Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.vh1.com/artists/news/1476...p_bizkit.jhtml |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik vind creamer redelijk te pruimen.
Gimme the Mic heeft idd lekker foute tekst ![]() wel veel mid-tempo rustigere nummers valt me op. Valt me wel op dat Mike Smith veel melodieuzer is qua gitaar werk, maar ik mis toch de vette Wes borland riffjes. Ik vind het best oké album. Tekst is her en der gewoonweg infantiel (zoals altijd), en Fred is nogsteeds geen zanger, maar ik moet em toegeven dat het beter gaat dan paar jaar geleden.
|
Verwijderd
|
Straf, blijkbaar wordt hij nog gesmaakt ook
![]() Ik persoonlijk snap niet dat ze zoiets durven uitbrengen. Durst heeft geen zangstem, wie hem live heeft gezien weet dit, en toch doet hij nauwelijks iets anders op dit geweldig softe album. Borland torent ook kilometers hoger boven nieuwe gitarist mike smith. Verschrikkelijk inspiratieloos. Maar soit, there's no accounting for taste. Fans van good old wessie borland: check out the damning well. Een project met leden van filter en a perfect circle en natuurlijk Wes Borland. Hun nummer awakening staat op de underworld soundtrack. Geweldig zalig ding. Wes Borlands gitaarwerk is duidelijk dè x-factor erin. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind het prima dat ze een nieuw album hebben, ik vind het niet zo heel slecht. Maar oké, Limp Bizkit moet dood. Zo... nu doe ik ook mee met iedereen. Fred Durst is een stoute man, zo laag als Limp Bizkit zinkt niemand; klopt. Ik ga Jamai opzetten, doei!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is maar een forum he...Dat zovelen niks beter te doen hebben dan een thread die hun niet interesseert vol te flamen schaadt blijkbaar geen reputaties. |
![]() |
|
HEb het album gedownload, hehe
Veel rustige nummers. Vind die niet zo boeiend. Gimme The Mic is wel een okay nummer, tekst slaat natuurlijk helemaal nergens op. Almost Over gaat ook nog wel. Lonely World vind ik erg okay, lijkt op Re-arranged (eigenlijk te veel) - maar omdat dat een van de betere nummers is, is dit ook wel een okay nummer. Phenomenon; tekst slaat echt weer helemaal nergens op. Erg lachwekkend. Sample van LL Cool J. Creamer (Radio is Dead) vind ik eigenlijk weer op Lonely World lijken. Red Light Green Light is dirty hiphop met snoop dogg. Is niks, hoewel ik snoop dogg altijd wel grappig vind ![]() Head For The Barricade slaat nergens op. Beetje lachwekkend. Rest vind ik saai of niet goed geluisterd. Kortom; meer dan de helft van het album is ![]() En Lonely World = Creamer (Radio is Dead) = Almost Over. Vind die 3 nummers erg op elkaar lijken.
|
|