Sinds 2 weken is het uit met mijn vriend. Ex vriend dus. Na een hele moeilijke periode van ruzies enz. is het na bijna 2 jaar toch uit gegaan. De reden is voornamelijk omdat we te verschillend zijn. Hij denkt te makkelijk over dingen, ik vaak te moeilijk.
In die 2 jaar dat we iets hadden is het voornamelijk allemaal van ijn kant gekomen. Ik belde steeds om af te spreken, maakte tijd voor he vrij ed. Nu is het dus uit en aan de ene kant heb ik het er heel erg moeilijk mee, aan de andere kant weet ik dat het beter is zo en dat ik een lievere jongen verdien die mij ook aandacht en liefde geeft.
We hebben wel tegen elkaar gezegd dat we contact houden en dat we proberen normaal met elkaar om te gaan. Maar zoals het ging toen het nog aan was, gaat het nu ook. Ik hoor niks van hem, alleen als ik een berichtje stuur krijg ik misschien 2 dagen later een berichtje terug. Ik wil zo graag dat we contact houden aar tegelijkertijd wil ik niet meer steeds al die moeite voor hem doen; hij doet toch ook geen moeite voor mij?
Ik vind het verschrikkelijk moeilijk hem niet te bellen of te smsen, maar ik weet dat ik het niet moet doen. Als hij nog contact met me wilt moet hij maar bellen. Als hij dat niet doet weet ik genoeg over hoeveel ik voor hem (heb) beteken(d).
Als jullie me nou eens hielpen. Gewoon elke dag vragen of ik heb gebeld. Dan ben ik namelijk trots als ik kan zeggen dat ik niet heb gebeld en dan houd ik het waarschijnlijk langer vol.

En als ik wel bel moeten jullie maar heel hard zeggen hoe zwak ik wel niet ben..