Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zit nu na een half jaar eindelijk functioneel op mijn kamer, woon hier al wel sinds april maar toen studeerde ik nog in utrecht. nu kan ik dus ineens uitslapen (jaja half 8 in plaats van kwart voor 7) en rustig aan doen en dan nog met eten thuis zijn.
mijn eerste week op kamers vond ik vreemd omdat ik daarmee de beslissing op de uvh te stoppen heel definitief maakte, en omdat ik weinig vooruitzichten had in het leren kennen van mensen omdat ik er nog niet studeerde en werkte. gelukkig leuke huisgenoten en internet ![]()
|
bij mij best wel...
Ik was al eerder op kamers maar dat was onderhuur (bijzonder af te raden). Ik was gedwongen ergens te bivakkeren waar het niet zo prettig was. Sinds vrijdag 29-8 gelukkig weer een kamer (een echte, zeg maar) Het bevalt me erg goed. Het is midden in Leiden en ongeveer 50 meter van m'n sociëteit vandaan.
|
![]() |
ook voor mij eigenlijk de 3e week, maar de eerste week 'echt wonen'. beviel me wel goed opzich. 1 avondje wel een beetje verveeld zonder computer, internet en tv. ken al best wat mensen, maar toch nog te oppervlakkig om er al leuke dingen mee te gaan doen enzo.
verder nog niet samen gekookt. mn huisgenoten hadden ook een beetje hectische week. volgende week zal dat al wel minder zijn. tja, en het is gewoon relaxed. doen wat en wanneer je wilt. je bent gewoon zelfstandig e.d.
|
Verwijderd
|
Voor mij was het voor de tweede keer opnieuw op kamers
![]() ![]() liefs, Hanne |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Campusnet is sowieso nergens gratis geloof ik, ook op de campus betaal je er voor.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar wat vaag dat jullie aansluiting 6 euro is, in de bastille betalen wij 12,50 p/m voor onze aansluitingen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Campusnet is trouwens 10,50 ofzoiets, en dat zit bij je huur bij de acasa in.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 78 Roosje | 494 | 12-12-2006 20:07 | |