![]() |
|
![]() |
Topic voor opmerkelijk nieuws uit de medische wereld.
Bulgaarse heeft eierstok-tumor van vijftien kilo Uitgegeven: 10 oktober 2003 15:47 SOFIA - Artsen in Bulgarije hebben een vijftien kilo wegende tumor verwijderd uit de buik van een 69-jarige vrouw. Het gezwel aan de eierstokken van de vrouw is waarschijnlijk kwaadaardig, zo meldde het Bulgaarse persbureau BTA vrijdag. De vrouw klaagde al een halfjaar over pijn in haar onderlichaam, maar werd pas twee weken geleden naar een kliniek overgebracht. http://nu.nl/news.jsp?n=217023&c=119 Vaag bericht... Stel je voor, 15 kilo. ![]() Je zal er maar mee lopen, een 15 kilo wegende tumor. ![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 18:13. |
![]() |
||
Citaat:
Een tumor van 15 kg is bijzonder, maar niet erg topic-waardig IMHO. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, waarom niet? Als een tumor niet kwaadaardig is en hij groeit in een omgeving waar die groei niet geremd wordt, en de persoon die de tumor ontwikkelt heeft een voldoende sterke gezondheid om te blijven leven, dan lijkt het me niet ondenkbaar. Het is tenslotte je eigen lichaam dat daar groeit.k
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Oke, er staat 'waarschijnlijk', maar toch. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wist je dat ik net nog een keer klaargekomen ben op dit topic? ![]()
||
Citaat:
dan kan het volgens mij gewoon op A&N.
|
Dat is ook de bedoeling, dat ze er niets van begrijpen.
Anders raken de patiënten alleen maar in paniek. Daar staat een heel leuk stukje over in mijn medisch handboek, het handboek voor hypochonders, alleen ben ik te lui om te citeren.
||
![]() |
Citaat:
maar ja, ik vond dat verhaal van die cyste van 50 kilo met kiezen en haar erin veel interessanter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten XII de communiceerbeer | 280 | 21-07-2009 10:33 | |
De Kantine |
Wat is het mooiste broodje aap verhaal dat je kent...? sjoeltie | 60 | 18-09-2004 23:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |