![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
je kan bij de drogist gewoon neusspray halen. het is niet fijn. want je moet het in je neus spuiten en het dan opsnuiven als het ware en dat proef je op de één of andere manier. dan mag je je neus een kwartiertje niet snuiten, want anders werkt het spul niet. maar dan ben je ook een aantal uur snotvrij om het zo maar te noemen
![]() je mag de neusspray niet langer dan een week gebruiken omdat je anders kans hebt dat je verkoudheid chronisch wordt |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik maak zelf mijn neusspray (140 ml water, 1 ml zout).. Spray kan je bij de apotheek halen en dan gewoon sprayen net als met die andere neusspray.. Maar dat is misschien ietsje té veel moeite voor de tandarts ![]() Ik ga mee met de rest, ui nast je, stomen met ecualyptus-olie, etc..
|
Nou ff verslagje van hoe het gegaan is:
Ik was totaal de tijd vergeten, dus kon alleen nog maar snel tandenpoesten en moest toen al weg (voor niets al die geweldige tips van hier, daar had ik dus geen tijd meer voor). Ze moest alleen een gaatje dichtmaken, en één of ander prutlaagje er weer overheen doen. T viel allemaal erg mee, ze haalde af en toe alles eruit om me even bij te laten komen. Maar eigenlijk kon ik ook wel redelijk ademhalen door m'n mond gelukkig ![]() *voelt zich dom, omdat ze zich druk maakt om 'niks'*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie saait, zal oogsten: #1954 Verwijderd | 500 | 15-12-2016 23:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
verdoving tandarts pyres | 12 | 20-02-2007 00:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen MB | 55 | 03-08-2005 20:34 |