Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vaak is het puur gemakzucht, is een eigenschap waar ik niet zo van houd.. een trein die vertraging heeft kun je altijd hebben, maar als het altijd dezelfde mensen zijn is het gewoon niet toevallig meer ![]()
|
Eerst nooit, echt NOOIT, keb er ook een hekel aan
![]() ![]() Nu kom ik toch wel eens 5 min te laat, mjah dan treuzel ik gewoon te lang ![]()
|
Op school kom ik vet vaak te laat.. Meestal maar 5 minuten ofzow, verslaap me dan gewoon beetje
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
bijna nooit, alleen als ik 's ochtends (redelijk vroeg) iets moet doen waarbij het niet zo erg is als ik 5 minuten te laat ben, maar ik ben echt nooit meer dan 5 minuten te laat. Vind ik hinderlijk, en ik vind het ook vreselijk als mensen wel te laat komen.
Ook als mensen op school elke dag standaard 5 minuten te laat komen, dan sta je toch gewoon 5 minuten eerder op?
|
Verwijderd
|
Nooit, tenzij ik er echt niets aan kon doen (vertraging door OV of zoiets dus). Mensen die op afspraken met mij te laat komen vind ik ook heel vervelend... Mijn vriend flikt me dat altijd weer, echt heel vervelend... Hij is overigens ook standaard overal te laat, kan ik mee héél erg aan ergeren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Altijd, maar meestal is het slechts een halve minuut ofzo, officieel ben ik in de afgelopen 3 jaar nog maar 1 keer te laat geweest.
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Liefde & Relatie |
Wat voor vriend/vriendin ben jij? (vriendschappelijk) Verwijderd | 33 | 09-12-2007 10:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Werk, Geld & Recht |
problemen op werk door stage Hrvatska | 5 | 19-02-2004 23:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Algemene schoolzaken |
kom jij vaak te laat? charly not | 68 | 21-02-2003 23:11 |