Advertentie | |
|
![]() |
|
vroeger echt jarenlang dag in dag uit blowen op school, hup les uitlopen, blowen, les terug in lopen. Maar dat doe ik nu niet meer (dit wor het 2e jaar dan), aangezien het niet echt slim is gezien schoolprestaties enzo
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jullie mogen dus roken op school of gebeurt dat allemaal stiekem?
Nu zit ik op een hogeschool en doet niemand moeilijk over roken (en als je wilt blowen, blijf je toch gewoon weg, beetje lossig allemaal ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Op de middelbare mochten we wel roken, maar toen blowde ik nog niet ![]()
|
Verwijderd
|
Tja, onze hogeschool telt amper 120 man en maar een stuk of 8 leraren
![]() |
![]() |
|
Ik blow en blowde nooit onder school.
Dan ben ik gewoon niet meer helder en volg ik er nix meer van. Ik heb wel 3 keer in school geblowd (meer voor de kick ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat dwingt wel respect af bij de mensen hehe... ik heb vaak zat in de school gerookt..maar nooit geblowd.. was ook niet echt nodig. tegen de muur aan achter de school was ver genoeg ![]()
|
![]() |
Blowen op school mag niet daarvoor gaan wij altijd een stukje verder op blowen, en ik blow in de pauze's of tussen uren dat je vrij bent. Maar ik wil wel minderen want dit schooljaar is me examenjaar
![]() Maar wat me opvalt dat er meer mensen van 13-14 en ouder blowen. Oke ik ben ook niet oud maar het valt me wel op, en hoe is het bij jullie dan op school? |
![]() |
|
vorig jaar deed ik dat weleens. nouja. soms elke pauze. soms een paar dagen alleen na schooltijd. dat jaar daarvoor deed ik het ook weleens. maar dit jaar (vanaf morgen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar ik ken wel gasten die samen met mij speed snoven op school en toch hun diploma hebben.
|
Verwijderd
|
ja een paar keer voor gekomen
is wel humor, ik zit in een klas met allemaal engeltjes zeg maar, alleen me vrienden zitten allemaal wat lager, dus zat ik een keer super knetter in de klas, en niemand die het door heeft/verwacht, ernstig zitten filosoferen in me hoofd ![]() |
![]() |
|
Ik heb twee jaar tijdens op de Havo een flink aantal pauze's per week al blowend doorgebracht. Voornamelijk door het feit dat ik het er niet naar mijn zin had en het nut niet van de lessen inzag. Nu ik van de HAVO afben heb ik mezelf voorgenomen niet meer voor of tijdens lessen te blowen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ach, een bankje 50 meter van de school af is net zo relaxed
![]() Er zou eerst op presies 256 meter van deur tot deru een coffeshop bij mijn school komen, maar dat is door heftig protest van de buurt en school niet door gegaan ![]() ![]() ![]()
|
Ik werd er allen uit gekickt in de 1e en 2e enzo. Het is wel fijn om in de les te zitten, stoned zijn, muziekje op en lekker tekenen
![]() Ik deed montesorie stroom en daar kwam klassikaal les hebben niet zoveel voor dus had je alletijd om lekker stoned muziek te luisteren en te tekenen ![]()
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
vraagje over blowen Fiesta Flash | 16 | 17-03-2008 10:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blowen verstandig na een ernstige ziekte? Dmnq | 15 | 12-03-2004 23:06 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 | |
Drugs & Alcohol |
wie heeft er weleens geblowd op school? Verwijderd | 43 | 07-03-2002 00:53 |