Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een tijdje terug (zo'n twee jaar) heel lang met een meisje (mjah vrouw eigenlijk) gepraat, zij was ook helemaal in de war en in de knoop. Op een gegeven moment werd het zo erg dat ik het niet meer aan kon haar problemen aan te horen en mijn eigen leven te leiden, ik heb toen de knoop definitief doorgehakt. Nooit uigelegt waarom, ze had binnen een week iemand anders gevonden om haar hart bij uit te storten en heeft het mij nooit kwalijk genomen.
Ik hoop dat je wel beseft dat je je eigen leven eerst moet leven, misschien moet je eens met haar praten; zeg haar dat je vind dat ze ook wel eens wat meer interesse in jou mag tonen. Misschien ben je dit stadium voorbij en als je haar bijna gaat haten moet je misschien wel al het contact verbreken. Bedenk bij jezelf wat je hebt aan haar en maak je keuze... |
![]() |
|
Ik zou je vriendschap niet zomaar verbreken. Vooral niet als je elkaar zo lang kent.
Denk je niet dat als je het hele probleem duidelijk aan haar uitlegt zij zal inzien waar ze mee bezig is? Jullie zijn/waren al zo lang goede vrienden. Misschien heeft ze zelf niet door dat ze het altijd alleen maar over zichzelf heeft en als jij dat duidelijk aan haar maakt, kan ze misschien wel veranderen. Ik ken meerdere personen die dat van zichzelf niet hadden ingezien en ze vonden het achteraf verschrikkelijk...
|
In mijn eigen omgeving komt het ook voor wat jij verteld. Ik durf zelfs te zeggen dat het specifiek iets is voor mensen die problemen hebben. Zij heeft een probleem en wil daar alle aandacht voor. Voor haar zijn er weinig andere "belangrijkere" dingen dan haar problemen.
Vriendschap moet van twee kanten komen. Trek je conclusie... |
![]() |
|
![]() |
Ik zou zeggen geef haar nog een kans. Jullie zijn al zo lang vrienden, kennen elkaar door en door. Dat vind je niet zo snel.
Dus, leg het aan haar uit. Mag best een beetje boosheid aan te pas komen, maar hou het redelijk. Probeer het haar uit te leggen, dat je het fijn zou vinden als ze jou nou óók eens wat aandacht gaf. Misschien heeft ze dit helemaal niet door en denkt ze dat jij uit jezelf wel wat zou vertellen als je dat wilde, zonder dat zij ernaar hoeft te vragen. (Een beetje zoals zij zelf doet) Ze geeft duidelijk wel veel om je, dus misschien kan ze veranderen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 14:16 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #97 Verwijderd | 494 | 26-05-2007 16:31 | |