![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat je vriend 'zijn handen' vol heeft aan het neuken zelf, dus ik denk dat het niet zo verkeerd is om voorlopig nog even de handen aan jezelf te slaan als jullie aan het neuken zijn. Waarschijnlijk heeft hij er geen bezwaar tegen als je jezelf vingert, in tegendeel. Het maakt het voor jou immers wel stukken gemakkelijker om klaar te komen - jij weet precies wat je lekker vindt, toch?. Hij kan er dan weer van leren en later, als jullie wat meer ervaring hebben, zijn (en tegelijkertijd jouw) voordeel mee doen ![]() Francesco
|
als het veel pijn doet als hij naar binnen wilt, dan kan je proberen om zelf bovenop te gaan zitten en dan heel voorzichtig hem verder laten komen. Het zal nog wel zeer doen, maar daar moet je dan effe doorheen en daarna gaat het beter.. Jezelf vingeren tegelijkertijd helpt ook goed..
|
![]() |
Blijven proberen
![]() Mijn eerste keer 'Meisje boven' was echt waardeloos. Het meisje kneep als het ware mijn penis steeds uit haar vagina als ze op en neer ging. Uiteindelijk was hierdoor de opwinding bij mij bijna verdwenen, totdat... we het op een andere manier gingen proberen. In plaats van penis in vagina contact ging ze op mijn penis zitten (die inmiddels slap en zielig op mijn buik lag), waarna ze naar voren en achteren begon te schuiven. Pielemans was zo weer wakker! Voor haar was het ook prettig, want op deze manier schuurde ze met haar clit langs mijn penis waardoor ze ook gemakkelijk een orgasme kreeg. Toen we deze oefening een beetje kenden lukte het ook beter om in dit standje de penis in de vagina te houden en na een of tweer keer ging dat ook beter.
||
![]() |
Citaat:
Maar je weet wat Basil van sex voor het huwelijk vindt he: disgusting! It's against the law, the law of England. (I only wanted some batteries for my electric razor...) Aflevering: the wedding. Hoe toepasselijk...
|
![]() |
't wel heel erg off-topic; maar ken je ook zijn management trainingen? Erg goed...
Ook erg goed is dat ik een oer-Engelse oud-collega heb gehad die tijdens een lunch in een ranzige Raststätte in Duitsland, na afgesnauwd te zijn door de serveerster-met-slecht-humeur, doorleuk, kalm doch luid en duidelijk - de legendarische woorden sprak: 'Don't mention the war'. Dat is humor ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben er redelijk zeker van van niet ... mijn vriend heeft echt nog nooit een vriendin gehad en ik heb 1 vriend tevoren gehad met wie ik nooit naar bed geweest ben ... oraal is er wel een keer van gekomen maar ook niet vaak (denk een keer of 3-4) ... en bovendien ben ik nadien al een paar keer getest owv beroepsrisico's (ik ben student arts en heb wel een paar keer een prikongeval gehad op stage, tja dat gebeurt, maar dan testen ze je dus wel
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou, nog een keer, om het af te leren.
Ik hoor er hier nooit iemand over: over sex op zijn egeltjes. Heel voorzichtig. Eigenlijk alleen stilliggen of zitten of hurken en wat wiebelen met je bekken. Het is erg intiem, heel nadrukkelijk en intens, je kunt het goed onder controle houden en het schrijnt niet van binnen. Lijkt mij de ideale beginnersstand. Maar ja, dan ken je alleen nog van recht op en neer. Wij gingen ook meteenvan de wipwip, erin en eruit. Maar egeltjes, dat kan uitstekend in iedere houding, en bestaat daarin dat hij helemaal zo diep mogelijk komt. Dat bouw je even rustig op met voorspel en niet al te hard bewegen. Rustig aan of het lukt niet! Als hij goed zit, mag je hooguit wat met je bekken kantelen of met je kont draaien, verder besteden jullie heel veel aandacht aan de rest van elkaars lichaam. Het gaat erom dat je spanning opbouwt, heel langzaam en onontkoombaar. Ga teveel bewegen en die spanningsboog ontploft voortijdig. Bij egeltjes doen jullie allebei het op druk. Verder is alles hetzelfde, maar je mag niet teveel bewegen. Alleen op het laatst, als jullie het niet meer houden. Het is het ultieme randjesfietsen, want je zit al snel een half uur op de rand. Het resultaat is een gigantisch heftig orgasme na een heel nadrukkelijke vrijpartij waarbij de kleinste beweging al genoeg is. Voordeel is dat het nauwelijks kraakt, en je wordt niet moe. Je krijgt wel spierpijn van het gecontroleerde harmonieuze bewegen, en ook gil je erg als je eindelijk klaarkomt, maar goed...dat mag de pret niet drukken.
|
je zegt zelf al dat het steeds beter gaat, als jullie nou gewoon zo doorgaan denk ik dat jullie vanzelf wel de goede 'hoek' vinden.
En wanneer het goed gaat met hij boven jij onder, daarna pas zou ik met andere (ingewikkeldere) standjes beginnen. Maar het komt wel goed denk ik, aangezien jullie vooruitgaan kan het alleen maar beter worden! ![]()
|
|