Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik heb best veel riemen, maar ik ga ze niet allemaal opnoemen.
Ik vind 't wel leuk om ermee te matchen, dat maakt je outfit echt af ![]() Mijn favo's: - rode leren hele brede riem met sluiting aan de zijkant (van mn moeder geweest ![]() - zwart-witte "stretch" riem van Tommy Hilfiger - roodwitblauwe brede riem met grote zilveren sluiting Tommy Hilfiger
|
Ik heb een witte, blauwe, zwarte en een paars/bruine clipriem. En een rode pyramids en that's it. Eigenlijk draag ik alleen de zwarte en witte en de pyramids bij uitzondering want hij is rood en de gaatjes aan de voorkant zijn lelijk (dubbele rij en dan met metaal erin, beetje erg "hip")
||
Citaat:
![]() Zoëen zoek ik ook al een tijdje, alleen op icedoutgear.com moet je met creditcard betalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben niet verslaafd.
vind ze soms maar een beetje irritant, alleen bij sommige broeken is t wel nodig. ik heb ; een donkerblauwe simpele riem dezelfde maar dan in t lichtgroenblauwig een rode met versierseltjes eraan een zwarte met conicals en nog wat van die vliegtuigstoel-klik-riemen |
![]() |
|
Ik draag wel (bijna) altijd een riem, is vaak ook nodig omdat ik altijd inkijk van achter heb zeg maar... holle rug dus.
Maar eigenlijk heb ik er maar een paar die echt draag. En die zijn best standaard: - regenboogriem van elastiek - spijkerstofriem met grote zilveren sterren erop - simpele zwarte riem met low-spikes - zwarte stoffen riem met rode sterren erop - groene riem van elastiek Tsja, en dan nog gewonen zwarte leren riemen enzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleding draag jij momenteel? Dark Phoenix | 499 | 02-12-2007 14:19 | |
Lifestyle |
AANWINSTEN :@:@:@ etc Verwijderd | 500 | 01-04-2006 19:23 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Verwijderd | 500 | 28-10-2004 20:04 | |
Lifestyle |