Ey nOa!
Ik, ex-havo leerling, doe dit jaar ook een poging om mijn VWO te halen omdat ik ook graag geneeskunde wil doen. Ik doe dus het zelfde profiel als dat jij hebt gekozen en volg in mijn vrije ruimte scheikunde2.
Om je een beetje een indruk te geven van hoe je jaar er uit zal zien, want vergis je er niet in het is zwaar, maar zeker te doen.
Ik ga gemiddeld 4 dagen per week van 9 tot 17 naar school, soms zijn de dagen wel korter maar dan werk ik nog wat door op school Doordeweeks werk ik meestal twee avonden thuis nog wat aan huiswerk/PO's enzo. Tenzij het toetsweek is, dan doe ik wel meer, maar dan ben ik ook minder op school, dus dat heft elkaar wel weeer een beetje op. Verder doe ik persoonlijk op vrijdag en in het weekend niet echt veel aan school. Soms als iets echt ingeleverd moet worden dan moet je natuurlijk wel ff aan het werk. Ik sta nu een 5 en verder allemaal ruime 6en, 7ens en een 8.
Ik ben op dit moment de eenige in mijn klas die van de havo komt en er voorstaat alsof ze gaat slagen. er zijn er al 2 afgevallen naar andere profielen omdat ze de exacte vakken te zwaar vinden. Ik heb net als jij lopen twijfellen om het in 2 jaar te doen, maar ben blij met deze keuze, als ik zak kan ik er altijd nog 2 jaar over doen.
Ik hoop dat je zo een beetje een indruk hebt. als je iets wil vragen hoor ik het wel.
Groetjes!
|