Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik sex met een meid heb, is de vagina wel vrij belangrijk vind ik.
Op het moment dat ik dan achterlangs zou moeten bij een vent.. dat is helemaal geen sex met een lekker ding meer, maar iets waar ik niet naar op zoek ben.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom zei ik het alleen niet, in jouw eerste post ging het om een man met een lul en jij gaf in je één na laatste post het voorbeeld dat je bij Kelly het verschil niet zag ook ivm 'die spleet'. Ik vond dat niet kloppen met je 'vraag', omdat bij dat soort manvrouwen/vrouwmannen het verschil toch nog iets groter is, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Met voor mij het voordeel dat ik de politie binnenkort (1 a 2 jaar) niet hoef te bellen voor een arrestatie, aangezien ik dan zelf een agent ben (als het goed is). |
![]() |
|
Ik zou om te beginnen -in tegenstelling tot de meesten hier- mezelf de schuld geven dat ik het niet gemerkt heb en niet die ander. (Ja oke, zij heeft het dan ook niet gezegd, maar je merkt toch echt wel dat er iets teveel zit
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bovendien, als ze al een paar jaar aan de vrouwelijke homonen zitten (en dat is wel nodig wil je een geslaagde transfomatie doen) dan werkt die piemel hoogstwaarschijnlijk zelf niet meer. [ontopic toevoeging:] Ik kan mezelf niet meteen in zon situatie inbeelden maar ik doe m'n best ![]() ALS het zou voovallen denk ik dat ik zou doorzetten. Tenminste, als ze me zolang 100% de indruk heeft gegeven een vrouw te zijn mentaal dan is ze dat ook daadwerkelijk voor mij, ook al is haar lichaam nog niet volmaakt. Bovendien zijn er prima manieren om lekkere sex te hebben zonder vaginaal contact. Ik zou het er moeilijker mee hebben denk ik met het feit dat ik haar geen genot kan schenken want een andere lul beroeren denk ik niet dat me ooit zou lukken zonder over m'n nek te gaan of voor de rest van m'n leven impotent te worden. En laat ik het nu net erg belangerijk vinden dat m'n partner geniet tijdens sex.
Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 00:00. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lerarenliefde deel 2 Sander Gessel | 43 | 18-06-2005 21:36 | |
Seksualiteit |
gay Verwijderd | 145 | 18-01-2005 16:33 | |
Liefde & Relatie |
Koppelpogingen van vriend(inn)en Mr.Oizo | 32 | 08-08-2004 20:30 | |
Seksualiteit |
Hoe staat het ene geslacht tegenover homoseksualiteit met het andere geslacht? inferno3000 | 61 | 30-03-2004 19:36 | |
Liefde & Relatie |
Bi meiden meer geaccepteerd dan Bi jongens? appelsientje | 44 | 02-12-2003 18:03 | |
Psychologie |
Snel jaloers, of juist niet? [Testje] moenbase | 13 | 15-09-2002 12:21 |