Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 15:17
Verwijderd
Ja OK, ik ben een laatbloeier ... heb dus pas een paar maand geleden voor het eerst sex gehad met mijn vriend ... We hadden er ons wel op voorzien dat dat niet zo denderend zou zijn, want het was voor allebei de eerste keer ... Mja, je kon denk ik niet eens spreken van sex, eerder van een poging tot :-) Het deed voor mij ontzettend veel pijn (branderige pijn), het was net of hij zat niet in de juiste richting ... met glijmiddel ging het wel wat beter qua pijn maar dan gleed hij er altijd uit ... :-) nu we dachten dat dit wel zou beteren met ervaring en dat is voor een deel wel zo maar eigenlijk is het nog altijd niet "echt" gelukt, dwz geen van beiden heeft al een keer een orgasme gehad door de sex ... nu niet dat je daarop moet focussen maar dat moet toch wel een keer lukken? Iemand tips? O ja ik gebruik de pil en we gebruiken ook altijd een condoom.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:28
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Practice makes perfect.

Neem alletwee een weekje vrij en oefen er op los, na een week lukt het echt wel
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:31
Verwijderd
Dat hebben we al gedaan ... met dat van dat oefenen zijn we het wel eens ;-) maar toch, ik weet niet wat we verkeerd doen maar echt lukken doet het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:05
Qimm
Qimm is offline
Gooi die condooms het raam maar uit Je bent aan de pil, 2 'maagdjes' Dan is het alleen maar lastig en extra geknooi. En gewoon blijven oefenen, druk niet door als het niet goed gaat, neem je tijd, doe er 3 uur over voor mijn part En tja... verder weet ik het ook niet, ik zeg ook maar wat
Oud 04-09-2003, 16:14
Verwijderd
hoi roosje,
zelf heb ik al wel wat ervaring met m'n vriend (ben er wat vroeg bij, maargoed..) in het begin hadden we ook last van die dingen. de eerste keer was ik nog niet aan de pil; we deden het dus alleen met een condoom.. ik was nogal bang dat het zou scheuren enzo, en was daardoor niet echt ontspannen. waarschijnlijk is dat ook het geval bij jullie; allebei heel erg ontspannen zijn. misschien kun je het ontspannen gevoel wat aanwakkeren door romantisch samen muziek te luisteren en kaarsjes/wierrook te branden. (kheb geen idee of jullie daar van houden, maar okee) wat betreft het glijmiddel.. gebruik geen halve kilo, want dan glijdt hij er inderdaad uit. een beetje is niet erg, jij bent zelf (als je ontspannen genoeg bent) ook wel vochtig en dan is een klein beetje glijmiddel voldoende. als het dan nog zeer doet (wat bij mij ook nog wel eens zo is, hij heeft iets te lomp gedaan of schoot uit met zijn hand oid) moet je stoppen, omdat je daarna gewoon een uur nadat je seks hebt gehad (of een poging tot gedaan hebt) er nog last van hebt. (dat branderige gevoel had ik in het begin ook, nu nog wel eens)
een jongen komt meestal wel klaar als hij echt de 'op-en-neer-gaande'-beweging kan maken. het meisje, jij dus, kan op 1 manier komen, en sommigen ook op 2. vaginaal, clitoraal. ik weet niet of je bij beide gevallen kunt klaarkomen (als hij met zijn vinger in jou komt, niet daarbuiten, en je toch een orgasme hebt = vaginaal), maar clitoraal moet toch wel lukken. seks kun je op verschillende manieren hebben, en als het eenmaal gelukt is om 'echt' seks te hebben, kun je andere standjes uitproberen. als je ook clitoraal gestimuleerd wil worden, kun je het beste bovenop hem gaan zitten, zodat hij met zijn hand bij jouw clitoris kan, en deze zo kan strelen dat je klaarkomt.
ik hoop dat je wat hebt aan deze tips (ofja.. meer gewoon verhaaltje ) en dat het nu een beetje beter gaat!
succes!

veel liefs, karlijn.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:47
Less Than Jake
Less Than Jake is offline
Citaat:
candle schreef op 04-09-2003 @ 17:14:
of schoot uit met zijn hand oid
hoe wil je dat voor elkaar krijgen..?
Oud 04-09-2003, 17:01
Verwijderd
candle, thx voor de tips! Ja het maakt niet uit of je nou wat vroeger of later bent - 1ste keer is 1ste keer ;-)
Met dat glijmiddel is het idd wat zoeken naar de hoeveelheid ... dat lukt nu al wat beter. Het is wel zo dat je als je de pil neemt, wat 'droger' kan worden ... maar toch liever dat dan zwanger ;-) en condoom alleen zou ik nooit betrouwen, dat ding kan afglijden of scheuren ...
Ik kan best wel een orgasme krijgen ... als mijn vriend zijn handen gebruikt is er geen probleem, en omgekeerd ook niet ;-) Vorige week had ik na het vrijen wat bloedverlies, wijst er dus wel op dat-ie deze keer diep genoeg kon (eh, zelfs wat te diep ... ). Maar echt klaarkomen lukt nog niet, hoewel het er dinsdag wel dichtbij was zegt hij.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:14
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
gewoon flink doorneuken, dan moet het vanzelf wel een keer lukken.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 04-09-2003 @ 18:14:
gewoon flink doorneuken, dan moet het vanzelf wel een keer lukken.
Okay ... tot zover dus de bruikbare tips ...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:21
Francesco
Francesco is offline
Ik kwam de eerste keer ook niet klaar door neuken. Te gespannen waarschijnlijk, ik zat dicht tegen het orgasme aan maar ik kon niet over de drempel heenkomen om het zo maar te zeggen.

De tweede en daarop volgende keren ging het stukken beter
Oud 04-09-2003, 17:24
Verwijderd
O ja, het is niet dat we er niet van genieten of zo ... we genieten wel van het gevoel van zo intiem te zijn ... maar eh, puur fysiek gezien lukt t nog niet echt
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:36
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik moet je zeggen dat ik van alleen penetratie ook niet kan klaarkomen en ik geloof het overgrote deel van de vrouwelijke wereldbevolking ook niet. als je dit wel kan, is dit meer uitzondering dan regel.
wat ik doe is zorgen dat er nog ruimte is tussen het lichaam van mijn vriend en dat van mij voor een hand, zodat ik mezelf kan vingeren op de manier die ik het lekkerst vind terwijl mijn vriend mij dus...ehm...penetreert (wat klinkt dat biologie-achtig, maar anders wordt het een beetje plat )

tja, ik denk niet dat ik het hoef te zeggen, maar investeer ook behoorlijk wat tijd in voorspel. ga samen in bad/ onder de douche, zorg voor sfeer met kaarsen, wierook en lekker ruikende oliën waarmee je elkaar masseert, verken elkaars lichaam helemaal en dus niet alleen de borsten en geslachtsdelen. hoe relaxter (en geiler door al dat gestreel en gezoen en gelik) je bent, hoe makkelijker het gaat.

Bij mij lukte het de eerste keer ook niet, dacht echt dat hij er niet in zou passen en toen hij in me kwam deed het ook superveel pijn. dat je glijmiddel gebruikt helpt al veel, maar ook kan het zijn dat je gewoon in het begin wat rustiger en langzamer moet beginnen of er iets anders voor moet liggen. ehm...hoe leg ik dat laatste uit....mijn vriend komt makkelijker in me (in missionaris heb ik het nu over) als hij iets rechterop ligt en dus steunt op zijn handen en dus niet helemaal met zijn lichaam op mijn lichaam ligt.

nah ja, tot zover mijn inbreng. ik hoop dat het binnenkort een keertje voor jullie gaat lukken, maar in iedergeval geniet je nu ook al en dat is natuurlijk het belangrijkst.
Oud 04-09-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 04-09-2003 @ 18:36:
ik moet je zeggen dat ik van alleen penetratie ook niet kan klaarkomen en ik geloof het overgrote deel van de vrouwelijke wereldbevolking ook niet. als je dit wel kan, is dit meer uitzondering dan regel.
Ik ook niet, maar daar maak ik me geen zorgen over ... mijn vriend zou het toch normaal moeten lukken ...

Citaat:
[D0RIEN] schreef op 04-09-2003 @ 18:36:wat ik doe is zorgen dat er nog ruimte is tussen het lichaam van mijn vriend en dat van mij voor een hand, zodat ik mezelf kan vingeren op de manier die ik het lekkerst vind terwijl mijn vriend mij dus...ehm...penetreert (wat klinkt dat biologie-achtig, maar anders wordt het een beetje plat )
Heb ik ook al aan gedacht ... maar misschien gebruikt hij liever zijn eigen handen

Citaat:
[D0RIEN] schreef op 04-09-2003 @ 18:36:tja, ik denk niet dat ik het hoef te zeggen, maar investeer ook behoorlijk wat tijd in voorspel. ga samen in bad/ onder de douche, zorg voor sfeer met kaarsen, wierook en lekker ruikende oliën waarmee je elkaar masseert, verken elkaars lichaam helemaal en dus niet alleen de borsten en geslachtsdelen. hoe relaxter (en geiler door al dat gestreel en gezoen en gelik) je bent, hoe makkelijker het gaat.
Doen we, doen we ... vaak uuuuuuuuuuuren

Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:46
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
roosje schreef op 04-09-2003 @ 18:40:

Heb ik ook al aan gedacht ... maar misschien gebruikt hij liever zijn eigen handen

Ik denk dat je vriend 'zijn handen' vol heeft aan het neuken zelf, dus ik denk dat het niet zo verkeerd is om voorlopig nog even de handen aan jezelf te slaan als jullie aan het neuken zijn.

Waarschijnlijk heeft hij er geen bezwaar tegen als je jezelf vingert, in tegendeel. Het maakt het voor jou immers wel stukken gemakkelijker om klaar te komen - jij weet precies wat je lekker vindt, toch?. Hij kan er dan weer van leren en later, als jullie wat meer ervaring hebben, zijn (en tegelijkertijd jouw) voordeel mee doen

Francesco
Oud 04-09-2003, 20:19
marlies
marlies is offline
als het veel pijn doet als hij naar binnen wilt, dan kan je proberen om zelf bovenop te gaan zitten en dan heel voorzichtig hem verder laten komen. Het zal nog wel zeer doen, maar daar moet je dan effe doorheen en daarna gaat het beter.. Jezelf vingeren tegelijkertijd helpt ook goed..
Oud 05-09-2003, 08:43
Verwijderd
bedankt voor de tips! Nou eh, gisteren ging het beter ... we hebben allebei genoten en hij zelfs eh, heel erg (je snapt het wel ). Alleen, we hebben ook geprobeerd met ik boven maar dat lukt van geen kanten!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 11:07
Francesco
Francesco is offline
Blijven proberen

Mijn eerste keer 'Meisje boven' was echt waardeloos. Het meisje kneep als het ware mijn penis steeds uit haar vagina als ze op en neer ging. Uiteindelijk was hierdoor de opwinding bij mij bijna verdwenen, totdat...

we het op een andere manier gingen proberen. In plaats van penis in vagina contact ging ze op mijn penis zitten (die inmiddels slap en zielig op mijn buik lag), waarna ze naar voren en achteren begon te schuiven. Pielemans was zo weer wakker! Voor haar was het ook prettig, want op deze manier schuurde ze met haar clit langs mijn penis waardoor ze ook gemakkelijk een orgasme kreeg.

Toen we deze oefening een beetje kenden lukte het ook beter om in dit standje de penis in de vagina te houden en na een of tweer keer ging dat ook beter.
Oud 05-09-2003, 12:08
Verwijderd
hmmm ... zit misschien wat in ... 't is altijd leuk om nieuwe (opwindende) dingen te proberen natuurlijk .
Morgen moeten we naar een huwelijk; daar zie ik het nou wel niet zo direct gebeuren
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 12:15
Francesco
Francesco is offline
Gewoon proberen... na het huwelijksfeest?
Oud 05-09-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Francesco schreef op 05-09-2003 @ 13:15:
gna; denk ik niet, dan ga ik bij mijn ouders slapen en hij braafjes terug naar huis
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 12:26
Francesco
Francesco is offline
Saai zeg
Oud 05-09-2003, 12:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Francesco schreef op 05-09-2003 @ 13:15:
Jouw Avatar, jouw sig, je verstand van sex: geweldig!

Maar je weet wat Basil van sex voor het huwelijk vindt he: disgusting! It's against the law, the law of England.

(I only wanted some batteries for my electric razor...)

Aflevering: the wedding. Hoe toepasselijk...
Oud 05-09-2003, 12:39
Francesco
Francesco is offline

Je hebt gelijk Poesifox! Maar voor de rest vind ik Basil (en Cleese - want hij heeft zo veel gedaan) geweldig!
Oud 05-09-2003, 12:43
poesiefox
poesiefox is offline
Wij hebben de dubbel DVD box met alle Fawlty Towers afleveringen. En natuurlijk alle andere Cleese-meesterwerkjes.
Oud 05-09-2003, 12:47
Francesco
Francesco is offline
't wel heel erg off-topic; maar ken je ook zijn management trainingen? Erg goed...

Ook erg goed is dat ik een oer-Engelse oud-collega heb gehad die tijdens een lunch in een ranzige Raststätte in Duitsland, na afgesnauwd te zijn door de serveerster-met-slecht-humeur, doorleuk, kalm doch luid en duidelijk - de legendarische woorden sprak: 'Don't mention the war'. Dat is humor
Oud 08-09-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef op 04-09-2003 @ 16:28:
Practice makes perfect.

Jawohl: ubenung macht meister
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:55
Verwijderd
doen we, doen we ... en het lukt beter en beter moet ik zeggen. Alleen een ander standje dan hij bovenaan wil maar niet lukken ...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 16:27
Roos
Roos is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-09-2003 @ 17:05:
Gooi die condooms het raam maar uit Je bent aan de pil, 2 'maagdjes' Dan is het alleen maar lastig en extra geknooi.
Ze kunnen ook al SOA's hebben opgelopen van orale sex ofzo met iemand anders..?
Oud 09-09-2003, 16:35
Verwijderd
Ik ben er redelijk zeker van van niet ... mijn vriend heeft echt nog nooit een vriendin gehad en ik heb 1 vriend tevoren gehad met wie ik nooit naar bed geweest ben ... oraal is er wel een keer van gekomen maar ook niet vaak (denk een keer of 3-4) ... en bovendien ben ik nadien al een paar keer getest owv beroepsrisico's (ik ben student arts en heb wel een paar keer een prikongeval gehad op stage, tja dat gebeurt, maar dan testen ze je dus wel )
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 16:44
poesiefox
poesiefox is offline
Nou, nog een keer, om het af te leren.

Ik hoor er hier nooit iemand over: over sex op zijn egeltjes. Heel voorzichtig. Eigenlijk alleen stilliggen of zitten of hurken en wat wiebelen met je bekken.

Het is erg intiem, heel nadrukkelijk en intens, je kunt het goed onder controle houden en het schrijnt niet van binnen. Lijkt mij de ideale beginnersstand.

Maar ja, dan ken je alleen nog van recht op en neer. Wij gingen ook meteenvan de wipwip, erin en eruit.

Maar egeltjes, dat kan uitstekend in iedere houding, en bestaat daarin dat hij helemaal zo diep mogelijk komt. Dat bouw je even rustig op met voorspel en niet al te hard bewegen. Rustig aan of het lukt niet! Als hij goed zit, mag je hooguit wat met je bekken kantelen of met je kont draaien, verder besteden jullie heel veel aandacht aan de rest van elkaars lichaam.

Het gaat erom dat je spanning opbouwt, heel langzaam en onontkoombaar. Ga teveel bewegen en die spanningsboog ontploft voortijdig. Bij egeltjes doen jullie allebei het op druk.

Verder is alles hetzelfde, maar je mag niet teveel bewegen. Alleen op het laatst, als jullie het niet meer houden. Het is het ultieme randjesfietsen, want je zit al snel een half uur op de rand. Het resultaat is een gigantisch heftig orgasme na een heel nadrukkelijke vrijpartij waarbij de kleinste beweging al genoeg is.

Voordeel is dat het nauwelijks kraakt, en je wordt niet moe. Je krijgt wel spierpijn van het gecontroleerde harmonieuze bewegen, en ook gil je erg als je eindelijk klaarkomt, maar goed...dat mag de pret niet drukken.
Oud 09-09-2003, 16:47
Verwijderd
Dat is nog es een idee ... hoewel, het duurt bij ons nu ook al aardig lang hoor net omdat we niet 'wip wip' willen :-) en dat condoom helpt hem wel om langer vol te houden ...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 09-09-2003 @ 17:44:

sex op zijn egeltjes.
wat klinkt dat schattig
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 18:04
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-09-2003 @ 17:49:
wat klinkt dat schattig
sex op z'n egeltjes schattig
Lijkt me eerder een pijnlijke bedoeling met al die stekels.
Oud 09-09-2003, 20:50
Luna
Luna is offline
je zegt zelf al dat het steeds beter gaat, als jullie nou gewoon zo doorgaan denk ik dat jullie vanzelf wel de goede 'hoek' vinden.
En wanneer het goed gaat met hij boven jij onder, daarna pas zou ik met andere (ingewikkeldere) standjes beginnen. Maar het komt wel goed denk ik, aangezien jullie vooruitgaan kan het alleen maar beter worden!

Regels voor berichten