Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet 'm niet te lang aan laten staan, maar tijdens het rijden maakt 't niks uit. Heb 'm netjes ingebouwd. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Je moet dus wel steeds die PC aanzetten als je wilt gaan rijden, en uitzetten als je weer thuis bent, dat is wel een gedoe eigenlijk.
|||
Citaat:
![]() -12V en 12V zijn de uitersten, wat dus een delta van 24V betekent. Citaat:
![]() Meestal gebruik ik het voor m'n laptop eigenlijk, omdat ik geen 12V adapter heb. ![]() Maar ook handig voor andere apparaten die 230V nodig hebben.
|
Maak er een mailservertje van, clarkconnect erop en klaar ben je
![]() Ik heb nog een Abit BP6 over nu, zoek ik nog een kast voor. Voor degene die niet weet wat een BP6 is: Een Dual Celeron mobo ![]() Met 2 Celeron 366's (128kb). En een paar 100 mb ram (geloof 2 128mbtjes en 1 64 mb). Als ik daar voor ooit een kast ga kopen (I'm broke), gaat dat of een 2e werkstation worden of een 3e servertje ![]() Ik heb nu al 2 servers staan (1 teruggeklokte P166 naar 100mhz, en een Sparcstation 110mhz). Maarem, ga eens expirimenteren met clustertjes ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hier zelf nog een P2-350 met 64Mb (Compaq Deskpro) liggen. Wil hem misschien voor Linux gebruiken, maar dan lijkt me 64Mb toch een beetje aan de krappe kant. Heb hier nog wel 2x64Mb PC66 liggen, maar hij weigert om daarmee door te starten, terwijl dat geheugen prima op 100Mhz kan draaien... Een toekomst al mp3 server of download bak is ook mogelijk, omdat hij lekker passief gekoeld is. ![]() |
![]() |
|
Ik zoek juist nog wat onderdelen, gezocht bijvoorbeeld een moederboordje met een leuke AMD processor van rond de 1ghz. De Philips 105s schermpjes zijn interresant wat moet je daarvoor hebben?
![]() Dit brik moet vervangen worden namelijk, btw die van mij is nog veel geler. Laatst gewijzigd op 05-09-2003 om 17:35. |
![]() |
||
Citaat:
Terecht eigenlijk. Een Deskpro is bedoeld om stabiel kantoorwerk te verrichten. Dan accepteer je geen onderdelen die mogelijk de stabiliteit in gevaar brengen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een kutsmoes om domweg incompatibiliteit te verdoezelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn buren hebben dit ook ondervonden bij een Compaq 'thuiscomputer' Pentium-III 450 MHz met 64mb RAM. Toen dat te weinig bleek voor Windows XP wilde ze er even makkelijk wat SDRAM bijprikken. Bleek dat die computer het geheugen niet slikte omdat de configuratie gewijzigd was! Nader onderzoek leerde dat er per se Compaq-geheugen gebruikt moest worden, wat natuurlijk drie keer zo duur bleek te zijn. Stabiliteit is hier geen argument, het is gewoon een smerige marketingtruc. |
![]() |
||
Citaat:
|
Fuck die OEM-plankjes, rommel is het. Ik weiger ook maar iets met die rotzooi te maken te hebben. Zo'n systeempje met hardwareprobs of wat dan ook; jammer, koop maar een echte.
Arrogant klinkt het misschien, maar ik heb m'n buik vol met ervaringen met dat schroot. *de herinneringen die boven komen worden Enlightenment even teveel* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je nou dan gewoon alleen die 2 PC-66 modules erinstopyt? ![]() En zowiezo, 64mb is zat voor Linux hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De gecrashte schijf was een Quantum Fireball SE 8.4 Gb, de vervangende schijf een Fireball CX 10.4 Gb. Na het inbouwen van de nieuwe harde schijf kreeg ik ook hier een keurige melding dat de configuratie niet meer origineel was. Na contact met de Packard-Bell servicelijn bleek dat men wel een diskette met een 'reparatie'programma op de post wilde doen, na betaling van een flinke som, zodat het BIOS de configuratie kon bijwerken. En dat noemt zich dan verdomme A-merk. Ik geloof best dat merken als Compaq en HP hele mooie, betrouwbare machines maken voor kantoor en bedrijf, maar voor thuisgebruik is het werkelijk een gruwel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik ben maar weer vlug terug gegaan naar mijn vertrouwde Smoothwall routertje. ![]()
|
Misschien dan wel een sterk verouderd model de Compaq Deskpro 2000 pentium 166 die ik heb staan, maar hij slikt wel ieder normaal EDO-geheugen setje. Er zit nu 128mb van Acer in.. Een 7200 rpm 30gb harddisk is ook geen probleem. Echt altijd goede ervaringen gehad met deze pc of ben ik nu de enigste?
![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 14:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helpdesk gebeld en ook die wisten niet wat het kon zijn, laat staan dat ze me konden vertellen wat voor moederbord ik had (dat wist ik toen nog niet). Via via erachter gekomen welk moederbord het was, en wat bleek? Het ding accepteerde überhaupt niet meer dan 256 MB... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ethiek Mr.Mark | 71 | 08-12-2010 18:52 |