Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2003, 18:39
light fighter
light fighter is offline
Sinds ik vorige jaar en nog steeds veel problemen heb/had ben ik heel erg veranderd. Ik ben ook een tijd weg van dit forum geweest omdat ik dacht dat dat beter voor mij zou zijn in verband met bepaalde ding.

maar ook qua karakter ben ik een ander mens geworden haast. Nog steeds wel sociaal maar wel als me iets niet zint geef ik een grote bek tegen iedereen kan me eigenlijk niet schelen.

Iedereen heeft er al haast aan moeten ontgelden vooral leraren en dan die blik van gaat het wel goed met jou en zo van zo ben jij nie!!!!!!!!

nou ja beetje vaag verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2003, 18:42
Verwijderd
Uuhm.. wat is je vraag precies? Wat wil je bereiken met dit topic?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
C'est moi ici schreef op 03-09-2003 @ 19:42:
Uuhm.. wat is je vraag precies? Wat wil je bereiken met dit topic?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:34
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Waarschijnlijk vind je dit vervelend en post je het daarom hier.

Als het echt gedrag is dat niet bij jou past, en dan heb ik het nu ff vooral over het grote bekken geven tegen leraren, verandert dit vanzelf wel weer terug. (Dit hoeft niet te gelden voor de rest van jouw 'verandering')

Ik heb die bepaalde reactie ook in lichte mate gehad van de leraren en ergerde me daar ook aan maar het is wel zo'n beetje gpedgekomen.

Het grote bekken tegen iedereen geven dat vind je misschien ook wel vervelend, tsja, wat moet ik daarvan zeggen? Probeer je misschien wat in te houden al wanneer je aangesproken wordt. Al is de rem erop zetten voordat de situatie zich aandient natuurlijk erg moeilijk.....

was dit een beetje wat je bedoelde btw?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:11
light fighter
light fighter is offline
ja nou ja ik en remmen dat gaat niet echt samen dat is altijd al zo geweest als ik ergens op reageer is dat heel extreem. heel druk en blij heel kwad en depri het is altijd het uiterst en dat kan ik niet controleren
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
skatboard schreef op 03-09-2003 @ 21:11:
ja nou ja ik en remmen dat gaat niet echt samen dat is altijd al zo geweest als ik ergens op reageer is dat heel extreem. heel druk en blij heel kwad en depri het is altijd het uiterst en dat kan ik niet controleren
Zorgen dat je niks op kropt, maar meteen aangeeft als dingen niet aan gaan zoals je wil dat ze gaan, als iets of iemand iets doet wat je niet wilt, enz. helpt soms al heel erg.

En zorgen dat je dingen hebt waarin je je kunt uiten (bv. sport, tekenen, dansen, toneelspelen, enz.).
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:32
light fighter
light fighter is offline
ik sport tot voor 3 maand iedere dag en nu zit ik gebleseerd thuis en loop altijd met pijn dus veel om me te uiten heb ik niet meer. Ja energie over maar goed daar schiet ik niet zo veel mee op als ik me wil uiten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten