Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 14:19
mausi
mausi is offline
Ik ben 17 en ik heb al bijna anderhalf jaar een relatie. Is het heel vreemd als ik eigenlijk wel wil dat we voor altijd bij elkaar blijven?

Ik weet dat ik nog jong ben en ik wil nog heel wat met m'n leven, maar een toekomst voor eeuwig met hem zie ik ook wel zitten. We hebben op zich best wel vaak ruzie (allebei koppig en eigenwijs enzo), maar dat komt wel altijd weer goed en we zijn wel allebei heel zeker van onze gevoelens voor elkaar. we hebben het ook weleens over "later" en het is eigenlijk wel heel leuk om samen met hem daarover te dromen. Sommige mensen zeggen dan "Ach, das oefenmateriaal!" maar zo zie ik het echt niet! Ik heb ook echt geen idee wat ik zou doen als ik hem kwijt zou raken. Niemand zou in ieder geval tegen hem op kunnen!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 14:36
Aurora
Aurora is offline
Elke keer (niet dat dat zo vaak is ) dat ik wat met iemand heb, heb ik dat gevoel..ik heb gewoon iets nodig om in te geloven..als ik zoiets heb van 'dit is toch maar voor even' dan zit er toch iets niet goed bij mij denk ik..Duzz blijf vooral dromen, is nix mis meej denk ik
Oud 17-04-2002, 15:57
Verwijderd
Ik herken dit heel goed, heb er nu zelf ook last van..
Ik zou hem ook niet meer kwijtwillen, zou ook niet weten wat ik dan zou moeten doen.
En ik heb ook al dromen over dingen die we later samen willen gaan doen enzo..

En ik kan/wil nog heel veel met mijn leven doen, maar dat kan ook wel "met" hem..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:19
lake bodom
lake bodom is offline
zou best kunnen toch
mijn broer heeft ook al 3 jaar zijn vriendin... en hun willen ook bijna samen wonen.. toen was zei 16, hij 17.. nu dus 19 en 20
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:22
AMDFreak
AMDFreak is offline
1.5 jaar is opzich nie zo veel.. ik zou er pas serieus iets aan willen doen als we al langer dan een jaartje of 3 hebbe ofsow..
Oud 17-04-2002, 18:09
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ja.. aan de ene kant denk ik dat ik altijd bij hem zal blijven... maar aan de andere kant... ik ben ook nog jong, maar zou niet weten wat ik zonder hem moet, maar het kan nog zoveel kanten opgaan in dit leven.. dat ik toch niet weet waaar het schip zal stranden.. Hopelijk strand het niet..

Maar als je een relatie met iemand aan gaat, dan ga je dr toch altijd vanuit, dat het voor altijd is.. toch? Of zie ik het nou verkeerd, je hebt geen relatie om te denken, over 3 jaar zijn we weer uit elkaar...

Kus
Oud 17-04-2002, 18:24
Verwijderd
zo denk ik ook wel, maar zo denkt geloof ik iedereen in een relatie die goed loopt en war je heel erg tevreden mee bent.. zou niet goed zijn als je zou denken 'nou ik hou het nog wel een jaar of anderhalf uit met deze gozer maar langer echt niet!' tja...waarom zou je het dan doorzetten als je geen zin hebt om heel lang met iemand door te brengen....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:38
snoopy
snoopy is offline
heb ik precies hetzelfde! Wij waren afgelopen maandag 1,5 jaar samen. We zijn wel iets ouder, ik ben 19, hij 20, maarja... als het goed voelt, waarom niet?
Oud 17-04-2002, 21:45
david20jaar
david20jaar is offline
hier nog iemand met hetzelfde .

zij 21 in 20

we zijn sinds kerstmis samen maar ik ken dr al jaren.
weer kibbelen tegen elkaar , ook doordat we allebij eigenwijs en koppig zijn . maar we hebben elkaar beloofd eeuwig bij elkaar te blijven en ontrouw is taboe bij ons .

helaas is ze nu voor een half jaartje naar het buitenland maar daarna zal ze me nooit meer verlaten ^_^'

zucht.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:54
Verwijderd
'k leef met je mee
nee effe serieus, ik voel me precies hetzelfde... m'n vriend en ik zijn ondertussen een jaar samen, en hij betekent zoo enorm veel voor mij, dat kun je niet geloven... ja oké, jij nou waarschijnlijk weer wel, want je bent een lotgenootje

nog veel succes in je relatie!
love rulezzz
*blue*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:52
Piccola
Piccola is offline
Ik herken het ook hoor! Ik hou zielsveel van mijn vriend! Hij is mijn allesje! Wil hem echt niet kwijt! Nooit! En ik weet dat hij er net zo over denkt! Nou maar hopen dat we ook écht altijd samen blijven! Maar ik snap dus dat je dat wil/hoopt!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ik herken het ook hoor! Ik hou zielsveel van mijn vriend! Hij is mijn allesje! Wil hem echt niet kwijt! Nooit! En ik weet dat hij er net zo over denkt! Nou maar hopen dat we ook écht altijd samen blijven! Maar ik snap dus dat je dat wil/hoopt!

Kan het niet beter verwoorden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten