Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2003, 16:55
Des
Des is offline
Sinds 2 weken is het uit met mijn vriend. Ex vriend dus. Na een hele moeilijke periode van ruzies enz. is het na bijna 2 jaar toch uit gegaan. De reden is voornamelijk omdat we te verschillend zijn. Hij denkt te makkelijk over dingen, ik vaak te moeilijk.

In die 2 jaar dat we iets hadden is het voornamelijk allemaal van ijn kant gekomen. Ik belde steeds om af te spreken, maakte tijd voor he vrij ed. Nu is het dus uit en aan de ene kant heb ik het er heel erg moeilijk mee, aan de andere kant weet ik dat het beter is zo en dat ik een lievere jongen verdien die mij ook aandacht en liefde geeft.

We hebben wel tegen elkaar gezegd dat we contact houden en dat we proberen normaal met elkaar om te gaan. Maar zoals het ging toen het nog aan was, gaat het nu ook. Ik hoor niks van hem, alleen als ik een berichtje stuur krijg ik misschien 2 dagen later een berichtje terug. Ik wil zo graag dat we contact houden aar tegelijkertijd wil ik niet meer steeds al die moeite voor hem doen; hij doet toch ook geen moeite voor mij?

Ik vind het verschrikkelijk moeilijk hem niet te bellen of te smsen, maar ik weet dat ik het niet moet doen. Als hij nog contact met me wilt moet hij maar bellen. Als hij dat niet doet weet ik genoeg over hoeveel ik voor hem (heb) beteken(d).

Als jullie me nou eens hielpen. Gewoon elke dag vragen of ik heb gebeld. Dan ben ik namelijk trots als ik kan zeggen dat ik niet heb gebeld en dan houd ik het waarschijnlijk langer vol. En als ik wel bel moeten jullie maar heel hard zeggen hoe zwak ik wel niet ben..

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2003, 17:04
Verwijderd
Jij bent 18 en jij hebt een stelletje forumleden nodig om je te beheersen?

Vraag dit aan je vrienden of ouders ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:17
WB_Oud
WB_Oud is offline
Heb je gebeld?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:25
Verwijderd
De reden dat het uit is gegaan is voornamelijk dat jij de hele tijd achter zijn kont aan moest lopen, daar werd jij dus neit gelukkig van. Wat heeft het hele uitmaken voor zin als je dat nog steeds doet?

Om echt weer lekker je eigen leven te kunnen leiden en jezelf te zijn, echt over hem heen te komen, moet je je denk ik losmaken van hem door hem los te laten. Laat ook het idee van vriendschap los, ga gewoon je eigen weg en dan zie je wel waar de situatie met hem strandt.

Wie weet gaat hij jou bellen, wie weet doet hij nog steeds niks. In beide gevallen ben jij dan in ieder geval verder gegaan met je leven.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:32
robbie-fan
robbie-fan is offline
hihi ik ben ook altijd degene die eerste smsje stuurt naar mijn beste vriend (ex-vriend) het heeft tussen ons ook tijdje niet goed gegaan, veel ruzie en allebei es een ander gehad! nu zijn we echt de beste maatjes en vertellen alles tegen elkaar! precies zoals ik het toen wilde! en dat gaat jou ook lukken, weet ik zkr! kop op!

gewoon je gsm uitzetten en verstoppen en pas savonds voor je gaat slapen kijken of ie gesmst heeft! zo kom je niet zelf in de verleiding te smsen!

sterkte en kop op!
Oud 05-09-2003, 17:34
Des
Des is offline
Ok hey bedankt. Het was niet zo serieus bedoelt als het waarschijnlijk over is gekomen. Het probleem is dat ik geen contact heb met mijn ouders en dat mijn vrienden ook zijn vrienden zijn. Maar goed laat maar, ik weet ook wel wat ik wel en niet moet doen maar misschien kan je wel begrijpen dat het erg moeilijk voor me is hem zomaar na 2 jaar los te laten en mijn eigen leventje te gaan leiden.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:12
steentje
steentje is offline
als ik al dit advies nou ook eens volg...dan komt het misschien met mij ook nog wel goed. Ik maak nml bijna hetzelfde mee....
Reageren

Regels voor berichten