Advertentie | |
|
![]() |
|
De trip is veel mooier dan paddo's daardoor is t ook weer verslavender.
Maar er zijn ook mindere leuke dingen aan LSD,de trip kan 8 uur duren,als we kijken naar de misbruikte pillen kan de trip zelfs 12 uur duren. Als je hierbij een bad trip krijgt zit je dus 12 uur met een badtrip. De werking van LSD is stukke sterker,zo kun je denken dat je kan vliegen of denken dat er ijs is in plaats van een vijver met water. Zo kan je dus in gevaarlijke risico's verkeren,daarom moet je altijd als je gaat gebruiken altijd met iemand zijn die nuchter is. Nou komt er ook bij dat je badtrips die je meegemaakt hebt terug kan krijgen, als je nuchter bent kan dit je hele leven voorkomen
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan "moet" je het doen tussen aanhalingstekens. Anders zou je idd eens bij jezelf te rade gaan... |
![]() |
|
![]() |
kweenie maar ik heb vage verhalen gehoord over LSD. Een gast waarmee ik regelmatig jointjes rookte had het erover dat zijn tripgevoel echt regelmatig later nog terug kwam als ie gewoon aan het smoken was......lijkt me niet echt relaxed.
![]() Van anderen hoor ik dan weer dat het allemaal wel meevalt. Ikzelf weet het niet, heb het nooit gebruikt dus...... Paddo's heb ik zelf wel gedaan en volgens mij is daar niks schadelijks aan. Als je rustig blijft zijn de directe efeecten sowiso meestal wel meevallend.
|
![]() |
ik heb eens van een scheikunde student gehoord dat paddo's heel erg lijkt op een andere stof die je hersenene aanmaakt en dat het daarom in je hersenene bijna zeker niets kan beschadigen.
LSD daarentegen is een stof die normaal gezien nooit in je hersenen voorkomt en zal darom veel anderedingen kunnen aanrichten ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Rudolf Steiner is dood ![]() En tuurlijk blijft het bij expirimenteren, anders zou het namelijk niet meer expirimenteel zijn ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Zie http://leda.lycaeum.org/Trips/index.10.shtml voor tripervaringen met lsd en http://leda.lycaeum.org/Trips/ voor nog veel meer andere leuke goedjes! Aanrader!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
StichtingOPEN LSD filmavond: Alkmaar (15-03-’10) en Groningen (26-03-’10) stichtingOPEN | 10 | 17-03-2010 19:44 | |
Drugs & Alcohol |
LSD, Acid Verwijderd | 76 | 03-06-2006 10:42 | |
Drugs & Alcohol |
Lsd + dxm Verwijderd | 7 | 12-08-2004 12:47 | |
Drugs & Alcohol |
Drug lsd weer in opkomst Snat$bat$ | 37 | 19-11-2003 12:54 | |
Drugs & Alcohol |
LSD bad trip needlefreak | 36 | 13-09-2003 16:06 | |
Drugs & Alcohol |
LSD, JA of NEE?? bluesboy | 18 | 04-02-2003 10:12 |