![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga doorverhuizen in mijn studentenhuis, en nu is mijn kamer vrijgekomen.
Het is een kamer van 8 m2, 135 euro per maand. Het klinkt erg klein, maar ik heb er een jaar gezeten en het is goed te doen. Er is wel een kans dat je een jaarcontract krijgt, maar als je zelf vervanging zoekt, kun je ook eerder weg.. (ik heb er een heel jaar gezeten, en het jaarcontract is voor mij sinds augustus voorbij). Misschien kun je ook wel doorverhuizen naar een grotere kamer. Kamer ligt in de wijk Wyck, 3 minuten lopen van het centraal station, 5 minuten lopen van het centrum en 6 minuten fietsen van de psychologie/geneeskunde/gezondheidswetenschappen universiteit. De kamer zal vrijkomen per 8 september ongeveer. In het huis wonen in totaal 11 mensen, er is een keuken en een badkamer. 11 lijkt veel, maar afgelopen jaar zijn er maar 5 mensen geweest die echt heel vaak in huis waren, en de rest zag ik bijna nooit. Ik heb ook haast nooit hoeven wachten voordat ik kon gaan douchen ofzo ![]() Het is een netjes huis, en er mogen alleen meisjes wonen ![]() Als je geïnteresseerd bent of vragen hebt, mail maar naar pebbles1@home.nl Je kunt ook pm'en, maar ik ben tot maandag niet thuis, en via dat mail adres kan mn moeder wel even wat regelen of helpen ofzo ![]() Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 20:08. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Samenwonen in een verre stad Xpression | 19 | 29-08-2013 18:53 | |
Studeren |
Studeren in Maastricht wouter098 | 16 | 17-04-2007 15:02 | |
Werk, Geld & Recht |
[studentenkamer] Te vroeg kamers vrij terwijl studie in augustus begint. Severus | 22 | 31-03-2005 10:53 | |
Werk, Geld & Recht |
op kamers en inschrijven? poetic_tragedy | 15 | 24-02-2005 19:39 | |
Liefde & Relatie |
samenwonen?? Martine1986 | 30 | 30-01-2004 12:34 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe vroeg beginnen met.... Severus | 9 | 21-07-2003 14:42 |