Advertentie | |
|
![]() |
|
tering, zoiets herken ik ook in een ex. En ik kan je zeggen, ik werd er echt neit goed van... Je moet dan de hele tijd op je woorden gaan letten enzo, en dat is bijna ondoenlijk. En als het er dan een keertje bij inschiet, dan is de stemming al meteen gezet. :/
Mijn mening is dus meer dat JIJ er iets aan moet doen dan HIJ. Niet alleen is het uiteindelijk beter voor jou (ik bedoel, je wilt er ooit toch wel vanaf? het lijkt me namelijk neit echt fijn wat je hebt), maar het is ook vrijwel onmogelijk voor hem. Daarbij kan het toch niet zo zijn dat IEDEREEN in jouw buurt op moet gaan letten met zijn woorden? Begrijp me niet verkeerd, ik val je absoluut niet aan, maar reeel blijven, zegt me wel dat jij diegene bent die eraan moet werken. Mijn advies is dan ook om zelf ervoor te zorgen (psycholoog?) dat je door zulke grappen niet meer zo diep geraakt wordt EN het met je vriend bespreken zodat hij weet wat er gaande is en ter toch probeert zoveel mogelijk op te letten. Want geloof me, het is niet alleen voor jou vervelend, maar ook voor je vriend (helaas ervaring ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap je reactie niet zo eigenlijk...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik voel me niet aangevallen hoor, ben juist blij met je reactie, want dan zie ik t ook een beetje van de andere kant en ik liet hem heel erg schrikken toen ik iets vervelends terug zei ![]() Maar is dit de reden geweest van je breken met haar?Als je dat wil pmen anders, mag ook...Mijn reden bij kijn ex was dat wel, maar dat vooral omdat ik er met hem nooit over gepraat heb, we kregen alleen maar ruzie en daar was ik bang voor...Het gevolg daarvan was dat ik alles op begon te kroppen en het zo alleen maar erger maakte ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Vriendelijke groeten, fil Citaat:
Jij ook de vriendelijke groeten, fil |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|