Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 22:11
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Wie heeft er ooit lsd genomen. Ervaringen graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2002, 23:12
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Lsd??

Nee, doe mij maar een lekker shoarmatje..
Oud 28-03-2002, 08:17
Verwijderd
nee sorry.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 08:50
Prada
Prada is offline
Ik heb mijn handen nu voledig van drugs afgetrokken, maar ik heb veel ervaring...Zo ook met LSD...Maar ik begrijp je topic niet...Als ik je nu mooie ervaringen ga vertellen betekent dat absoluut niet dat jij dat ook gaat meemaken...Ik wil LSD helemaal niet ophemelen (je kan uiteraard een hele mooie trip hebben, maar het kan ook fout gaan)...
Oud 28-03-2002, 11:18
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Heb je ervaring met andere psychedelische middelen?
Als je nog geen ervaring hebt, kun je beter beginnen met paddo's of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 00:42
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
ja man eerst paddo-en, ik wilde eerst ook wel een keer lsd gebruiken omdat het met zo cool leek, maar het is echt serious shit(<> )
Oud 29-03-2002, 10:21
Prada
Prada is offline
paddo's hebben een heel andere uitwerking dan LSD; ze kunnen misschien wel met elkaar in vergelijking worden getrokken, maar LSD heeft zeker een andere uitwerking dan paddo's...Je kunt beter van allebei afblijven...
Oud 29-03-2002, 16:31
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
nee man, zo maak je nog is iets totaal anders mee
Oud 29-03-2002, 17:49
sjoemie
sjoemie is offline
nog nooit...
Oud 29-03-2002, 19:37
Jantje het Zonnekind
Citaat:
Prada schreef:
paddo's hebben een heel andere uitwerking dan LSD; ze kunnen misschien wel met elkaar in vergelijking worden getrokken, maar LSD heeft zeker een andere uitwerking dan paddo's...Je kunt beter van allebei afblijven...

Tuurlijk!
Maar als het echt niet anders kan, en je "moet" een tripmiddel gebruiken, kun je beter paddo's doen, omdat dat minder sterk, minder serieus en korter is.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 19:47
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Hmja..ik ga zeker eerst paddos proberen. alleen daar heb ik al zo veel over gehoord van vrienden enzo. Ik wil een keer persoonlijke evaringen horen van een LSD trip. Ik heb er natuurlijk wel over gelezen enzo, maar ik zou graag eens een persoonlijk ervaring hier willen horen..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 10:59
ESCO
ESCO is offline
De trip is veel mooier dan paddo's daardoor is t ook weer verslavender.
Maar er zijn ook mindere leuke dingen aan LSD,de trip kan 8 uur duren,als we kijken naar de misbruikte pillen kan de trip zelfs 12 uur duren.
Als je hierbij een bad trip krijgt zit je dus 12 uur met een badtrip.
De werking van LSD is stukke sterker,zo kun je denken dat je kan vliegen of denken dat er ijs is in plaats van een vijver met water.
Zo kan je dus in gevaarlijke risico's verkeren,daarom moet je altijd als je gaat gebruiken altijd met iemand zijn die nuchter is.
Nou komt er ook bij dat je badtrips die je meegemaakt hebt terug kan krijgen, als je nuchter bent kan dit je hele leven voorkomen
Oud 30-03-2002, 13:13
Prada
Prada is offline
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:

Tuurlijk!
Maar als het echt niet anders kan, en je "moet" een tripmiddel gebruiken, kun je beter paddo's doen, omdat dat minder sterk, minder serieus en korter is.
als je een tripmiddel moet gebruiken, kun je beter een paar dingen bij jezelf te rade gaan...
Oud 30-03-2002, 16:31
Jantje het Zonnekind
Citaat:
Prada schreef:
als je een tripmiddel moet gebruiken, kun je beter een paar dingen bij jezelf te rade gaan...

Sommige mensen (ik ook) zitten WEL in de expirimentele fase, en zijn gewoon extreem nieuwschierig wat die drugs nou allemaal doen.
Dan "moet" je het doen tussen aanhalingstekens.
Anders zou je idd eens bij jezelf te rade gaan...

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:52
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
ja 12 uur lang een bad trip moeten we niet hebben he
En hoe is de werking erva, Komt het eerst heel sterk op, zit je daarna op een vast plateau of zijn er steeds weer pieken en loopt het daarna snel af. En hoe lang zit je op die piek (als er maar 1 piek is dan) ?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:31
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Dan "moet" je het doen tussen aanhalingstekens.
eh...?
Oud 12-04-2002, 21:06
Jantje het Zonnekind
Citaat:
Anal Avenger schreef:

eh...?
zoiets als "moet" dus...
niet moet zoals noodzakelijk, maar meer uit nieuwschierigheid die absoluut niet te bedwingen valt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 00:11
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
kweenie maar ik heb vage verhalen gehoord over LSD. Een gast waarmee ik regelmatig jointjes rookte had het erover dat zijn tripgevoel echt regelmatig later nog terug kwam als ie gewoon aan het smoken was......lijkt me niet echt relaxed.

Van anderen hoor ik dan weer dat het allemaal wel meevalt. Ikzelf weet het niet, heb het nooit gebruikt dus...... Paddo's heb ik zelf wel gedaan en volgens mij is daar niks schadelijks aan. Als je rustig blijft zijn de directe efeecten sowiso meestal wel meevallend.
Oud 13-04-2002, 13:33
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ik heb eens van een scheikunde student gehoord dat paddo's heel erg lijkt op een andere stof die je hersenene aanmaakt en dat het daarom in je hersenene bijna zeker niets kan beschadigen.

LSD daarentegen is een stof die normaal gezien nooit in je hersenen voorkomt en zal darom veel anderedingen kunnen aanrichten
Oud 15-04-2002, 13:43
Hannibal
Hannibal is offline
Citaat:
Prada schreef:

Oud 15-04-2002, 16:04
ESCO
ESCO is offline
the Comebackkid schreef

ik heb eens van een scheikunde student gehoord dat paddo's heel erg lijkt op een andere stof die je hersenene aanmaakt en dat het daarom in je hersenene bijna zeker niets kan beschadigen.

Dat komt omdat Pado's natuurlijk middel is en LSD niet.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:25
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:

LSD daarentegen is een stof die normaal gezien nooit in je hersenen voorkomt en zal darom veel anderedingen kunnen aanrichten
Dat is natuurlijk niet zonder meer waar. Sommige stoffen worden pas schadelijk vanaf een bepaalde hoeveelheid. Dat de stof in je hersenen vrijwel overeenkomt met de stof in paddo's, wil niet zeggen dat paddo's niet zo schadelijk zijn: misschien krijg je door het eten van paddo's wel heel veel van die stof binnen, en is het toch schadelijk. Altijd oppassen dus met conclusies.
Oud 16-04-2002, 11:06
Internationalist
Internationalist is offline
Ja . Verslag oid post ik binnenkort wel, is namelijk een kolere werk om te schrijven............(m.a.w. ik ben lui )
Oud 18-04-2002, 20:27
basje!
basje! is offline
Citaat:

Sommige mensen (ik ook) zitten WEL in de expirimentele fase,

oh? je hebt dus niet gewoon een drugsprobleem (trippen tijdens een adventsspel, mag dat wel van RUDOLF steiner ) ( moehahaaa) ( ik ben al wetend) (oh ja) nee dan is het goed, zolang het maar bij experimenten blijven he.
Oud 18-04-2002, 20:47
Jantje het Zonnekind
Citaat:
basje! schreef:
oh? je hebt dus niet gewoon een drugsprobleem (trippen tijdens een adventsspel, mag dat wel van RUDOLF steiner ) ( moehahaaa) ( ik ben al wetend) (oh ja) nee dan is het goed, zolang het maar bij experimenten blijven he.

Rudolf Steiner is dood
En tuurlijk blijft het bij expirimenteren, anders zou het namelijk niet meer expirimenteel zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 21:22
DrFreeman
DrFreeman is offline
hmm sig
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:50
twiety
twiety is offline
Zie http://leda.lycaeum.org/Trips/index.10.shtml voor tripervaringen met lsd en http://leda.lycaeum.org/Trips/ voor nog veel meer andere leuke goedjes! Aanrader!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten