Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 22:11
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Op mijn rug. Zit er al een paar maanden. Het zit onder de huid, en het is gewoon een soort van heuveltje. Het is niet gegroeid of zoiets engs, maar wat kan het zijn? Ik heb er geen pijn van ofzo. Ik vind het zo raar dat het onder de huid zit, net links van de ruggengraat. Als ik rechtop sta voel je het ook helemaal niet, alleen als de huid op mijn rug strakker komt te staan, als ik zit ofzo.
Oud 28-08-2003, 22:14
Verwijderd
Vetbultje denk ik, heb ik net bij m'n pols zitten, kan het onder de huid een beetje heen en weer wiebelen, maar 't doet geen pijn en groeit niet.
Als 't wel pijn gaat doen of gaat groeien natuurlijk mee naar de dokter, maar anders kan het vast geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 22:16
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Ja, ik kan het ook een beetje heen en weer bewegen. Vaag ding.

Ik ben echt zo'n typ dat niet eens naar de dokter durft uit angst voor wat hij zou kunnen zeggen, doemdenker etc. Maar een vriendin van me zei ook al vetbultje nadat ze gevoeld had.. moet het uit m'n hoofd zetten!
Oud 29-08-2003, 00:22
Vage Harry
Vage Harry is offline
Laat je vriendin er anders eens een beetje met een naald in poeren...kijken wat eruit komt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:40
Miss-Sweety
Miss-Sweety is offline
Heyyyy,

Ik heb precies hetzelfde in m'n wang, dat van mij zit er inmiddels al een half jaar en k leef nog steeds , niks om je zorgen te maken dus
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 19:03
Verwijderd
Niets aan de hand zo te lezen, maar als het groter wordt of pijn gaat doen zou je maar eens naar je huisarts moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 19:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook zoiets op mn rug, zeker al vijf jaar maar als ik op mn rug of op een bepaalde manier op mn zij ligt en dat bultje dus een beetje in de verdrukking komt dan doet het soms wel pijn. Moet ik hier nou mee naar de huisarts? Verder is er niets aan veranderd, het is niet groter geworden en het ziet er ook niet raar uit ofzo.
Oud 01-09-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-09-2003 @ 20:29:
Ik heb ook zoiets op mn rug, zeker al vijf jaar maar als ik op mn rug of op een bepaalde manier op mn zij ligt en dat bultje dus een beetje in de verdrukking komt dan doet het soms wel pijn. Moet ik hier nou mee naar de huisarts? Verder is er niets aan veranderd, het is niet groter geworden en het ziet er ook niet raar uit ofzo.
Als het er al 5 jaar zit en al die hele tijd hetzelfde is, dan zie ik eigenlijk geen reden om naar je huisarts te gaan. Maar goed, dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 19:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 01-09-2003 @ 20:38:
Als het er al 5 jaar zit en al die hele tijd hetzelfde is, dan zie ik eigenlijk geen reden om naar je huisarts te gaan. Maar goed, dat is mijn mening.
Zo dacht ik er ook over maar ik wilde ook ff weten wat een ander ervan dacht
Oud 01-09-2003, 21:12
Thalionlachiel
Thalionlachiel is offline
het kan ook een vochtbultje zijn.. die heb ik op mijn linkerhand bij mij duim handwortelbeentje.. die hebben ze al 2 keer leeg gehaald *bij de dokter* maar hij komt terug.. das niet gevaarlijk hoor.. soms gaat ie ook wel weg.. maar na een maand komt ie weer terug.. en dat kan het oowk zijn
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten