![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik doe dat ook wel eens. kan best opwindend zijn hoor. Je bent intiem met elkaar aan het chatten (Lees: NIET "ik trek je slipje naar onder en neuk je keihard van achter"), en als je elkaar daarbij ook nog kunt zien en langzaam aan gaat telkens een kleding stuk uit.. ik zou liegen als ik zou zeggen dat dit mij totaal niks doet.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wel eens gedaan, en dat was leuk!
![]() Maar jongens: voeg me nu niet allemaal toe, want daar zit ik totaal niet op te wachten en ik doe het enkel met 1 persoon. (en dat is al heeeeel lang geleden dus...) Jammer boys!
||
Citaat:
|
![]() |
hmm, tja, ik vind het zelf niet zo boeiend als zo'n gozer zich aan het aftrekken is voor een webcam (heb ik weleens meegemaakt dat iemand dat spontaan ging doen). Het doet mij totaal niets. Als het nou twee mensen waren die met elkaar bezig waren voor de webcam zou ik het al ietsje interessanter vinden en seks in levende lijve is helemaal interessant...maar cam-seks? hmmm, nah.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stap 1: PRINTSCREEN (rechtsboven) Stap 2: foto's opslaan Stap 3: op forum zetten met de naam erbij... Probleem opgelost?! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Cam sex Virus | 44 | 22-09-2006 19:05 | |
Seksualiteit |
iemand anders voor de webcam pdd | 63 | 20-03-2006 13:58 | |
Liefde & Relatie |
kus op de mond moontje16 | 109 | 21-05-2005 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Is sexcammen vreemdgaan? wat zou je doen? The PyroPath | 119 | 28-08-2004 18:54 | |
Seksualiteit |
kan niet klaarkomen... ~*Lulutje*~ | 19 | 03-10-2003 18:55 | |
Seksualiteit |
Heb jij wel eens cybersex gehad?? alanis | 77 | 20-05-2003 13:28 |