Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2002, 20:38
Mupske
Mupske is offline
Hai iedereen,

het is nu 2 maanden uit met mijn ex, het is uitgegaan omdat hij vertelde dat hij nogal wat problemen had, endat hij op het moment niets kon geven.Maar van andere mensen heb ik gehoord dat hij weer een vriendin heeft waar hij half en half mee ging toen hij nog met mij ging. Ik vind het heel erg dat hij niet eerlijk naar mij toe is geweest, ik heb hem altijd gezegt dat wat er ook gebeuren zou hij altijd bij mij terecht kan, maar ik heb het idee dat hij daar een beetje misbruik van maakt wanneer het hem alleen maar uitkomt, maarja ik kan hem niet in eenkeer laten vallen ik zou hem zo graag willen helpen maar ik weet gewoon niet hoe. Hij wil het ook niet toe laten,het zou misschien beter zijn als we het kontakt zouden verbreken helemaal wat ik ook al heb geprobeert maar ik houd het niet uit omdat ik toch de gesprekken enz met hem mis.En ik wil dat hij weet dat ik er altijd voor hem zal zijn. Snappen jullie het nog een beetje wat moet ik in godsnaam hiermee? Ik weet het echt niet meer
Denken jullie dat hij mij als ware aan het lijntje houd, omdat hij weet dat ik als het niet goed met hem zou gaan toch veel zorgen maak enz. Nu zou hij mij bellen deze week om eventueel volgende week wat aftespreken opzich zou ik dat heel graag doen om hem dan eens van hem tehoren hoe alles zit, maar de kans dat hij alles ontkent is ook groot en misschien maak ik het mezelf dan alleen nog maar moeilijker omdat ik echt super verliefd op hem ben geweest en misschien van binnen toch nog wel een beetje.Wat zouden jullie mij aanraden tedoen wel of niet aftespreken.
Ik hoop dat iemand mij hiermee een beetje op weg kan helpen
xxx mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 21:05
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik begrijp je gevoel heel goed, alleen ik denk dat je inderdaad het jezelf alleen nog maar moeilijker maakt als je toch met hem afspreekt,
ik weet uit eigen ervaring dat het heel pijnlijk is als je elkaar spreekt enzo, met mij en mijn ex is het nu twee maanden uit en eerst hebben we geprobeerd vrienden te blijven maar ik ben erachter dat dat dus niet werkt, want we maken elkaar alleen maar gek. en het liefste zou ik hem nooit meer willen zien op dit moment maar dat gaat door omstandigheden niet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:11
Mupske
Mupske is offline
dankje voor je reactie
Nee het valt niet mee ook al zou je dat heel graag willen he, want van binnen althans dat heb ik is hij nog heel bijzonder voor me terwijl hij mij veel verdriet heeft aangedaan. Snap het ook gewoon ff niet meer hoe het kan dat het me nog zo aantrekt allemaal.
Maar lukt het jou om echt niets meer van jou telaten horen?
Hoe heb je dit gedaan? misschien kan ik het ook eens proberen misschien dat het mij kan helpen.
xxx mij
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:26
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Nou ik zie hem standaard drie keer per week, dat is twee keer op het werk, en 1 keer in de kroeg (daar zou ik natuurlijk niet heen kunnen gaan, maar daar zitten ook weer vrienden enzo) maar wat ik bedoelde te zeggen is dat, mijn gevoel zegt: dat ik hem nooit weer zou willen zien, want hij is speciaal voor mij maar het is beter als we elkaar gewoon een tijdje niet zien, want we hebben allebei nog wel gevoelens voor elkaar en om dan vrienden te blijven wil niet, maar het is heel erg moeilijk om elkaar te ontwijken, eigenlijk onmogelijk want ik neem aan dat je je ook nog enorm tot hem voelt aangetrokken? want dat heb ik ook nog steeds. maar ik raad je echt aan gewoon te ontwijken dan is het over een paar weken wel beter, want nu maken je gevoelens je toch gek.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:18
Mupske
Mupske is offline
Hey bedankt voor je reactie
Ik zal inderdaad hier iets mee moeten proberen tedoen.
maarja het blijft moeilijk. Omdat ik hem gewoon niet wil laten vallen maarja wat doet hij naar mij toe.Juist mega hard.
Terwijl ik hem in alle opzichten zou willen blijven helpen, maar ooit zal ik het kunnen vergeten en aan de kant schuiven
xxx mij
Wat zouden andere in zo'n situatie doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten