Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2003, 10:55
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Kijk ik ben iemand die staat altijd klaar voor anderen, (niet arrogant bedoelt ofzo) Ik probeer mensen altijd te helpen of op te vrolijken, soms zo erg dat ik er zelfook van in de shit kom.

Maar weet je wat ik nou erg vind, er is 1 persoon, die had nogal wat problemen met zijn vriendin en praatte daar veel met mij over, ik luisterde naarhem, probeerde advies te geven enzo.
Maar nu had ik laatst een probleem, maar dan wordt er overheen gelult.

Hebben jullie daar ook niet zo'n hekel aan
Oud 07-09-2003, 11:03
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ja. Je voelt je niet in je waarde gelaten, en dat ben je ook niet. Ik doe op zich ook best wel goede dingen voor mijn vrienden, ben erg goed in luisteren bijvoorbeeld. Vertel ik hun één keer wat (2 personen) weet gelijk de halve wereld het (goed, da's wat overdreven). Bezorgen ze me meteen grote problemen. Dan denk ik ook: waar ben je nou helemaal mee bezig? Ik neem dus ook nooit meer een vriend(in) in vertrouwen, althans niet de komende jaren.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:06
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik sta ook altijd klaar voor mn vrienden als ze problemen hebben, luister naar ze, stel ze gerust, troost ze en helpt met oplossingen verzinnen. Ik ben echt gewoon 24/7 te bereiken als er iets is met ze en als ik me dan echt klote voel zijn er van die groep maar 5 mensen ofzow die ook naar mij willen luisteren als ik ergens mee zit.
Dat is af en toe best klote idd alleen ik bvlijf wel voor hun klaarstaan want wil niet zelf zo worden als hun.. Maar balen doe ik af en toe zeker!
Oud 07-09-2003, 11:33
Mindfields
Mindfields is offline
Yeah, best wel. Een vriendin van me had bijna wat met een jongen en toen werd op het eind toch niks. Een week daarna ging het uit met mijn vriend, en zij bleef maar lullen over die jongen van haar.
En nu nog steeds, ik vind weer een andere gozer leuk, heel gedoe, en ik kan er eigenlijk niet met haar over praten omdat ze dan weer hele lange verhalen over die gozer gaat ophangen.
Oud 07-09-2003, 12:01
Surjirro
Surjirro is offline
Ja herken ik. Mijn beste vriendin is nogal een spraakwaterval, en ik juist tegenovergestelde, soms dan. En ik moet altijd al haar verhalen over haar en het vriendje aan horen, wat ik dan ook met veel plzier doe hoor, niet daarvan Maar als IK dan een keer wat vertel over MIJN vriendje dan is het zo van , je leuk trouwens had ik je al verteld over....Tja tis erg vermoeiend en totaal niet grappig
Reageren

Regels voor berichten