Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Nee 3. Ja, maar dat doe ik niet, te stoffig en veel kaasbroodjes aanwezig 4. Nee, gymt voor geen meter! (plus is t nogal vies) 5. Nee! Neeeeeeee!
||
Citaat:
2. nee 3. ja, ik zit ongeveer altijd op de grond ![]() 4. nee, het is gedeeltelijk uit hygienisch oogpunt en gedeeltelijk omdat ik dan sneller mn enkel verzwik 5. nee, omdat ik dan dus sneller mn enkel verzwik doordat ik geen steun heb die schoenen wel geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1.) Ja, dat doe ik altijd en overal. 2.) Nee, maar misschien omdat ik nooit brood at op school. 3.) Ja, dat deed ik meestal ook al in de pauze. 4.) Nooit zonder schoenen, dat mocht niet. Uit hygiënisch oogpunt. (Er lopen namelijk mensen rond met schoenen die buiten zijn geweest, niet lekker om met je blote voeten in de gymzaal gras of zand onder je voeten te krijgen..) 5.) Zie mijn antwoord op vraag 4, nee dus. Daarnaast; als iemand wratten heeft en jij stapt lekker in het vocht van een geknapte wrat.. dan krijg jij ze ook... goor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
1. wassen jullie je handen na een bezoek aan de wc?
ja, meestal wel. Ik durf eerlijk te zeggen dat ik het heel af en toe eens vergeet. ![]() 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? nee 3. zou je in de school op de grond durven zitten? ja 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? nee/ja 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? nee/nee
||
Citaat:
2. Nee 3. Ja doe ik meestal, ik heb geen bacterie-fobie 4. nee, anders krijg ik weer wratten 5. waarom zou je dat perse willen? nee dus Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 16:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Alleen als ik iets ranzigs heb moeten doen ofzo. Maar dan was ik ze meestal meteen wel. 3. jahoor 4. nee, ik heb meestal van die gekke dingen aan mijn broekspijpen hangen, die harde plastic dingen. Rent niet fijn dus ![]() 5. Nee, doet zeer ![]() |
![]() |
|
thuis vrijwel nooit, als ik ergens anders ben wel 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? neuh.. 3. zou je in de school op de grond durven zitten? waarom niet? ![]() 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? nee, schoenen zijn bij ns verplicht.. 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? niet willen, maar ik verafschuw het niet ofzo, als ik een keer gymschoenen vergeet, dan maar op blote voeten (wel in de zaal, niet buiten natuurlijk ![]()
||
Citaat:
2. nee, maar dat zou wel moeten eigenlijk, maar daar ben ik te lui voor 3. ja dat durf ik, dan heb ik toch een broek aan, die gaat wel weer in de was, en zo goor is de vloer niet 4. nee, op schoenen altijd, en anders op sokken (bij judo e.d.) wel uit hygienisch oogpunt geloof ik, en de gymvloer is niet zo heel schoon 5. nee liever niet, heb ik geen behoefte aan, en ik zou het alleen doen als het echt niet anders kan.... Graag gedaan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Altijd, overal. 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? Als er mogelijkheid voor is wel. 3. zou je in de school op de grond durven zitten? Durven wel. Maar aangezien er genoeg stoelen zijn.. Maar als ik moest kiezen tussen op de grond zitten of blijven staan zou ik toch eerder blijven staan. 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? Als ik mijn schoenen ben vergeten dan wel. 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? Zie het nut er niet van in en heb liever gymschoenen aan. |
![]() |
|
1. Ja.
2. Nee, maar ik eet ook geen brood op school. Of ik raak het brood niet aan, maar hou het vast met het plastic zakje. 3. Ja, alleen wordt m'n broek dan wel vies. Maar durven doe ik 't wel hoor. ![]() 4. Nee! En dat is uit hygienisch oogpunt. 5. Nee! Ik krijg echt de kriebels van andermans voeten.
||
Citaat:
Maar goed, ik ben de moeilijkste niet, 1.ja 2.nee 3.ja 4.nee, gymt niet prettig. Ik loop thuis en buiten ook op blote voeten, dus vanuit hygienisch oogpunt boeit het me niet.. 5.nee
||
Citaat:
2. Nee, simpelweg omdat ik daar te lui voor ben, thuis overigens wel. 3. Ja, de brugers doen het nu ook allemaal ![]() liever een stoel of ga op een tafel zitten. 4. Nee, altijd met schoenen omdat ik het gewoon lekkerder zit maar ook uit hygienisch oogpunt. 5. Nee, waarom zou ik?! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Nee 3. Hangt er van af waar. Bij de lokalen wel, in de loopgangen, de aula en de centrale hal niet. 4. Nee. Reden: schoenen zijn gewoon handiger bij gym 5. Nee |
![]() |
|
![]() |
Ja. 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? Op school niet, tenzij ze duidelijk vuil zijn. Thuis was ik altijd eerst m'n handen. 3. zou je in de school op de grond durven zitten? Ik durf het wel, maar doe het liever niet 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? Nee / Ja 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? Nee. |
![]() |
|
1. Wassen niet, wel gewoon even afspoelen.
2. Neej nooit (tenzij ik toevallig net naar de wc ben geweest) 3. Alleen op een bepaalde plek in de hal, waar iedereen op de grond zit, verder doe ik het liever nergens. 4. Nog nooit gezien! 5. Neej, nogal snel pijnlijk (als iemand op je voet staat enzo)
||||||
Ik zit dan wel niet meer op school maar praat nu even over mijn oude (middelbare) school.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2nee 3ja 4nee, ja 5nee |
![]() |
|
![]() |
Ja 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? Nee 3. zou je in de school op de grond durven zitten? Ja 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? Nee, ik draag altijd gymschoenen. Maar als je geen gymschoenen mee hebt, moet je idd op blote voeten (als je geen andere schoenen hebt of kunt lenen) 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? Misschien, als ik geen gymschoenen heb. |
![]() |
|
Ja, altijd. Is wel zo fris he? 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? Neuh. 3. zou je in de school op de grond durven zitten? Ja hoor. 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? Nee, schoenen zijn er niet voor niks en het is gewoon vies, op zo'n plakkerige grond. 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? Nee, liever niet. Zit er ook niet in. ![]()
|
Ja. 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? Nee, behalve als ik weet dat ze echt heel smerig zijn. 3. zou je in de school op de grond durven zitten? Ja, maar ik zou niet te veel schuiven enzo... 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? Alleen als iemand z'n schoenen is vergeten. 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? Nee, nee.
||
![]() |
Citaat:
2. nee 3. ja 4. ik gym niet meer, toen ik nog wel gym had nooit op blote voeten. maar dat had niet met hygiene te maken geloof ik, gewoon omdat je altijd gymschoenen aandoet ![]() 5. niet van toepassing dus.. maar ik zou het niet snel doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 nee 3 ja 4 nee, geen idee 5 nee, nee |
![]() |
||
Citaat:
2. nee 3. ja, maar niet in de aula 4. nee, alleen als je je schoenen bent vergeten ofzo 5. nope
||
Citaat:
2. Thuis en op m'n werk wel, op school niet 3. Jawel 4. Nee, maar hygiëne zou de laatste reden zijn om het niet te doen.. t zijn meer m'n enkels die het probleem vormen 5. 'k Zou er op zich geen problemen mee hebben
|
![]() |
Ja(met zeep) 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? Nee 3. zou je in de school op de grond durven zitten? Ja, op de meeste plekken wel 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? Ik zelf nooit, ja uit hygienisch oogpunt, maar ook dat ik geen voetpijn krijg ofzo. Bovendien is bij ons t dragen van een gymschoen verplicht 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? Nee, vind ik niet lekker gymmen en nog eens nee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. ja
2. nee 3. dat doe ik soms ja 4. nee, als iemand z'n schoenen vergeten is zijn er reserveschoenen. Uit hygiënisch oogpunt? Weet ik niet, denk het wel. 5. nee, vind schoenen fijner.
|
* ikke wel ![]() 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? * Als ik langs een wc met kraantje loop wel... 3. zou je in de school op de grond durven zitten? *ja maar wel eerst een grondige check voor ik ga zitten... 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? * Ja...maar alleen bij weet ik veel wat (ben ff naam kwijt) maar dat is omdat je dan op andere klasgenootjes rug, benen, handen en schouders moet gaan staan en dat is nogal pijnlijk...verder nooit. 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? * Nee dat zou ik niet willen want dat vind ik niet fijn...sommige gymschoenen zijn nogal vies enzo... |
![]() |
|
Ja, altijd. 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? Thuis wel vaak, op school nooit. 3. zou je in de school op de grond durven zitten? Vaak zat gedaan, bij gebrek aan stoelen in de aula. Toch weet ik niet of ik het nu ook nog zou doen. Het is zó smerig bij ons in de aula. In de gangen doe ik het wel eens. 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? Nee, in principe nooit, tenzij ik m'n gymschoenen vergeten ben, maar dat is de afgelopen 2 jaar niet voorgekomen. Idd uit hygiënisch oogpunt. 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? Ik heb geen gym meer, dus eigenlijk is het niet van toepassing. Maar in principe zou ik het wel doen als ik geen gymschoenen bij me heb; wat moet ik anders?? Ik ga daar echt geen werkstuk ofzo voor maken (=consequentie van een gymles missen). Maar 'zomaar' zonder reden zou ik het niet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. nee 3. ja 4. Nooit, ja 5. Nooit |
![]() |
|
1. Ja
2. soms 3. Ja 4. Ik gym niet meer, maar toen ik op de middelbare school zat gymde ik eerst wel op blote voeten, maar later werd het verplicht schoenen te dragen en ik was ook niet zo enthousiast dat mensen die wel schoenen aanhadden altijd op mijn tenen stonden. 5. Ik zou dus best weer op blote voeten kunnen gymmen, maar zoals ik al zei, gym ik niet meer.
|
Ja 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? Soms 3. zou je in de school op de grond durven zitten? Nee 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? Nooit, voor uit hygienisch oogpunt ja 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? Nee, dat ben ik niet van plan. Mocht ik mn schoenen vergeten, doe ik niet mee met gym
|
2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? 3. zou je in de school op de grond durven zitten? 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? 1=Ja 2=Nee 3=Wij zitten altijd op de grond op het schoolplein of bij de kluisjes op de grond,dus ja. 4=Nee,geen idee. 5=Liever niet,want die voetballen en zo zijn eng en hard voor je voeten. ![]()
|
*Yeps 2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood? *Niet speciaal nee, alleen als ik daarvoor naar de wc ben geweest ![]() 3. zou je in de school op de grond durven zitten? *Mijn vaste pauze plaats is in een hoekje van de gang, op de grond. ja dus. 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt? *Nee, als 'k m'n gymschoenen vergeten ben dan gym ik wel op m'n gewone schoenen. Er zijn wel mensen die dat doen, dus het mag wel. 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? *Eh dat hoefik niet zo persé eigenlijk... Niet echt behoefte aan, om op blote voeten te gymmen... Lijkt me niet zo handig met rennen enzo... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. nee 3. ja 4. nee, maar ik vergeet mn schoenen nooit 5. nee
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. mneuh 3. ja hoor 4. mnee.. maar vind schoenen wel ff wat lekkerder zitten bij gym. 5. zie vier |
![]() |
||
Citaat:
1. ja, zoals altijd 2. nee 3. doe ik altijd al 4. nej heb geen zin in vratten en ook geen zin dat ze op mn poten gaan lopen stampen 5. nej ![]() alsatu
||
Citaat:
2. Nee 3. Ik zit altijd op de grond op school. Zelfs al zou je niet durven, je moet wel. Er zijn zo'n 200 stoelen op een school met 1100 leerlingen, dus tja... 4. Nee, alleen als je je spullen vergeten bent moet dat, en nee. 5. Nee |
![]() |
|
![]() |
1. wassen jullie je handen na een bezoek aan de wc? ja
2. wassen jullie je handen voor het eten van je brood?nee, niet speciaal omdat ik ga eten 3. zou je in de school op de grond durven zitten?tuurlijk 4. gymmen jullie (soms) op blote voeten en zo nee, is dat uit hygiënisch oogpunt?dat mag bij ons niet, vind het ook niet echt fris 5. zouden jullie wel es een keer op blote voeten willen gymmen en gaan jullie dat ook doen? nee, vind het niet fris, i.v.m. wratten, zwemmerseczeem etc. |
![]() |
|
|