Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hm, blauwe en grijze muren. Die helemaal volbehangen zijn met megaposters, een vlag van Offspring, een chinees iets, dingetjes uit korea, een olifantenkop, foto's, een knuffel, petjes. enz, enz.
Verder niet veel bijzonders, een lichtbak, een keyboard, een coca-cola opblaas zitzak/voetbal, een kastje met wat dingesen erop, een 3 meter lang bureau vol met bende, een bijzettafeltje als nachtkastje, een een heel saai houten bed... maar artistiek ? Ik zal wel eens foto's maken (als mn kamer weer een beetje opgeruimd is, zodat het zichtbaar wordt) mijn fiets is artistieker ![]() |
![]() |
|
Als mijn pa het goed had gevonden, hadden er hier al talloze dingen aan de muur gehangen...
In plaats daarvan heb ik me moeten beperken tot enkele herinneringen aan festivals en leuke schooldagen, waarvan de herinneringen nu bij me op de spiegel van mijn kast hangen...
|
de muur achter m'n computer is 1 grote collage van flyers, met hier en daar ook nog wat krantenknipsels, wat foto's, oude werkstukken voor vormgeven, lege pakjes shag, stukjes stof van lievelingsspijkerbroeken door de jaren heen, en nog wat andere zooi.
![]()
|
![]() |
Ik denk niet dat mijn kamer echt artistiek is. Ik heb wel wat zelfgemaakte schilderijen hangen. Ik heb witte muren, soort oranjig zeil op de vloer, witte gordijnen met wat bloemetjes, heel veel hangplanten en kleine schemerlapjes. Verder een bed met een oud-roze dekbed, oud-roze rolgordijn voor het raam en ik heb van die soort oud-achtige witte kastjes met manden er in.
Mja, je kan je er waarschijnlijk niet zoveel bij voorstellen zo. Maar ik ben er in ieder geval erg blij mee. Al vind ik mijn kamer wel wat klein. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn eigen huis (waar ik nu dus woon) is niet echt 'artistiek', als ik ga verhuizen (hopelijk snel) wil ik er iig wel iets meer van maken dan het nu is... Ik was wel begonnen met de eet'kamér'stoelen (hoe noem je die dingen?) en de eettafel te verven, maar er is er nog maar één stoel af...wit met tijgertje op de zitting.
Bij mijn ouders was het iets 'artistieker'...leuker, mooier, gezelliger ook enz. En een kast(je) die ik zelf geverfd had. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het was echt alsof ik een dierbare verloor toen ie dood ging ![]() "creëer een band, met je plant" ![]() |
![]() |
|
Ik heb "denk ik" een beetje design kamertje...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
||
Citaat:
![]() En cool dat ene schilderij. En cool je bank zo richting de raam ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhm..nou tis nu wel een troep...maar moet ook nog veranderd worden....
tis nu zo dat ik 2 verschillende tinten blauw op mijn muren hebt... 2 muren dezelfde tint dan... maar er gaan 1 a 2 muren nu licht zang gelig worden.. kheb boomerang kaartjes op mijn muur... en ja...nog meer dingen enzo...komen ook wat film posters erbij... ![]() zal wel foto's maken es keertje |
![]() |
||
Citaat:
gekregen toen ik lid werd van fancy ![]()
||
Citaat:
is dat spul duur, eigenlijk?? |
![]() |
|
In prencipe heb ik wel een beetje een artestieke kamer.
ik heb veel posters en paar tekeningen hangen. ik heb 2 opgedroogde rozen ana het plafond hangen. uhm uhm uhm ik heb een groot kartonnen bord met de walstreet meeting jam van almere vorrig jaar in me kamer staan. me buro heb ik zwart gemaakt met een groene pentakel erop. uhmz tsjah. ![]()
|
![]() |
CLLIEEK (341 kb)
Ja, tis vrij saai en eenvoudig, maar ik heb ook een vrij kleine kamer dus je krijgt gauw een druk gevoel wanneer je je hele muur volplakt met .. stuff.. ![]() Foto 1: in het midden ga ik misschien wat meer foto's ophangen of zelfgemaakte tekeningen Foto 2: mijn eerste creatie met plakkaatverf die links van foto 1 hangt. Binnenkort ga ik lijstjes kopen om m'n andere creaties op te hangen, dus het komt nog wel goed met mn kamer ![]() |
![]() |
|
door alle creatieve topics op scholieren.com kreeg ik ineens schilderzin. Ben vanmiddag dus naar de bouwmarkt gegaan en verf voor m'n tafeltje gekocht
![]() xx Evelien |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat je zegt ben je saai #1008 fizzle-fluffy | 500 | 16-06-2010 10:55 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Pieter en Rudolph Soapsie | 4 | 11-11-2005 11:29 | |
Muziek |
Dinand Woesthoff...Voor Guusje...Dreamer Verwijderd | 155 | 22-02-2004 10:24 | |
Lifestyle |
Wat houdt Gothic in? Severus | 123 | 23-10-2002 23:55 |