar voor tekstverwerking en internetten nog prima geschikt zijn.
-WJ
||
![]() |
Citaat:
soort gelijke laptop is de acer travelmate 803LMiB met een 1.6Ghz centrino. 1.6ghz is ongeveer te vergelijke met de 2.4-2.6 van intel pentium 4. Het is dus wel zo dat de hoeveelheid GHZ niet altijd alles zeggend is. een laptop wordt in een aantal configuraties gelevert. Maar echt samenstellen als een desktop nee dat vaak niet nee. succes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke laptop voor studie linn567 | 12 | 25-05-2017 11:33 | |
Software & Hardware |
Welke laptop voor ICT-beheerder? mentalmess | 6 | 30-03-2016 09:41 | |