Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 15:05
born2dance
born2dance is offline
Tsja de zomer is al fathoe, en de zon zal niet meer zo druk schijnen in de volgende 9 maanden.
Toch heb ik een ongelofelijke zin om bruin te blijven. Ik ga ff in november een zonnebankkuurtje volgen ofzo. Ik weet het nog niet precies.

Maar de vraag is : op welke manier kan men zo lang mogelijk bruin blijven ? Ik heb eens lang geleden gehoord dat bruine tint ontstaat met behulp van een of andere vitamine, maar wat het ook was er waar dat in zit ben ik weer vergeten, sorry kep geen biologie .

En bestaan er van die pillen waar je bruin van binnen wordt zeg maar ?? Schrijf hier jullie ervaringen/reacties, ben erg benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:08
never mind
never mind is offline
smeerseltjes bevoorbeeld van Garnier (daar is ook een spray-variant van). Deze zijn heel egaal als je ze goed uitsmeert, je ziet dus niet dat het nep is. Je kan het overal kopen (V&D, drogisterijen...)

zonnebank tja ij zwembaden, fitnescentra, gezondheidscenters, enz

Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 15:12.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:27
Divina Flor
Divina Flor is offline
Van de smeerseltjes en de zonnebank word je bruin, maar het helpt inderdaad ook je tintje te onderhouden.
Verder helpt gezond eten, genoeg water drinken en veel bewegen geloof ik ook.

Over die pillen: je hebt wel van die bruiningspillen te koop waar je sneller bruin van wordt. Ik weet alleen niet of dat echt gezond is, je er mooi bruin van wordt en of het ook goed helpt. Ze zijn geloof ik te koop bij DA/Etos etc.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 18:16
Lorelei
Lorelei is offline
Behalve de bekende zonnebank en smeerseltjes en zo..veel buiten zijn. Ook als de zon niet schijnt word je bruin! (alleen niet zo snel en niet zo veel)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 09:31
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zou gewoon zonnenbanken want die smeersels moet je heel secuur insmeren anders krijg je vlekken en dat lijkt me niet zo mooi
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten