Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kben t wel met Mir_1986 eens... je lijkt heel veel vrienden te hebben, mar wie nou eigk je echte vrienden zijn, da merk je op bepaalde momenten pas... Zelf heb ik 3 echt goeje vriendinnen, waartegen ik alles kan zeggen, en ja ook wel 3 goeje vrienden, waarmee ik over veel dingen kan praten... mar heb de laatste tijd ewl gemerkt dak toch meer mensen heb die toch goeje vriende bleken te zijn...
voor mij is n goeje vriend iemand waartege je alles kan zegge, die je altijd kan belle ofzo ast nodig is en die je nie zomaar laat valle as dr iets gebeurd wat hij/zij nie leuk vind... dr moet idd n beetje n klik ofzo zijn... denkk... mar wat ik me dan ook wel af vraag... HOEVEEL echte vriende hebbe jullie, of iig mense die jullie as echte vriende beschouwen... ??? kusj sanne
|
Ik heb twee echte hele goede vriendinnen.. Aan hun kan ik echt alles vertellen, je voelt je op je gemak bij elkaar ook al heb je ff niets tegen elkaar te zeggen.. Het is vertrouwd, je weet dat je op elkaar kan rekenen.. Je kan serieus met elkaar zijn maar ook verschrikkelijk veel lol hebben...
|
![]() |
|
Ik heb een paar echte vrienden waar ik alles aan kwijt kan en dat is heel fijn. Ze zullen kritiek op me hebben als het terecht is, me steunen wanneer nodig en lachen wanneer dat kan en dat doe je andersom ook terug voor die mensen. Echte vrienden kan je vaak ook nog op een hand tellen, maar ze zijn er wel altijd voor je en jij als het goed is ook voor hun.
|
Iemand is een echte vriend wanneer er een goede vertrouwensband is wederzijds. Waarmee je samen dingen meemaakt, en waar je alles aan kunt vertellen. Waar je samen lol kunt hebben, maar ook serieus kunt zijn. Om kort te zijn, iemand waar je jezelf bij kan zijn.
|
echte vrienden zijn vrienden waarmee je ook nog contact houdt als je naar een andere school gaat, of 20 kilometer verderop gaat wonen.
echte vrienden zijn vrienden waar je altijd bij kan komen, met wat voor probleem dan ook. echte vrienden zijn mensen waarmee je je nooit verveeld. --*komt tot conclusie dat ze momenteel geen echte vrienden heeft*-- |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echte vrienden vind ik de personen met wie je ook samen je eigen ding kunt doen, aan wie je niets verplicht bent. De personen die je niet boos aankijken als je een tijdje niet belt, de personen die het je niet verwijten als je een dagje wat minder gezellig bent. De personen die niet redeneren van 'nou jij belt mij niet dan bel ik jou ook niet'. En bovendien dat ze het niet erg vinden mij af en toe niet te begrijpen + de mensen die eerlijk tegen me zijn. De mensen die gewoon tegen me zeggen 'kim, wat is dat een egoïstische actie van je" of "nee, ik vind die tekening niet zo mooi". Maar dan wel met advies en opbouwende kritiek, niet alleen maar afkraken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoef helemaal niet alles te kunnen bespreken, hoe kan ik nou ooit van iemand verwachten aansluiting te vinden op ieder vlak.. nee, accepteer mij zoals ik ben, dan ben je een goede vriend(in) ![]() |
![]() |
|
Vrienden zijn voor mij mensen die me zien zoals ik ben. mensen die naar me luisteren als ik iets kwijt moet. ze hoeven niet alleen naar mijn goede kanten te kijken, als iets ze niet zint, mogen ze me dat ook vertellen. ik eis niet van ze dat ze dag en nacht voor me klaarstaan, ik eis niet elke dag een telefoontje. zolang ze maar eerlijk tegen me zijn en dat ik ze kan vertrouwen als ik wel een probleem vertel. belangrijk vind ik dat ze ook een eigen leven hebben naast hun vriendschap met mij, en dat ik een deel mag uitmaken van dat leven.
|
![]() |
|
Tsja, dat voel je gewoon: mensen waar je werkelijk alles aan kan vertellen, en waarvoor jijzelf alles zou doen, mensen waar je mee kan lachen EN huilen.
|
Verwijderd
|
Mensen die voor je klaarstaan, maar waar jij ook voor klaar zou staan. Mensen waarmee je kunt lachen en huilen. Waarbij je gewoon jezelf kunt zijn. Mensen waarmee je je problemen kunt delen. Mensen die je kunt vertrouwen en die eerlijk tegen je zijn. Mensen die niet achter je rug om over je roddelen.
|
![]() |
|
Dat is iets waar ik de laatste tijd zelf ook veel mee bezig ben.
Ik denk dat je (/ik) iemand al snel tot vriend(in) bestempeld. Mensen waar je leuk mee kan praten, veel mee lacht, graag leuke dingen mee doet, voor mij waren het allemaal vrienden. Tot een paar weken terug me heel duidelijk is geworden dat een echte vriend(in) heel wat meer is dan diegene dan alleen maar lol hebben met elkaar. Nu klinkt dat misschien wat zwaar, maar ik vind ook dat het ontzettend belangrijk is dat je ze alles kan vertellen, en niet hoeft te twijfelen aan hun reacties. Ik ben helaas in vrij korte tijd een paar keer heel erg teleurgesteld in van die 'fake'-vrienden, en ben sindsdien veel 'voorzichtiger'. Ik denk dat ik momenteel van mijn vriendengroep (mannetje of 10) niemand als ECHTE vriendin zien kan :-S Hoe triest... Toch zijn er twee mensen die er ALTIJD voor me zijn! :-D |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk wel een heleboel vrienden, en ook veel vrienden waar ik gewoon bij terecht kan als er iets is. Ik heb die vrienden allemaal via andere dingen leren kennen. Bij elkaar heb ik wel echt 10 vrienden waarbij ik goed terecht kan als er wat is. En zij kunnen ook bij mij terecht als er wat is.
Verder heb ik nog wel veel vrienden waar ik gewoon ontzettend goed mee op kan schieten.
|
als je in een moeilijke situatie zit of midden in een ruzie, of dat je perongeluk in een gevecht komt weet je pas wie je vrienden zijn.
als jij het moeilijk hebt en ze zijn er altijd voor je in welke situatie dan ook, dan heb je echte vrienden. en dat zijn je echte vrienden ik zelf dacht dat ik mijn beste vriendin kon vertrouwen. nu ik wordt lastig gevallen door mijn ex heeft zij hem alles doorgebrieft wat ze van me wist. dat is dus geen vriendin.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoeveel echte vrienden heb jij? Jordy204 | 80 | 16-09-2010 12:08 | |
Psychologie |
Geen (echte) vrienden Steefiej | 27 | 29-05-2008 18:57 | |
Liefde & Relatie |