Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder weet ik niet echt iets, misschien opschrijven wat je wel en niet wil, maar dat helpt niet zeg je net... Als je tot rust oid wil komen, kan een wandeling in een rustige omgeving wel helpen, of een stukje fietsen, gewoon even je hoofd laten 'leeg' waaien. ![]() Take care.
|
Pffff, dat met je vader is nog het moeilijkste... Je hebt genoeg reden om hem te haten, maar natuurlijk heb je ook je momenten waarop je je realiseert dat je van hem houdt en hij toch even een goede vader is... Tja, misschien moet je het maar gewoon van moment tot moment zien... Op dit moment brengt hij iets voor je mee en ben je hem daar dankbaar voor, dan ben je even blij met hem. Morgen doet hij weer iets raars, dan mag je echt wel weer boos op hem zijn. Als je het zo ziet... Kijk, als hij je reden geeft om boos te zijn mag je boos zijn, ookal is hij je vader.
ARGH, veel te moeilijk... Veel succes ermee meis... ![]()
|
wat een rottige thuissituatie meis... ik kende ook een meisje, dat de hele tijd dingen kreeg van de mensen die ze haatte. Die mensen wilden haar constant omkopen, maar dat lukte alleen niet.
Je zit dan echt in zo'n rot situatie ![]() Wat goed, dat er gebeld is naar Jeugdzorg, want dit schiet niet echt op. Kun je niet tijdelijk naar een vriendin oid? Al is het alleen maar om even tot rust te komen? iig heel veel sterkte en succes! *knuf* Eendje
|
Erg herkenbaar...
Ik haat mijn vader ook, hoewel ik dat (nog) niet tegen hem heb gezegd omdat ik nog met hem in één huis woon en financieel afhankelijk van hem ben. Ook hij geeft me veel, meestal geld. Andere mensen zeggen dan dat ik zo'n bofferd ben, zo fijn dat ik zoveel krijg, hoe goed ik het toch heb getroffen... Maar het voelt vooral als omkoperij, want ik krijg het geld alleen als ik braaf ben en m'n mond dicht hou.. Ik weet ook nog steeds geen manier om ermee om te gaan. In elk geval is het wel zo dat je een persoon nooit helemaal hoeft af te keuren...je mag een gedeelte haten en een gedeelte toch wel aardig vinden...maar dat lukt mij ook nog niet echt (echt niet) Iemand vertelde me dat ik het geld dat hij me geeft, misschien kan zien als een soort "goedmaken" of "schadevergoeding"...dat hij dát in elk geval nog wel voor me doet, dat hij zo op zijn manier wil laten zien dat hij spijt heeft ofzo. Ik weet nog niet of ik het er helemaal mee eens ben, maar in elk geval maakt het het zo iets makelijker om het geld toch aan te nemen... Maargoed, echt een oplossing heb ik niet voor je. Probeer in elk geval te schrijven of te praten...dat kan altijd wel helpen om dingen iets duidelijker/rustiger te krijgen. Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |