Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 12:54
Winner
Winner is offline
Ze is wel erg desperate. Crazy in love was op het randje maar dit... Beseft ze wel dat ze het helemaal niet nodig heeft om zich zo toe te takelen?

Vinden jullie die clip ook zo zielig?
Oud 06-09-2003, 12:56
Verwijderd
ik ken die clip niet, ben ik nu ook zielig?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:57
telluriet
telluriet is offline
Nog niet gezien. Maar laat me raden: Negers met hun homies, schaarsgeklede bitches, snelle auto's en glimmende juwelen?
Oud 06-09-2003, 12:58
Verwijderd
bling bling

en wat is er mis met die 'crazy in love' clip
ik vond die versace pakjes en dat liedje wel leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Winner schreef op 06-09-2003 @ 13:54:
Ze is wel erg desperate. Crazy in love was op het randje maar dit... Beseft ze wel dat ze het helemaal niet nodig heeft om zich zo toe te takelen?
Inderdaad ze heeft toch geld zat.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:52
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Winner schreef op 06-09-2003 @ 14:50:
Nou bijna. Ken je die scene in Scary Movie 2 waarin Tori Spelling gepakt wordt door een spook? Zoiets is het.

Ken ik niet, film nog noooooooooit gezien

Citaat:
Winner schreef op 06-09-2003 @ 14.51:
Voor de rest doet ze zwaar ingevet een hele foute Afrikaanse oerdans ofzo (inclusief koprol achterwaarts) gehuld in praktisch niks waarbij ze erg haar best doet hitsig over te komen. Het is gewoon een kutclip en ik snap niet hoe ze nog steeds kan roepen dat ze zo classy is. Ze is precies hetzelfde als Christina, klaar.
Alleen een stuk lekkerder
Oud 06-09-2003, 13:53
Winner
Winner is offline
Citaat:
telluriet schreef op 06-09-2003 @ 13:57:
Nog niet gezien. Maar laat me raden: Negers met hun homies, schaarsgeklede bitches, snelle auto's en glimmende juwelen?
Nou bijna. Ken je die scene in Scary Movie 2 waarin Tori Spelling gepakt wordt door een spook? Zoiets is het.

Voor de rest doet ze zwaar ingevet een hele foute Afrikaanse oerdans ofzo (inclusief koprol achterwaarts) gehuld in praktisch niks waarbij ze erg haar best doet hitsig over te komen. En maar roepen dat ze zo classy is en niet geinteresseerd in hits scoren. Yeah right.
Oud 06-09-2003, 13:54
telluriet
telluriet is offline

er klopt iets niet
Oud 06-09-2003, 13:56
Winner
Winner is offline
Oh nee... Hier was ik al bang voor. Iemand quote mij terwijl mijn tekst pas onder de quote staat.

Uitleg: Ik vond die vergelijking met Christina toch niet zo aardig (voor Christina dus) toen heb ik hem gewijzigd. Toen kwam er zo'n 'gewijzigd door Winner' onder. Dat HAAT ik, dus ik dacht ik, ik haal dat ding snel weg en post hem nog een keer. Zal het nooit meer doen hoor.

Iemand had al gereageerd dus op wat ik had weggehaald voordat ik zag dat er op was gereageerd.
Oud 06-09-2003, 13:58
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Winner schreef op 06-09-2003 @ 14:56:
Oh nee... Hier was ik al bang voor. Iemand quote mij terwijl mijn tekst pas onder de quote staat.

Uitleg: Ik vond die vergelijking met Christina toch niet zo aardig (voor Christina dus) toen heb ik hem gewijzigd. Toen kwam er zo'n 'gewijzigd door Winner' onder. Dat HAAT ik, dus ik dacht ik, ik haal dat ding snel weg en post hem nog een keer. Zal het nooit meer doen hoor.

Iemand had al gereageerd dus op wat ik had weggehaald voordat ik zag dat er op was gereageerd.
o
Oud 06-09-2003, 13:58
telluriet
telluriet is offline
weten we dat ook weer
Oud 06-09-2003, 14:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
christina is gaaf.
beyonce is stom.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:04
NERD
NERD is offline
Citaat:
wallflower schreef op 06-09-2003 @ 15:02:
christina is gaaf.
beyonce is stom.
Ik vind het allebeid goedkope sletten. Maar dan wel in de goede zin van het woord natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:21
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-09-2003 @ 15:04:
Ik vind het allebeid goedkope sletten. Maar dan wel in de goede zin van het woord natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:33
Beloved
Beloved is offline
Tja die clip van Beyonce is best wel zielig eigenlijk. Ik snap niet dat Sean Paul hier zijn naam aan heeft gegeven. Maar het nummer is opzich wel goed.
Alleen ik word een beetje gek van dat wanna-be caribbean/ jaimacan met dat dansen enzo.
Nou dat was het wel.

ciao,
Beloved
Oud 06-09-2003, 14:54
Rissie
Rissie is offline
Nouw jah zeg! Als zij zow in een clip wil lopen, doe dat dan AUB! Ga dat dan niet af zitten kraken zeg!
Oud 06-09-2003, 15:10
Winner
Winner is offline
Citaat:
Rissie schreef op 06-09-2003 @ 15:54:
Nouw jah zeg! Als zij zow in een clip wil lopen, doe dat dan AUB! Ga dat dan niet af zitten kraken zeg!
Waarom zouden wij dat niet mogen kraken? Zij is toch degene die met haar blote kont op tv gaat en belangstelling wil?
Oud 06-09-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
We zitten hier op een discussieforum, het is normaal dat er wordt afgekraakt.

Sommige vinden de clip leuk. Mag dat dan ook niet gezegd worden? Het is slechts meninggeven.

ik ben weer veels te serieus

Rissie is stom
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:14
Rissie
Rissie is offline
Citaat:
Winner schreef op 06-09-2003 @ 16:10:
Waarom zouden wij dat niet mogen kraken? Zij is toch degene die met haar blote kont op tv gaat en belangstelling wil?

Als zij dat wil, vind ik dat jullie haar niet moge afkraken
Oud 06-09-2003, 15:15
Verwijderd
rissie is een poepie
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Rissie schreef op 06-09-2003 @ 16:14:
waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 06-09-2003 @ 16:18:
waarom niet?
Ik denk dat haar tere zieltje dat niet aan kan of zo.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:00
Stevill
Stevill is offline
Sean Paul mag vlak blanke gozer met een fake negerstemmetje praat normaal.
Beyonce ook ooit zei ze zelf in 1 der eigen nummers Nasty put some clothes on, en waar zijn de hare?
Oud 07-09-2003, 11:04
Verwijderd
Sean Paul is een kansloze wannabeneger die maar één kunstje kan en tot nu toe nog maar één nummer heeft uitgebracht (alleen onder vier verschillende titels).

Beyonce is een domme hitsige doos die duidelijk geen andere manieren weet om op te vallen, van haar zangtalent moet ze het niet hebben, dan maar van haar kont.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:09
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2003 @ 12:04:
Sean Paul is een kansloze wannabeneger die maar één kunstje kan en tot nu toe nog maar één nummer heeft uitgebracht (alleen onder vier verschillende titels).

Beyonce is een domme hitsige doos die duidelijk geen andere manieren weet om op te vallen, van haar zangtalent moet ze het niet hebben, dan maar van haar kont.
Qua Sean Paul: *eens*

Qua Beyonce: zingen kan ze wel alleen kiest ze jammerlijk de makkelijke weg.

Wat ik overigens ook erg zat begin te worden zijn dit soort duetten/projecten/features hoe men het maar wil noemen.
Beetje een klap hand beatje een slappe tekst een paar bekende negers en de nieuwe doos welke elke keer een slapper excuus voor zingen blijkt te hebben.

*KOTS*
Oud 07-09-2003, 11:10
Graph
Graph is offline
Citaat:

Ik heb nog niet gezien...maar het liedje vind ik wel vet
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 13:07
Winner
Winner is offline
Citaat:
Rissie schreef op 06-09-2003 @ 16:14:
Dus als ik iets wil, mogen anderen het niet afkraken? Ooooh zit dat zo, pfft. Ik ben weer eens de laatste die zoiets hoort hoor.

Morgen ga ik mooi in mijn blauwe Pino-pak posten bij het crematorium. Bij de eerste de best rouwstoet zal ik op de doodskist springen en een tapdans-act op voeren. Ja, ik wil dat, mag jij niks van zeggen. Lekker puh.

Oud 07-09-2003, 18:10
Rissie
Rissie is offline
Citaat:
poorleno schreef op 06-09-2003 @ 16:15:
rissie is een poepie

Wat word daar meej bedoelt?

Citaat:

Dus als ik iets wil, mogen anderen het niet afkraken? Ooooh zit dat zo, pfft. Ik ben weer eens de laatste die zoiets hoort hoor.

Morgen ga ik mooi in mijn blauwe Pino-pak posten bij het crematorium. Bij de eerste de best rouwstoet zal ik op de doodskist springen en een tapdans-act op voeren. Ja, ik wil dat, mag jij niks van zeggen. Lekker puh.
Als jij in een Pino Pak naar het crematoruim pak wil, doe dat dan T ziet er alleen niet uit

Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:

What are you, gay?

just kidding. laat ze doen he, de muziek kan me toch niks schelen. Sean Paul teert nog op het succes van zijn eerste "hit", daar horen we in een maand of 2 toch niets meer van.

Trouwens, wat doet beyoncé meer dan wat de mariah carey's ashanti's, Britney's of Christina's van deze wereld nog niet hebben gedaan?

Sex sells. Als ik een vrouw met zo een lijf was, en een paar miljoen meer kon verdienen als ik wat vlees liet zien, god knows I would do it.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:04
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Afkraken...

Welkom op het muziekforum!
Oud 08-09-2003, 20:39
Tsu
Tsu is offline
Citaat:

Onwijs kutlied, zeg
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 22:05
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Linchpin schreef op 08-09-2003 @ 11:28:
Trouwens, wat doet beyoncé meer dan wat de mariah carey's ashanti's, Britney's of Christina's van deze wereld nog niet hebben gedaan?
Eerst de hele tijd lopen verkondigen dat ze het maar sletten vindt, die hun lichaam gebruiken om de verkoop van hun CD's op te krikken e.d. en het dan alsnog zelf ook doen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 18:46
Rissie
Rissie is offline
Ik heb de clip net gezien, en mag ik vragen wat je der zow errug aan vind. Zow zie je iedereen op tv lopen en nu pik je net Beyonce eruit. Belachelijk

Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 18:49
Verwijderd
nummer : <3
clip : iets minder <3 maar toch nog <3

ik ben slecht, ik weet het.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Rissie schreef op 09-09-2003 @ 19:46:
Ik heb de clip net gezien, en mag ik vragen wat je der zow errug aan vind. Zow zie je iedereen op tv lopen en nu pik je net Beyonce eruit. Belachelijk
Ren naar mammie en zeg het.. hallo, als iemand eerst zegt dat ze dat niet doet en niet goed vindt en daarna zelf gaat liggen kronkelen in haar clips vráág je erom.. en ik denk ook niet dat ze erg gekwetst zal zijn als ze dit hier leest.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:07
Rissie
Rissie is offline
Citaat:
Milk schreef op 09-09-2003 @ 20:05:
Ren naar mammie en zeg het.. hallo, als iemand eerst zegt dat ze dat niet doet en niet goed vindt en daarna zelf gaat liggen kronkelen in haar clips vráág je erom.. en ik denk ook niet dat ze erg gekwetst zal zijn als ze dit hier leest.
Waar slaat dat op? Ren zelluf naar je mammie. En trouwens, ik hep nix tegen xtina of beyonce, maar xtina doet het oowk, en daar hep ik nog geen topic over gezien
Oud 09-09-2003, 19:10
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 09-09-2003 @ 19:49:
nummer : <3
clip : iets minder <3 maar toch nog <3

ik ben slecht, ik weet het.
Je houdt geen trui-heid over zo....tis wat
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 09-09-2003 @ 20:10:
Je houdt geen trui-heid over zo....tis wat
had ik het dan?
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Rissie schreef op 09-09-2003 @ 20:07:
Waar slaat dat op? Ren zelluf naar je mammie. En trouwens, ik hep nix tegen xtina of beyonce, maar xtina doet het oowk, en daar hep ik nog geen topic over gezien
Hmm..dus als Christina een afgrond inspringt, openen we daar een topic over en dan kijken we of Beyonce het dan ook doet?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:11
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
X(?)tina doet het al wat langer, dus dat topic is echt allang weg
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:11
NERD
NERD is offline
Citaat:
Milk schreef op 09-09-2003 @ 20:10:
Hmm..dus als Christina een afgrond inspringt, openen we daar een topic over en dan kijken we of Beyonce het dan ook doet?
Hmm, het valt natuurlijk te proberen...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:12
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 09-09-2003 @ 20:10:
had ik het dan?
Volgens mij wel, al was het alleen maar door het t-shirt dat je in het fotoboek aan hebt
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:12
NERD
NERD is offline
Citaat:
xtina
Heb je het nu over xtina xturner of mis ik hier iets?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 09-09-2003 @ 20:12:
Volgens mij wel, al was het alleen maar door het t-shirt dat je in het fotoboek aan hebt
i buy vinylllll <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 09-09-2003 @ 20:12:
Heb je het nu over xtina xturner of mis ik hier iets?
is die nou ook al straight edge?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:22
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Ik vind de clip cool. Gisteren werd die 1 uur lang achter elkaar gedraaid en ik heb het één uur lang zitten kijken en nee, ik werd er niet gek van. Ik vind het een leuk liedje en de clip zelf is ook cool, vooral haar 'Afrikaanse oerdans'. Knap werk!

Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen zit te zeiken over dat sterren te schaars gekleed zijn. Wat willen jullie nou, dat ze trui en een spijkerbroek gaan dragen? Ik snap niet wat er mis is met te bloot!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Lil'Girl schreef op 09-09-2003 @ 20:22:
Ik vind de clip cool. Gisteren werd die 1 uur lang achter elkaar gedraaid en ik heb het één uur lang zitten kijken en nee, ik werd er niet gek van. Ik vind het een leuk liedje en de clip zelf is ook cool, vooral haar 'Afrikaanse oerdans'. Knap werk!

Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen zit te zeiken over dat sterren te schaars gekleed zijn. Wat willen jullie nou, dat ze trui en een spijkerbroek gaan dragen? Wat is er mis met een minirokje en een kort topje?
*kuchblaasontstekingkuch*

Het gaat er meer om dat mevrouw eerst ertegen was, er zelfs lyrics (of stukjes) over schreef en nu zelf half klaarkomt in haar clips.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:28
Verwijderd
Ik heb de clip nog niet gezien noch het nummer gehoord.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:32
NERD
NERD is offline
Citaat:
Milk schreef op 09-09-2003 @ 20:24:
*Het gaat er meer om dat mevrouw eerst ertegen was, er zelfs lyrics (of stukjes) over schreef en nu zelf half klaarkomt in haar clips.
Ik weet niet of mevrouw ertegen was, waarschijnlijk heeft ze die tekst niet eens zelf geschreven...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:37
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Volgens mij heeft ze weleens beweert dat er de hedendaagse popsterren teveel lieten zien en dat dat nergens voor nodig is. En ze is natuurlijk ook nog zwaar van het geloof.. en ondertussen alles doen wat God verboden heeft.
Reageren

Regels voor berichten